Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Η Πρωτομαγιά - ΓΙΑΤΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ


Η Πρωτομαγιά  




Γνωστός στους διάφορους πολιτισμούς με διαφορετικά ονόματα, ο Μάιος ονομάστηκε έτσι από τη ρωμαϊκή θεότητα Maja (Μάγια) της οποίας το όνομα προήλθε με τη σειρά του από την ελληνική λέξη Μαία, τροφός και μητέρα.
 Η Μάγια ταυτίστηκε και με την Ατλαντίδα νύμφη Μαία, μητέρα του Ερμή στον οποίο και αφιερώθηκε ο μήνας. 
Σύμφωνα με τον τρόπο διαίρεσης του χρόνου των αρχαίων Ελλήνων, ο Μάιος αντιστοιχούσε σε μέρος του Μουνιχιώνα και του Θαργηλιώνα που σημαίνει το μήνα που ο ήλιος καίει, θερμαίνει τη γη.


 Ήδη από τους Ρωμαίους, η αρχή του μήνα σηματοδοτούνταν από τον εορτασμό της Αγαθής Θεάς ενώ σε όλη τη διάρκειά του τελούνταν γιορτές συνδεδεμένες με την ευφορία των αγρών.
Η φυσιογνωμία του Μαΐου στη λαϊκή αντίληψη είναι δίσημη: συνυπάρχει σ αυτήν το καλό και το κακό, η αναγέννηση και ο θάνατος.
 Όλες αυτές οι ιδιότητες συγκλίνουν και συγκεντρώνονται στην πρώτη του μέρα, την Πρωτομαγιά.
 Ο εθιμικός εορτασμός της ως της τελικής νίκης του καλοκαιριού κατά του χειμώνα και της κατίσχυσης της ζωής επί του θανάτου έχει μακρότατη παράδοση με ρίζες που ανάγονται σε προχριστιανικές αγροτικές λατρευτικές τελετές που αποσκοπούσαν στη γονιμότητα των αγρών και, κατ επέκταση, και των ζώων και των ανθρώπων.
Οι αρχαίοι Έλληνες, ως φλογεροί φυσιολάτρες, γιόρταζαν το άνοιγμα των λουλουδιών και το φτάσιμο της άνοιξης.


 Aπό τα αρχαιότερα χρόνια του πολιτισμού τους, που έφθασε στην Eλλάδα από τη Θράκη το ρόδο, μαζί με τις Oρφικές διδασκαλίες, το άνθος αυτό έγινε σύμβολο και υμνήθηκε ως η νύμφη των ανθέων.
 Ο Aνακρέων ύμνησε έτσι το άνθος αυτό του Mαγιού:
«Pόδον, άνθος των ερώτων
αναμίξωμεν τω Bάκχω
ρόδον, ω+ ωραίον άνθος
ενθέντες τοις κροτάφοις
ευθυμήσωμεν εν τούτοις».
Η γιορτή, όμως, της άνοιξης, η αρχαία Πρωτομαγιά, πήρε σιγά-σιγά κι επίσημη μορφή. 
Από τις παλαιότερες γιορτές, δημιουργήθηκαν τα Ανθεστήρια, η γιορτή των λουλουδιών. 






[Î‘Î½Î¸ÎµÏƒÏ„Î®Ï Î¹Î±+3.bmp]

Αυτή ήταν η πρώτη επίσημη γιορτή ανθέων των Ελλήνων
.
 Ιδρύθηκε πρώτα στην Αθήνα, όπου με μεγαλοπρέπεια βάδιζαν προς τα ιερά πομπές με κανηφόρες, που έφερναν άνθη. 
Έπειτα τα Ανθεστήρια διαδόθηκαν και σ άλλες πόλεις της Ελλάδος και πήραν πανελλήνια μορφή.
Στα Ανθεστήρια της Ελλάδας «ανασταινόταν» ο… σκοτωμένος Ευάνθης θεός, επίθετο του Διόνυσου,







 που από το χυμένο αίμα του φύτρωσε, σύμφωνα με το μύθο, η άμπελος.
 Δρώμενο της Πρωτομαγιάς στην Ελλάδα κατά τα νεότερα χρόνια ήταν η ανάσταση του Μαγιόπουλου.
 Ένας έφηβος εμιμείτο στα ξέφωτα του δάσους τον πεθαμένο, τάχατες, Διόνυσο.
 Κοπέλες τον στόλιζαν με άνθη και του τραγουδούσαν τον «κομμό, το θρήνο και τον οδυρμό, μέχρι που να «αναστηθεί» και μαζί με αυτόν όλη η φύση.




Όταν η ειδωλολατρία προσωποποίησε τις ιδιότητες της Φύσης και τις προσκύνησε σαν συγκεκριμένους θεούς, τότε τις αρχικές εκείνες γιορτές της Άνοιξης μοιράστηκαν μεταξύ τους η Ίσιδα, ο Διόνυσος, η Δήμητρα, ο Απόλλωνας, η Χλωρίδα (Flora) και αν κάποιος άλλος θεός θεωρήθηκε επόπτης της φυσικής παραγωγής ή αίτιος της βλάστησης των φυτών.




Και λοιπόν αντί για την αρχική και ενστικτώδη εκείνη χαρά των ανθρώπων από τη θέα της ζωής που ξαναγεννιέται στη φύση, γιόρταζαν οι δικοί μας πρόγονοι , από υποχρέωση πια, γιορτές, σαν τα Ανθεσφόρια περίπου, τα Ηροσάνθεια, τα Χλόεια, τα Θαλήσια και τέλος τα περίφημα Διονύσια για των οποίων την εξύμνηση συναγωνίζονται οι μεγαλύτεροι λυρικοί ποιητές της Ελλάδας που για την ανοιξιάτικη λαμπρότητά τους ψάλλει ο ουράνιος Πίνδαρος ότι:
Φοίνικος έρνος οπότ΄οιχθέντος Ωράν θαλάμου.
Εύοδμον επαιωσιν έαρ, φυτά νεκτάρεα.
Τότε βάλλεται , τότ΄επ΄αμβρόταν χέρσον εραταί
ίων φόβαι ρόδα τε κόμαισι μίγνυται,
αχεί τ΄ομφαί μελέων συν αυλοίς,
αχεί τε Σεμέλαν ελικάμπυκα χοροί.



(Το βλαστάρι του φοίνικα, των Ωρών σαν ανοίξει ο θάλαμος
και τα μυρωδάτα φυτά μυριστούν την εύοσμη άνοιξη,
τότε πετιέται, τότε στη γη των αθανάτων σωρός
χαριτωμένοι μενεξέδες και τριαντάφυλλα
με τα μαλλιά ανακατεύεται
και ηχεί γλυκιά φωνή με λυρικούς αυλούς
και σέρνουνε χορούς για την ανθοστεφάνωτη Σεμέλη).





Αργότερα, με το πέρασμα των αιώνων, η αρχική έννοια της Πρωτομαγιάς χάθηκε και τα έθιμα επιβίωσαν απλώς ως λαϊκές γιορτές στις οποίες συμπεριλαμβάνονται περιφορά δέντρων, πράσινων κλαδιών ή στεφάνων με λουλούδια, ανακήρυξη του βασιλιά ή της βασίλισσας του Μάη, χορός γύρω από ένα δέντρο ή ένα στολισμένο κοντάρι-γαϊτανάκι.
 Πρόκειται για μια από τις ελάχιστες γιορτές χωρίς θρησκευτικό περιεχόμενο που έχουν διατηρηθεί ως τις μέρες μας με εκδηλώσεις που απαντώνται στον λαϊκό πολιτισμό πολλών ευρωπαϊκών λαών
.






Το στεφάνι
Το πρωτομαγιάτικο στεφάνι είναι, σχεδόν, το μοναδικό έθιμο που εξακολουθεί να μας συνδέει με την παραδοσιακή Πρωτομαγιά, μια γιορτή της άνοιξης και της φύσης με πανάρχαιες ρίζες, πλούσια σε εκδηλώσεις σε παλαιότερες εποχές. 
Στις μέρες μας η Πρωτομαγιά με το μάζεμα των λουλουδιών για το πρωτομαγιάτικο στεφάνι, ενισχύει τις σχέσεις του ανθρώπου με τη φύση, από την οποία οι περισσότεροι έχουμε απ
ομακρυνθεί, ζώντας στις πόλεις.


Σύμφωνα με τη διευθύντρια του Κέντρου Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών, Αικατερίνη Καμηλάκη, το στεφάνι κατασκευαζόταν με βέργα από ευλύγιστο και ανθεκτικό ξύλο κλήματος ή άλλο και στολιζόταν με λουλούδια και κλαδάκια καρποφόρων δέντρων, όπως η αμυγδαλιά, η συκιά και η ροδιά. Ακόμα, το διακοσμούσαν με στάχυα από σιτάρι και κριθάρι, με κρεμμύδι αλλά και σκόρδο για το μάτι.

 Η χρησιμοποίηση πρασινάδας και όχι τόσο λουλουδιών με σκοπό τη μετάδοση της γονιμότητάς τους ήταν το κύριο χαρακτηριστικό των μαγιάτικων συνηθειών.
 Στον αγροτικό χώρο, μάλιστα, δε θεωρείτο απαραίτητο το πλέξιμο στεφανιών.
 Αρκούσε η τοποθέτηση πάνω από την πόρτα του σπιτιού μιας δέσμης από χλωρά κλαδιά ελιάς, συκιάς, νερατζιάς, πορτοκαλιάς και άλλα μαζί με λουλούδια. 
Απαραίτητη ήταν, επίσης, η ύπαρξη μεταξύ τους φυτών αποτρεπτικών… του κακού, όπως είναι η τσουκνίδα, το σκόρδο και άλλα.

 
Σύμφωνα με κείμενο του καθηγητή Κλασικής Αρχαιολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Μιχάλη Τιβέριου, το μαγιάτικο κλαδί ή το άνθινο στεφάνι, έχει κατά πάσα πιθανότητα τις ρίζες του στην αρχαιότητα:
 «Είναι γνωστό ότι στην αρχαία Ελλάδα τέτοια κλαδιά ή στεφάνια τα χρησιμοποιούσαν πολύ συχνά. 
 Δεν είναι υπερβολικό να πούμε ότι δεν έλειπαν από καμία σημαντική εκδήλωση του δημόσιου, ιδιωτικού και θρησκευτικού βίου.


 Επιπλέον, είναι αξιοπρόσεκτο ότι μια σημαντική γιορτή ενός μήνα των αρχαίων, του Θαργηλίωνος, που αντιστοιχούσε, περίπου, με το δικό μας Μάιο, περιλάμβανε στα δρώμενά της την κατασκευή ενός κλαδιού ανάλογου με το μαγιάτικο.
 Το κλαδί αυτό δεν το έφτιαχναν με άνθη, αλλά με κλαδιά οπωροφόρων δέντρων, στα οποία αναρτούσαν κρεμμύδι και σκόρδο».

Στις μέρες μας που έχουμε καθιερώσει στεφάνια από λουλούδια του αγρού ή των κήπων, τα οποία τοποθετούμε για μερικές μέρες στην κύρια είσοδο των σπιτιών μας. 

Δύσκολα μπορεί, πια, να ανιχνευτεί συμβολισμός στο σύγχρονο πρωτομαγιάτικο στεφάνι, κατά το Μιχάλη Τιβέριο, αφού για τους περισσότερους δεν αποτελεί, ίσως, τίποτα περισσότερο από μια όμορφη και μυρωδάτη σύνθεση λουλουδιών, χωρίς να παραπέμπει σε συσχετισμούς σύμφωνα με τους οποίους «χαρίζει» στους ενοίκους ενός σπιτιού υγεία, καλή τύχη, ειρήνη, ευτυχία και ευφορία. 
Σίγουρα, όμως, η κατασκευή του χαρίζει ευφορία σε μεγάλους και μικρούς, που ξεφεύγοντας από τις πόλεις αναζητούν τη χαρά της άνοιξης στην ολάνθιστη φύση


http://www.valentine.gr/protomaia_gr.php









 ΓΙΑΤΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ 






Καθοριστική για την τύχη της απεργίας η συνάντηση Διαμαντοπούλου - ΠΝΟ


Την πρώτη Μαΐου γιορτάζεται η μέρα των εργατών.
 Είναι στην πραγματικότητα η καθιερωμένη γιορτή της εξέγερσης των εργατών του Σικάγου. 
Τον Μάη του 1886 τα εργατικά συνδικάτα στο Σικάγο ξεσηκώθηκαν διεκδικώντας ωράριο εργασίας στις 8 ώρες και καλύτερες συνθήκες εργασίας.
 Εορτάζεται επίσης και σαν μέρα των λουλουδιών και της Άνοιξης. 
Η μέρα έχει θεσπιστεί ως αργία και όλες οι υπηρεσίες και οι επιχειρήσεις παραμένουν κλειστές.
Η πρώτη του Μάη, είναι μέρα ορόσημο για τους αγώνες του εργάτη.
Οι αιματοβαμμένες εξεγέρσεις των εργατών του Σικάγο στις αρχές Μάη του 1886, έγιναν ύστερα από επιτυχημένες διεκδικήσεις των εργατών στον Καναδά το 1872.

Δύο χρόνια νωρίτερα, το 1884, πάρθηκε στο συνέδριο της Αμερικανικής Ομοσπονδίας Εργασίας η απόφαση να γίνουν την πρώτη Μάη του 1886 απεργιακές κινητοποιήσεις και διαδηλώσεις στο Σικάγο, το μεγαλύτερο τότε βιομηχανικό κέντρο των ΗΠΑ. 
Αίτημα η μείωση των ωρών εργασίας και σύνθημα
"Οχτώ ώρες δουλειά, οχτώ ώρες ανάπαυση, οχτώ ώρες ύπνο".

Εκείνη τη μέρα, 1η Μαΐου του 1886, 400.000 άνθρωποι συμμετείχαν στις απεργίες που γίνονταν σε όλη την χώρα, και πάνω από 80.000 στο Σικάγο.
Το 1892 έγινε η πρώτη πρωτομαγιάτικη συγκέντρωση στην Ελλάδα και το 1893, 2000 διαδήλωσαν ζητώντας οχτάωρο, Κυριακή αργία και κρατική ασφάλιση στα θύματα εργατικών ατυχημάτων.
Το 1936 έχουμε τους καπνεργάτες της Θεσσαλονίκης.
 Τα γεγονότα ξεκίνησαν γύρω στο Φεβρουάριου, με κατάληψη ενός εργοστασίου ύστερα από την απόρριψη των αιτημάτων των εργατών και συνεχίστηκε με συμπαράσταση καπνεργατών από άλλα εργοστάσια.
 Εναντίον τους χρησιμοποιήθηκε τόσο η αστυνομία όσο και ο στρατός. 
Δεν υπήρχε κεντρική συγκέντρωση, αλλά μικρές συγκεντρώσεις με ομιλητές σε διάφορα μέρη της πόλης. 
Σε μια συγκέντρωση στη διασταύρωση Εγνατίας και Βενιζέλου, χωροφύλακες πυροβόλησαν και σκότωσαν 7-8 εργάτες. 
Σ' αυτό το σημείο έχει στηθεί το μνημείο του καπνεργάτη. Με πυροβολισμούς προσπάθησαν να διαλύσουν και τις άλλες συγκεντρώσεις και συνολικά είχαμε τουλάχιστον 12 νεκρούς και 300 τραυματίες. 
Οι δολοφονίες των εργατών ήταν η έμπνευση του Ρίτσου για τον "Επιτάφιο".

Γνωστός στους διάφορους πολιτισμούς με διαφορετικά ονόματα, ο Μάιος ονομάστηκε έτσι από τη ρωμαϊκή θεότητα Maja (Μάγια) της οποίας το όνομα προήλθε με τη σειρά του από την ελληνική λέξη Μαία, τροφός και μητέρα.

Οι αρχαίοι Έλληνες, ως φλογεροί φυσιολάτρες, γιόρταζαν το άνοιγμα των λουλουδιών και το φτάσιμο της άνοιξης.
Η γιορτή, όμως, της άνοιξης, η αρχαία Πρωτομαγιά, πήρε σιγά-σιγά κι επίσημη μορφή. 
Από τις παλαιότερες γιορτές, δημιουργήθηκαν τα Ανθεστήρια, η γιορτή των λουλουδιών.
 Αυτή ήταν η πρώτη επίσημη γιορτή ανθέων των Ελλήνων. 
Ιδρύθηκε πρώτα στην Αθήνα, όπου με μεγαλοπρέπεια βάδιζαν προς τα ιερά πομπές με κανηφόρες, που έφερναν άνθη.
 Έπειτα τα Ανθεστήρια διαδόθηκαν και σ άλλες πόλεις της Ελλάδος και πήραν πανελλήνια μορφή.

Αργότερα, με το πέρασμα των αιώνων, η αρχική έννοια της Πρωτομαγιάς χάθηκε και τα έθιμα επιβίωσαν απλώς ως λαϊκές γιορτές στις οποίες συμπεριλαμβάνονται περιφορά δέντρων, πράσινων κλαδιών ή στεφάνων με λουλούδια, , χορός γύρω από ένα δέντρο ή ένα στολισμένο κοντάρι-γαϊτανάκι. 
Πρόκειται για μια από τις ελάχιστες γιορτές χωρίς θρησκευτικό περιεχόμενο που έχουν διατηρηθεί ως τις μέρες μας με εκδηλώσεις που απαντώνται στον λαϊκό πολιτισμό πολλών ευρωπαϊκών λαών.

Το πρωτομαγιάτικο στεφάνι είναι, σχεδόν, το μοναδικό έθιμο που εξακολουθεί να μας συνδέει με την παραδοσιακή Πρωτομαγιά, μια γιορτή της άνοιξης και της φύσης με πανάρχαιες ρίζες, πλούσια σε εκδηλώσεις σε παλαιότερες εποχές. Στις μέρες μας η Πρωτομαγιά με το μάζεμα των λουλουδιών για το πρωτομαγιάτικο στεφάνι, ενισχύει τις σχέσεις του ανθρώπου με τη φύση, από την οποία οι περισσότεροι έχουμε απομακρυνθεί, ζώντας στις πόλεις.
Η κατασκευή του χαρίζει ευφορία σε μεγάλους και μικρούς, που ξεφεύγοντας από τις πόλεις αναζητούν τη χαρά της άνοιξης στην ολάνθιστη φύση.
http://www.plasteldeco.com/ 











ApolloOlive wreath "M"


















Καλή Πρωτομαγιά 

stavretta







Όπως λέμε.... (ΟΧΙ ΦΙΛΕ, Όπως ΛΕΝΕ....) / Γεννήθηκες στην Ελλάδα; Είσαι Ελληνας!



Όπως λέμε....  ----    (ΟΧΙ ΦΙΛΕ,

 Όπως ΛΕΝΕ....)stavretta


 Γεννήθηκες στην Ελλάδα; Είσαι Ελληνας!

O μουσουλμάνος και Ιρανός, στρατιτικός ψυχίατρος, Nidal Malik Hasan, ήταν το «αμερικανάκι», που σκότωσε 12 και τραυμάτισε 31 σε βάση του στρατού των ΗΠΑ στο Τέξας...!!

Το "αμερικανάκι" μουσουλμάνος φανατικός που προτίμησε να σκοτώσει 12 άτομα "συμπατριώτες" του.. Αυτοί είναι οι αλλοδαποί πολίτες που γενιούνται σε μια χώρα και παίρνουν την υπηκοότητα, αλλά το μίσος που τρέφουν απο τον 
ισλαμισμό είναι ικανό να οπλίσει το χέρι τους και να σκοτώσουν...

Άλλοι δύο στρατιώτες κρατούνται και ανακρίνονται για πιθανή συμμετοχή τους στους πυροβολισμούς.
 Υπάρχουν αυτόπτες μάρτυρες που μιλούν για την πιθανότητα ενός δεύτερου, ή και τρίτου σκοπευτή.

Ο "δικός μας". ο Ελληνoαμερικανός,
 (και Λιθουανοκαναδονορβηγοεβραίος) πρωθυπουργός, να βάλει επομένως τα «ελληνόπουλα», από το Πακιστάν, το Αφγανιστάν, κλπ κλπ στον Ελληνικό Στρατό, να «φυλάττουν Θερμοπύλες», και να σκοτώσουν τους Έλληνες πρίν τους επιτεθούν οι Τούρκοι.


ΣΠ.Χ
ΥΓ.Εφιάλτεεεεες!
http://ellas-afipnisi.blogspot.com/2009/11/blog-post_3951.html


ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
ΟΧΙ ο δικός μας 
STAVRETTA


Δυτική είσοδος



Νότια ανατολική είσοδος








ΚΛΕΦΤΕΣ

stavretta




ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ - ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΙΤΑΝΙΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ


ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ 
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
 - ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΙΤΑΝΙΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ

Σήμερα αποκαλύφθηκαν και στους πιο δύσπιστους συμπατριώτες μας οι πραγματικές προθέσεις του Γιωργάκη. Μιλώντας στο Forum για τη λαθρομετανάστευση, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ τόνισε ότι είναι αποφασισμένος να προωθήσει τη νομιμοποίηση όλων των λαθρομεταναστών, την απόδοση της ελληνικής ιθαγένειας στα παιδιά της δεύτερης γενιάς, τη συμμετοχή στις βουλευτικές εκλογές όσων θα έχουν την ιθαγένεια και στις δημοτικές εκλογές όλων.

Αν αυτά γίνουν πραγματικότητα, τότε η Ελλάδα και ο Ελληνισμός τέλειωσαν. Θα γίνουμε μειοψηφία στον τόπο μας. Και σε συνδυασμό με άλλα μέτρα του Γιωργάκη (απολύσεις ελληνόπουλων, χτύπημα νεολαίας, εξοντωτική φορολογία κλπ) θα αναγκαστούμε οι Έλληνες να φύγουμε στο εξωτερικό.


Αυτός είναι και ο σκοπός των εχθρών της πατρίδας μας, σκοπός για τον οποίο έβγαλαν το Γιωργάκη στην εξουσία: σε πρώτη φάση,
η αλλοίωση του πληθυσμού διά της τεχνητής ροής λαθρομετανάστευσης.


Στη συνέχεια, η διατάραξη της κοινωνικής συνοχής λόγω των επεισοδίων και της εγκληματικότητας των αλλοδαπών.


Σε τρίτη φάση, η απόδοση προνομίων και ιθαγένειας στους αλλοδαπούς, δήθεν για να εξευμενιστούν και να ηρεμήσουν.


Τέταρτο στάδιο είναι η αλλοίωση του εκλογικού σώματος, ώστε οι ψήφοι των μεταναστών να κρίνουν πάντα το εκλογικό αποτέλεσμα.


Όλα αυτά σε συνδυασμό με την υπογεννητικότητα των Ελλήνων και την υπεργεννητικότητα των λαθρομεταναστών, θα οδηγήσουν στη σταδιακή αντικατάσταση του πληθυσμού της Ελλάδας.
Οι Έλληνες θα μείνουν μια μειοψηφία και οι αλλοδαποί θα μας έχουν πάρει τη χώρα μέσα από τα χέρια.

Για αυτό το βρώμικο ρόλο κατά της πατρίδας μας στήριξαν οι ξένοι το Γιωργάκη. 



Θα τον αφήσουμε να διαλύσει την Ελλάδα και το ελληνικό έθνος;
 Οφείλουμε να αρχίσουμε έναν τιτάνιο αγώνα ώστε η κυβέρνηση να μην μπορέσει να περάσει αυτά τα προνόμια στους λαθρομετανάστες. 


Αγώνα κάθε στιγμή, από κάθε Έλληνα, σε κάθε χώρο δραστηριότητας, ώστε να πέσει η κυβέρνηση όσο γίνεται γρηγορότερα για να μην προλάβει να δώσει νομιμοποίηση, ιθαγένεια και ψήφο και συνεπώς να χαρίσει την πατρίδα μας στους λαθρομετανάστες.
πηγη


ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΡΘΕ Η ΣΤΙΓΜΗ . ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ, ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΘΕΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ..


 ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.. 


ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΛΗΝΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΤΑΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΖΕΙΣ.

  Ο ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΦΤΥΣΕΙΣ ΑΙΜΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ....


...ΩΡΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΙΤΑΝΙΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ..αν οχι για εμας.. τουλαχιστον για τα παιδια μας και τιε οποιες μελλοντικες γενιες..


πηγή:Πατριωτικός Λόγος
http://ellas-afipnisi.blogspot.com/2009/11/blog-post_9126.html






Το ΠΑΣΟΚ έχει παράδοση στις παράνομες Ελληνοποιήσεις αλλοδαπών


Το ΠΑΣΟΚ έχει παράδοση στις παράνομες Ελληνοποιήσεις αλλοδαπών



Κάποιος ανώνυμος αναγνώστης άφησε το παρακάτω σοφό σχόλιο σε πρόσφατη ανάρτηση που αφορά την Ελληνοποίηση αλλοδαπών:

"Ιθαγένεια δέν μπορεί νά πάρει πού νά κτυπιέται. Γιατί;
διαβάστε τί γράφει ή Τζιροπούλου στό βιβλίο της Ο έν τή λέξει Λόγος(σάς στό συνιστώ),

Ιθυγενής(τό υ εναλλάσεται μέ τό α)εκ τού ιθύς=ευθύς+γένος,δλδ ό κατ'ευθείαν απόγονος,ό γηγενής,έν αντιθέσει πρός τόν έπηλυν

(επί+ελαύνω,επελαύνω,επιτίθεμαι έξωθεν,ώς αλλο-δα-πός).

Ο κύριος λοιπόν έκ Νιγηρίας ΜΟΝΟ υπηκοότητα μπορεί νά πάρει,αλλά επειδή εισήλθε στήν χώρα παράνομα,κάθε περαιτέρω πράξη είναι παράνομη, άρα καί ή υπηκοότητά του, καί μπορεί νά τού αφαιρεθέι ανά πάσα στιγμή.

τό γεγονός ότι νομιμοποιήθηκε εκ τών υστέρων δέν τόν σώζει,διότι νομιμοποίηση παρανόμου είναι παράνομη."


Θα συμφωνήσω με τον αναγνώστη και θα επαναπαυόμουν στην συνδρομή του Νόμου και της Δικαιοσύνης. 

 Αλλά,... το ΠΑΣΟΚ έχει μια πρόσφατη Ιστορία στο συγκεκριμένο ζήτημα που αξίζει να εξετάσουμε. 
Η Ιστορία μας πάει πίσω στο μακρινό.... 2000 όπου είχαμε παρόμοια κατάσταση!
 Ας διαβάσουμε ένα απόσπασμα απο το πόρισμα του εισαγγελέα Ντογιάκου:

« Σύμφωνα με την πρακτική που εφαρμόστηκε, οι ομογενείς Πόντιοι, οι οποίοι κατοικούσαν στην πρώην Σοβιετική Ένωση, καθώς και άλλοι ενδιαφερόμενοι αλλοδαποί για να τους χορηγηθεί η «θεώρηση παλιννόστησης» προσήρχοντο στην αρμόδια Eλληνική Προξενική Aρχή και υπέβαλαν σχετική αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. 

H «θεώρηση παλιννόστησης» παρείχε μόνο δικαίωμα εισόδου στην Eλλάδα, οι δε Eλληνικές Aρχές (Nομαρχίες, Δήμοι, Aστυνομία) για την απονομή της ιθαγένειας, την εγγραφή τους στα Δημοτολόγια και στα Mητρώα Aρρένων και τη χορήγηση αδειών παραμονής, εξέδιδαν αυτοτελείς αποφάσεις με βάση τα προσκομιζόμενα σε αυτές δικαιολογητικά από τους ενδιαφερόμενους αλλοδαπούς. Όπως προκύπτει όμως από τις ένορκες καταθέσεις υπαλλήλων που υπηρετούσαν σε αρμόδιες ελληνικές κρατικές υπηρεσίες (Nομαρχίες κλπ.) οι οποίες εμπλέκονταν στην όλη διαδικασία, αυτές δεν ήταν σε θέση να ανταποκριθοόυν με επιτυχία στο τεράστιο αυτό έργο.

Δεν υπάρχει όμως σχετική διάταξη (τυπικός νόμος ή κανονιστική πράξη εκδοθείσα με βάση νομοθετική εξουσιοδότηση) η οποία να καθορίζει τη διαδικασία χορήγησης των θεωρήσεων παλιννόστησης, οι σχετικές δε θεωρήσεις γίνονταν επί σειρά ετών χωρίς αντίστοιχη νομική πρόβλεψη. 

Eπομένως πρόκειται για εφαρμογή παράνομης διαδικασίας με την ανοχή, αν όχι την παρότρυνση των αρμοδίων Kυβερνητικών Oργάνων (δηλ. των αρμοδίων Yπουργών).

...σημαντικός αριθμός ομογενών που ζούσαν στην Kύπρο, πιθανότατα και από αυτούς που είχαν «Eλληνοποιηθεί» παράνομα με τις διαδικασίες που προαναφέρθηκαν, μεταφέρθηκε με αεροσκάφη των Mακεδονικών Aερογραμμών, θυγατρικής εταιρείας της Oλυμπιακής Aεροπορίας, σε διάφορες πόλεις της Bορείου Eλλάδος (π.χ. Θεσσαλονίκη, Aλεξανδρούπολη, Kαβάλα κ.λπ.), προκειμένου να ψηφίσουν σε εκλογικά τμήματα των παραπάνω περιοχών. 

Mετά την ημέρα των εκλογών μεταφέρθηκαν και πάλι στην Kύπρο.

Mε βάση όσα προαναφέρθηκαν, τα οποία στηρίζονται σε επίσημα δημόσια έγγραφα, αναμφισβήτητου κύρους και αξιοπιστίας, προκύπτει ότι κατά το χρονικό διάστημα που αναφέρεται παραπάνω, ακόμη δε μέχρι και σήμερα, εισήλθε παράνομα στην Eλλάδα από την πρώην Σοβιετική Ένωση ο μεγάλος αριθμός αλλοδαπών.

 O αριθμός αυτός ανέρχεται σε 150.000 περίπου μόνο από τη Mόσχα.»
Πηγή: Ελληνικές Γραμμές


Φυσικά ουδείς παράνομος έχασε την ιθαγένεια του, παρότι η μεθόδευση επιρρέασε το αποτέλεσμα των βουλευτικών εκλογών του 2000! 
Ουδείς τιμωρήθηκε για τις παράνομες πρακτικές!

Όσο για την αντίδρασεις της Νέας Δημοκρατίας που αναμένουν κάποιοι σήμερα, ας δούμε τι συνέβει στο παρελθόν:

Χαρακτηριστικό της στάσης που επικρατεί στην υποτιθέμενη Αξιωματική Αντιπολίτευση είναι η δήλωση του τομεάρχη Δημόσιας Τάξεως Θεόδωρου Αναγνωστόπουλου ότι "η ΝΔ δεν επιθυμεί να δημιουργήσει εντάσεις και να φορτίσει το ήδη ταλαιπωρημένο πολιτικό κλίμα, ούτε να μπει σε ακραίες αμφιβολίες που θα βλάψουν διεθνώς την εικόνα της χώρας"
.


Μην περιμένετε πολλά από την ΝΔ κύριοι. 
Ειδικά όσοι αξιότιμοι βουλευτές του ΛΑ.Ο.Σ περιμένουν ότι θα συμπαρασύρουν την ΝΔ ενάντια στις παράνομες νομιμοποιήσεις και κατόπιν Ελληνοποιήσεις.
Η ΝΔ είναι ένα ξεπουλημένο κόμμα που πρόσφατα αυτοκτόνησε! Τι σας δίνει την εντύπωση ότι θα αλλάξει στάση; 
Η στρατηγική του "βασίζομαι στις μεγάλες δυνάμεις" είναι αποδεδειγμένα εσφαλμένη. 
Στην προκειμένη περίπτωση, η μεγάλη δύναμη είναι η ΝΔ.
 'Οπως πολύ σοφά δηλώνει ο πατέρας κάποιου άλλου βουλευτη του ΛΑ.Ο.Σ., όταν μια οντότητα χάσει την "αγωνιστικότητα" της, τότε πάυει να υπάρχει.

Όταν όλες οι ενδείξεις συνηγορούν στο ότι υπάρχει οργανωμένο σχέδιο στήριξης των παράνομων Ελληνοποιήσεων που ετοιμάζει το ΠΑΣΟΚ, τότε η μόνη οδός που απομένει έιναι αυτή που θα δώσει στο κόμμα αυτό να κατανοήσει ότι οι αντιδράσεις θα είναι μαζικές από σύσσωμη την Ελληνική κοινωνία.
 Πρέπει επιτέλους να κυρήξουμε τον πόλεμο στα Μέσα Μαζικής Προπαγάνδας και όχι να είμαστε δέσμιοι της γνώμης του κάθε καναλάρχη και έρμαια του κάθε υποτακτικού του, δημοσιογράφου!

ΕΨ
http://ellas-afipnisi.blogspot.com/2009/11/blog-post_4945.html