Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

ΠΡΟΣΟΧΗ... ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ... ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΛΒΑΝΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΣΑΚΙΣΕΙ ΣΠΙΤΙΑ ΣΕ ΠΙΕΡΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ, ΛΑΡΙΣΑ, ΕΥΒΟΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑ....

ΠΡΟΣΟΧΗ... 
ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ... 
ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΛΒΑΝΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΣΑΚΙΣΕΙ ΣΠΙΤΙΑ ΣΕ ΠΙΕΡΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ, ΛΑΡΙΣΑ, ΕΥΒΟΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑ....




Στη δημοσιότητα έδωσε η αστυνομία τα στοιχεία ταυτότητας και φωτογραφίες, πέντε υπηκόων Αλβανίας, μελών εγκληματικής οργάνωσης που εμπλέκονται, μεταξύ άλλων, σε πλήθος διαρρήξεων και κλοπών σε σπίτια και οχήματα στη Νότια Πιερία, στη Λάρισα, την Αττική, την Εύβοια και την Κορινθία.

Πρόκειται για τους:
1) (επ) GJOKA (ον) PAULIN του GJIN και της MARIA, γεννηθείς 15-01-1989 στην Αλβανία (συλληφθείς).


2) (επ) FRROKU (ον) MARKO του NUE και της ROZA, γεννηθείς 02-04-1988 στην Αλβανία (μη συλληφθείς).


3) (επ) GJOKA (ον) KLAUDIO του GJIN και της DRANDE, γεννηθείς 04-11-1975 στην Αλβανία (συλληφθείς).


4) (επ) NDOCI ή NOCI (ον) TONIN ή ENDUARD του PERNUSH ή PERNUCH ή TONIN και της LIZA ή FLORA , γεννηθείς 10-12-1975 ή 10-12-1984 στην Αλβανία (μη συλληφθείς).


5) (επ) GJOKA (ον) MARTIN ή ILIR του MARK και της GJEKA ή GJELA, γεννηθείς 30-10-1978 ή 1979 στην Αλβανία (μη συλληφθείς).


Σε βάρος των δραστών έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για, κατά περίπτωση, κλοπές, διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών κατ’ εξακολούθηση, τετελεσμένες και σε απόπειρες κατά συναυτουργία και κατ’ εξακολούθηση, ληστεία από κοινού και της νομοθεσίας περί όπλων.
Στο πλαίσιο αυτό, παρακαλούνται οι πολίτες να επικοινωνούν με τον τηλεφωνικό αριθμό 23510-46631 ή 23510-46633 της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Κατερίνης για την παροχή οποιασδήποτε σχετικής πληροφορίας. Σημειώνεται ότι διασφαλίζεται η ανωνυμία και το απόρρητο της επικοινωνίας.
 stoxos.gr










«Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΟΥ»: ΜΑΣΟΝΙΚΟΣ «ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ» ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

«Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΟΥ»: ΜΑΣΟΝΙΚΟΣ «ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ» ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

College-Classroom


«Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΟΥ»:

ΜΑΣΟΝΙΚΟΣ «ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ»

ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ  ΤΗΣ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ


   Η αναφορά είναι για κείμενο του βιβλίου «ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ» της Β’ Γυμνασίου και συγκεκριμένα για το κείμενο «Η ιστορία του δαχτυλιδιού» του Γκότχολντ Εφραίμ Λέσσινγκ (Gotthold Ephraim Lessing, 1729-1781). Ο συγγραφέας όπως διαβάζουμε στη βικιπαιδεια:

«…το 1774-78 εξέδωσε τα Αποσπάσματα του Βόλφενμπύτελ, μέρη δηλαδή ενός έργου του Χέρμαν Ραϊμάρους, όπου εκφραζόταν πολύς σκεπτικισμός (τουλάχιστον) έναντι του Χριστιανισμού. 
Ο Λέσσινγκ δέχτηκε πολλές επιθέσεις για την έκδοση αυτή, απάντησε περιχαρής για την διαμάχη σε ένδεκα φυλλάδια (γνωστά ως Anti-Goeze, από το όνομα του πάστορα του Αμβούργου Γιόχαν Μέλχιορ Γκαίτσε που ηγούνταν των επιθέσεων) κατακεραυνώνοντας τους επικριτές του, υπεραμυνόμενος της ελευθερίας σκέψεως και αναγνωρίζοντας την αξία του Χριστιανισμού ακόμη κι αν η Βίβλος ήταν ανθρώπινο έργο και τα θαύματα μύθοι ή φυσικά φαινόμενα.

Τα Αποσπάσματα κατασχέθηκαν και ο Λέσσινγκ τέθηκε υπό την επιτήρηση του λογοκριτού του Μπράουνσβάιγκ. Έγραψε τότε το δραματικό του αριστούργημα Νάθαν ο Σοφός, ένα κήρυγμα ανεξιθρησκείας. 
Το έργο εκδόθηκε το 1779 και αποδοκιμάστηκε από το χριστιανικό κοινό. 
Πρωτοπαρουσιάστηκε (μεταθανάτια) το 1783 και την τρίτη νύχτα 
η αίθουσα ήταν άδεια. 
Μόνο μετά από μια διασκευή από τους Γκαίτε και Σίλλερ το έργο πήρε την περίοπτη θέση του στο γερμανικό δραματολόγιο.

Ένα χρόνο πριν πεθάνει δημοσίευσε την Αγωγή του ανθρωπίνου γένους, όπου ξεκινά μεν αποδεχόμενος τις χριστιανικές ιδέες, καταλήγει όμως απορρίπτοντας τα δόγματα και κάθε θεολογία και προσβλέποντας στην υπέρτατη ηθική της καρτερικής καλοσύνης και της παγκόσμιας συναδέλφωσης».

 2013-10-13_130125


Διαβάζοντας για τόση «ανεξιθρησκεία» είπαμε να ερευνήσουμε το όνομα του γερμανού «διαφωτιστή» και -ω τι έκπληξη- τον βρήκαμε να φιγουράρει στο Μασονικό κατάλογο των επιφανών ελευθεροτεκτόνων.

keimena-neoellinikis-logotexnias-b-gymnasiou

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Γκοτχολτ Εφραϊμ Λεσινγκ

Η ιστορία του δαχτυλιδιού

Το δράμα Νάθαν ο Σοφός (1779) περιέχει σε ποιητική μορφή την ομολογία του Λέσινγκ στην ανθρωπότητα ότι η αγάπη και η καλοσύνη δε συνδέονται με ένα συγκεκριμένο θρήσκευμα αλλά με όλες τις θρησκείες. Η ουσία του έργου συνοψίζεται στην αλληγορική ιστορία του δαχτυλιδιού, που διηγείται ο ιουδαίος Νάθαν στον μωαμεθανό σουλτάνο Σαλαντίν.

Τρίτη πράξη – 6η σκηνή

ΝΑΘΑΝ: Διαταγές, Σουλτάνε μου!

ΣΑΛΑΝΤΙΝ: […] Μια και είσαι  τόσο σοφός, πες μου λοιπόν  ποια πίστη, ποιος νόμος θεϊκός  σου φάνηκε ο πιο σωστός .

ΝΑΘΑΝ: Σουλτάνε, είμαι εβραίος .

ΣΑΛΑΝΤΙΝ: Κι εγώ μουσουλμάνος . Ο Χριστός βρίσκεται ανάμεσά μας . Απ’ αυτές τις τρεις θρησκείες  μόνο μία μπορεί να είν’ αληθινή . Ένας άνθρωπος, όπως εσύ, δε θα σταθεί αμετακίνητος εκεί, που η τύχη και η γέννηση τον έχουν ρίξει· ή κι αν μείνει, θα μείνει, γιατί καλά το ερεύνησε,  βρήκε τους λόγους και το καλύτερο επέλεξε . Λοιπόν . Να ακούσω τους λόγους, που εγώ το χρόνο δεν είχα για να αναζητήσω . […]

Ο Σουλτάνος αποχωρεί, για να αφήσει στον Νάθαν τον χρόνο να σκεφτεί.

7η σκηνή

ΣΑΛΑΝΤΙΝ: […] Μίλα λοιπόν! Ψυχή καμιά δε μας ακούει .

ΝΑΘΑΝ: O κόσμος ολόκληρος ας μας ακούσει .

ΣΑΛΑΝΤΙΝ: Τόσο σίγουρος είναι ο Νάθαν για την υπόθεσή του! Ε, λοιπόν, αυτό λέω εγώ σοφία: ποτέ μην κρύβεις την αλήθεια· γι’ αυτήν όλα να τα ρισκάρεις, ζωή και βιος!

ΝΑΘΑΝ: Ναι, ναι! Όταν πρέπει και ωφελεί . […]

Σουλτάνε μου, πριν να σου πω την πάσα αλήθεια, μου δίνεις την άδεια μια ιστοριούλα να σου πω;

ΣΑΛΑΝΤΙΝ: Γιατί όχι; Πάντα μου αρέσαν οι ιστορίες, αρκεί καλά να τις διηγούνται.

ΝΑΘΑΝ: Μμμ… καλά να τη διηγηθώ, εδώ δεν είμαι δυνατός .

ΣΑΛΑΝΤΙΝ: Πάλι έτσι περήφανα ταπεινός;

Εμπρός, ξεκίνα την ιστορία!

ΝΑΘΑΝ: Πριν από πολλά χρόνια ζούσε στην Ανατολή κάποιος που είχε δικό του αμύθητης αξίας δαχτυλίδι, δοσμένο από χέρι φιλικό . H πέτρα του ήταν από οπάλι, που μες στο φως χιλιάδες χρώματα έριχνε . Κι είχε μια δύναμη κρυφή, εκείνον που το δαχτυλίδι είχε να τον κάνει αγαπητό σ’ ανθρώπους και Θεό, αρκεί να πίστευε κι αυτός στη δύναμη αυτή .

Είναι παράξενο λοιπόν,  που ο άνθρωπος που ζούσε στην Ανατολή δεν έβγαζε ποτέ το δαχτυλίδι και φρόντισε για πάντα στο σπίτι του να μείνει;

Να πώς: το δαχτυλίδι άφησε στον πιο αγαπητό του γιο και όρισε και αυτός με τη σειρά του στο γιο του να τ’ αφήσει τον πιο αγαπητό· κι έτσι συνεχώς το δαχτυλίδι πήγαινε σ’ αυτόν που ο πατέρας αγαπούσε πιο πολύ, κι αυτός –χωρίς να υπολογίζεται της γέννησής του η σειρά–, το δαχτυλίδι έχοντας στην κατοχή του, αυτόματα γινόταν η κεφαλή κι ο κύριος του σπιτιού .

ΣΑΛΑΝΤΙΝ: Καταλαβαίνω, και μετά;

ΝΑΘΑΝ: Περνώντας από γιο σε γιο, έφτασε κάποτε το δαχτυλίδι σ’ έναν πατέρα που είχε τρεις γιους . Κι οι τρεις τους ήταν καλοί, πειθαρχικοί  και δεν μπορούσε παρά εξίσου να τους αγαπά . Μόνο πού και πού, όταν βρισκόταν μόνος του με τον έναν τη μια, την άλλη με τον άλλο, κι οι άλλοι δυο γιοι του δε βρίσκονταν μαζί τα λόγια να ακούσουν της καρδιάς του, πότε τον ένα έκρινε άξιο του δαχτυλιδιού, πότε τον άλλο . Κι έτσι αυτή της αγάπης η αδυναμία τον έκανε στον καθένα από τους τρεις το δαχτυλίδι να υποσχεθεί . Κι έτσι περνούσε ο καιρός . Μόνο που ήλθε κάποτε ο θάνατος κοντά, και ο καλός γονιός βρέθηκε στα στενά . Τον πονάει δυο γιους του, που το λόγο του είχαν πιστέψει, έτσι να προσβάλει . Τι να κάνει; Στέλνει μυστικά σ’ έναν τεχνίτη, και του παραγγέλνει με δείγμα το δαχτυλίδι δυο άλλα που να μοιάζουνε να φτιάξει, να μη νοιαστεί για έξοδα και κόπο . Κι όταν αυτός τα δαχτυλίδια φέρνει, ούτε ο γονιός πια δεν μπορεί το γνήσιο να διακρίνει . Χαρούμενος και ευτυχής κοντά καλεί τους γιους του, έναν έναν χωριστά, και στον καθένα δίνει την ευχή του και το δαχτυλίδι – και πεθαίνει.

Ακούς ακόμα, Σουλτάνε;

ΣΑΛΑΝΤΙΝ: (που σκεφτικός έχει γυρίσει αλλού το πρόσωπό του) Ακούω, ακούω . Έλα τέλειωνε το παραμύθι σου . Έχει τέλος, δεν είναι έτσι;

ΝΑΘΑΝ: Τελειώνω.

Ό,τι ακολούθησε εύκολα γίνεται από μόνο του αντιληπτό . Καλά καλά δεν είχε την τελευταία του πνοή αφήσει ο πατέρας, κι ο καθένας έρχεται με το δαχτυλίδι του, κι ο καθένας θέλει ο κύριος του σπιτιού να γίνει . Το θέμα ερευνούν, μαλώνουν και κατηγορούν . Μάταια· το αληθινό το δαχτυλίδι δεν μπορεί πια να βρεθεί,όπως και σε μας η πίστη η σωστή .

ΣΑΛΑΝΤΙΝ: Πώς; Αυτό λοιπόν είναι η απάντηση στο ερώτημά μου;

ΝΑΘΑΝ: Συγγνώμη πρέπει να ζητήσω, αν δεν μπορώ τα δαχτυλίδια με ακρίβεια να ξεχωρίσω, που ο γονιός με τούτο το σκοπό τα έφτιαξε, να μην μπορούν να διακριθούν σε ψεύτικο κι αληθινό .

   Τεράστιο ενδιαφέρον παρουσιάζει η προσέγιση που γίνεται και στο «ΒΙΒΛΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ». 
Εκεί μαθαίνουμε το πως πρέπει να καθοδηγήσει τις προοπτικές του κειμένου στα μαθητικά μυαλά ο κάθε καθηγητής, όπως να τα ωθήσει να γνωρίσουν τον ίδιο τον συγγραφέα  όσο και το «ελεύθερο από προλήψεις» έργο του. 
Εν γένει οι μαθητές πρέπει να μάθουν ότι όλες οι θρησκείες είναι το Ίδιο εξ απόψεως ηθικής, διότι το πραγματικό «δαχτυλίδι» (Αλήθεια) είναι ο ανθρωπιστικός χαρακτήρας που είναι κοινός (;) σε όλες τις θρησκείες.

Περί Ισλάμ

   Αποκρύπτουν την αλήθεια ότι για το Ισλάμ «Ευρωπαϊκό Σπίτι» σημαίνει ολοκληρωτική επικράτηση μιας ισλαμικής “θεοκρατίας”, εξουδετέρωση των δημοκρατικών θεσμών και όλων των αξιών του ευρωπαϊκού πολιτισμού, που έχει τις ρίζες τους στην χριστιανική πίστη και στην χριστιανική αντίληψη για τον άνθρωπο. (π. Αντώνιος Αλεβιζόπουλος, «Νεοφανείς αιρέσεις, καταστροφικές λατρείες στο φως της Ορθοδοξίας», εκδ. Διάλογος, Αθήνα, 1995, σελ. 47)

Περί Ιουδαϊσμού

  Ο προστάτης των Ελλήνων μαθητών και εκπαιδευτικών, της Ελληνικής παιδείας και των γραμμάτων, ο μέγας πανεπιστήμων ιερός Χρυσόστομος εκπαραθυρώνει τις ολοκληρωτικά αντιπαιδαγωγικές, σύμφωνα με τον αγιασμένο πολιτισμό Χριστοκεντρική παιδεία αυτού του τόπου  αντιλήψεις του Gotthold Ephraim Lessing, «Γνωρίζω, ότι είναι πολλοί εκείνοι που εκτιμούν τους Ιουδαίους και νομίζουν  ότι είναι σεμνός τώρα ο τρόπος ζωής τους, γι’ αυτό κι εγώ βιάζομαι να ξερριζώσω την ολέθρια αυτή γνώμη τους (σ.109) … ή καλύτερα κι από το τελευταίο πανδοχείο είναι χειρότερη η εβραϊκή συναγωγή. Γιατί αυτή δεν είναι απλώς καταφύγιο ληστών και καπήλων, αλλά και δαιμόνων ή καλύτερα όχι μόνο οι συναγωγές των Εβραίων, αλλά και οι ίδιες οι ψυχές τους (σ. 115).. Ώστε γι’ αυτό προπάντων μπορούν να θεωρηθούν πιο βέβηλοι και μιαροί, γιατί, αν και έχουν τους προφήτες, συμπεριφέρονται εχθρικά προς αυτούς. Γι’αυτό σας παρακαλώ να αποφεύγετε και να απομακρύνεσθε από τις συγκεντρώσεις τους… (σ. 123).. Αποφεύγετε λοιπόν και τις συγκεντρώσεις και τους τόπους αυτών, και κανένας να μη ντρέπεται τη συναγωγή, εξ αιτίας των βιβλίων που υπάρχουν σ’αυτήν, αλλά γι’αυτό ακριβώς ας τη μισεί κι ας την αποστρέφεται, επειδή έχουν τους αγίους για να τους υβρίζουν, επειδή δεν πιστεύουν στους λόγους τους, επειδή τους κατηγορούν για τη χειρότερη ασέβεια (σ.125).. εκεί (στις συναγωγές) κατοικούν και δαίμονες, όχι μόνο στον τόπο αυτόν, αλλά και στις ίδιες ψυχές των Ιουδαίων.. (σ. 127).. » (Ι. Χρυσοστόμου έργα, τόμος 34, Έλληνες Πατέρες της Εκκλησίας (ΕΠΕ))

Περί του ότι όλες οι θρησκείες συνδέονται με την αγάπη

  Το δράμα Νάθαν ο Σοφός (1779) περιέχει σε ποιητική μορφή την ομολογία του Λέσινγκ στην ανθρωπότητα ότι η αγάπη και η καλοσύνη δε συνδέονται με ένα συγκεκριμένο θρήσκευμα αλλά με όλες τις θρησκείες.

Εδώ αποκρύπτεται είτε από άγνοια, είτε από σκοπιμότητα ότι όλες οι θρησκείες δεν είναι καλές και ταυτίζονται με εγκληματικά δόγματα και εγκληματικές πρακτικές. 
«..Οι αρνητικές συνέπειες από την ένταξη σε μια αίρεση ή παραθρησκευτική ομάδα είναι δραματικές και καταστροφικές, τόσο για ίδιο το θύμα, όσο και για το οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον του.
Οι περισσότερες από αυτές τις ομάδες χρησιμοποιούν τρόπους, μέσα και μεθόδους που βασίζονται στη διαπίστωση και εντόπιση κενών. 
Οικοδομούν συχνά πάνω σε άτομα, τα οποία νοιώθουν ανικανοποίητα από το φυσικό οικογενειακό, πνευματικό ή και κοινωνικό τους περιβάλλον και τους υπόσχονται την “θαυματουργική συνταγή”, η οποία θα λύσει όλα τους τα προβλήματα. Σιγά σιγά δημιουργείται μια πλήρης εξάρτηση του ατόμου, είτα από την ομάδα είτε από το “θεϊκό” πρόσωπο του γκουρού, εξάρτηση όχι απλώς ψυχολογική, αλλά και υπαρξιακή. Το άτομο, ασυναίσθητα ή και εν γνώσει του, θυσιάζει την πολύτιμη προσωπική ελευθερία του και υποτάσσεται τυφλά στον γκουρού ή στον “μεσσία” ή στην “ομάδα”, από τους οποίους αναμένει τα πάντα. Απομακρύνεται συγχρόνως από το εξωτερικό περιβάλλον (οικογένεια, επάγγελμα, σπουδές, κοινωνία) και αφιερώνει τη ζωή του, τον χρόνο του, την περιουσία του στο σκοπό της ομάδας. Γι’αυτό το άτομο το παν είναι ο αρχηγός, που περιβάλλεται με θεϊκή αυθεντία, είτε αυτός ονομάζεται “μεσσίας”, είτε “θεός”, είτε “απεσταλμένος του Θεού”, είτε “αγωγός του Θεού”, είτε “δάσκαλος” κ.ο.κ.. Οι εκφοβισμοί, οι απειλές, οι υποσχέσεις, η καταπίεση, η πλήρης απασχόληση και η καταναγκαστική εργασία, η απαγόρευση της επαφής και επικοινωνίας με τους έξω από την ομάδα, σε μερικές περιπτώσεις οι εξαντλητικές νηστείες, η στέρηση στοιχειωδών δικαιωμάτων (γάμου, μεταγγίσεως αίματος, στρατεύσεως κ.ο.κ.), συνοδευόμενες από ατελείωτα “σεμινάρια” (ακριβοπληρωμένα ή μη), συσπειρώνουν τους οπαδούς και τους υποδουλώνουν. Ακόμη, διαβολοποιούν το έξω περιβάλλον, υποβαθμίζουν τους εκτός της ομάδος (είναι σε κατώτερα επίπεδα ή αμαρτωλοί, βέβηλοι ή η πόρνη Βαβυλώνα). Έτσι το θύμα τρέμει στη σκέψη και μόνο να εγκαταλείψει την οργάνωση. Που να πάει; Δεν είναι υπερβολή όταν γίνεται λόγος για θύματα, για εξαπάτηση, για δουλεία, για συμφέροντα, για εγκλήματα, για απειλή, για ανάγκη λήψεως μέτρων. Όχι τυχαία, αλλά αντιθέτως πολύ επιτυχώς, πολλές από τις ομάδες αυτές χαρακτηρίσθηκαν από διεθνείς οργανισμούς ως “ολοκληρωτικές ομάδες”, “ομάδες χειρισμού του νου”,  “καταστροφικές λατρείες”, ή “ελευθεριοκτόνες ομάδες” κ.ά. Η Ζ΄ Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη της Αλιάρτου Βοιωτίας (20-26.9.95) παρατηρεί για τις παγίδες που στήνουν οι διάφορες ομάδες: “Οι αποκρυφιστικές ολοκληρωτικές ομάδες υπόσχονται “δύναμη”, “γνώση”,  “επιρροή”, “εμπειρίες”. Το άτομο καθοδηγείται να πιστέψει ότι μέσα από τις τεχνικές της ομάδας θα γίνει ανώτερο από τους άλλους ανθρώπους, ότι θα αναπτύξει όλες τις δυνάμεις που κρύβει μέσα του και δεν το γνωρίζει, ότι θα φθάσει σ’ένα ανώτερο εξελικτικό επίπεδο, ότι θα επιβάλει στους άλλους ανθρώπους να το υπολογίζουν και να το φοβούνται, ότι δεν θα χρειάζεται να υπακούει σε οποιαδήποτε αυθεντία (γονείς, δασκάλους κ.ο.κ.) ή να συμμορφώνεται με οποιουσδήποτε ηθικούς κανόνες, ότι δεν θα έχει καμμία ή κανέναν ανάγκη, ότι τελικά θα γίνει υπεράνθρωπος, “θεός”! Όλες οι επιθυμίες του θα εκπληρώνονται αυτοστιγμεί. Θα κάνει ότι θέλει. Η θέλησή του θα είναι ο μοναδικός νόμος”…». (πρωτοπρ. Κυριακού Τσουρού, Γραμματέως της Σ.Ε. επί των αιρέσεων, περ. Διάλογος, τ.66, Οκτ-Δεκ. 2011, σελ. 2-3)

1

Για τον μασόνο (σύμφωνα με την μασονική εγκυκλοπαίδεια) συγγραφέα σεβασμός της διαφορετικότητας σημαίνει απλά εξαφάνιση ή στην καλύτερη περίπτωση, υποβάθμιση κάθε Δόγματος, κάθε μοναδικής αλήθειας, Αυτό – εννοείται- για τους «διαφωτιστές» σημαίνει και ελευθερία έκφρασης! Όπως και για τους «διαφωτιστές»  του Υπουργείου Παιδείας αλλά και κάποιους επίΚαιρους «θεολόγους» που στα πλαίσια της … «θρησκειολογικής προσέγγισης» του μαθήματος των Θρησκευτικών θα επιτρέπουν ΕΠΙΠΛΕΟΝ νεοεποχίτικη προπαγάνδα!

 2

Είναι γνωστό ότι η μασονική θρησκεία αποτελεί διαστρέβλωση και άρνηση όλης της χριστιανικής διδασκαλίας όπως επίσης ότι η άμβλυνση των «αντιθέσεων» μεταξύ των θρησκειών είναι παγκόσμιος στόχος της Νέας Τάξης για την άνευ εμποδίων εγκαθίδρυση του Παγκοσμίου Δικτάτορος Αντιχρίστου. Ο σεβασμός των άλλων θρησκειών δεν μπορεί να επιτευχθεί μέσω της ισοπέδωσής των αλλά μέσα από την αναγέννηση που μπορούν να επιφέρουν αυτές στους οπαδούς τους. Καμμία θρησκεία δεν το έχει καταφέρει αυτό και ούτε μπορεί, παρά μόνο η αποκάλυψη του Θεού στις ψυχές μας…



Κώστας Ναυπλιώτης
 egolpion.com












ΕΒΡΑΙΚΗ ΣΥΝΑΓΩΓΗ Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΤΣΑΠΑΝΙΔΟΥ!!

ΕΒΡΑΙΚΗ ΣΥΝΑΓΩΓΗ Η ΕΚΠΟΜΠΗ 
ΤΗΣ ΤΣΑΠΑΝΙΔΟΥ!!


ΚΟΙΤΑ ΜΑΠΑ
ΚΑΚΙΑ καί ΑΣΧΗΜΗ










Οι Ρώσοι αποκαλύπτουν τα σχέδια των Αμερικάνων για την ομοσπονδιοποίηση της Ελλάδας!

Οι Ρώσοι αποκαλύπτουν τα σχέδια των Αμερικάνων για την ομοσπονδιοποίηση 
της Ελλάδας!




Οι συγκλονιστικές αποκαλύψεις για τα σχέδια των αμερικανών για την Ελλάδα, περιλαμβάνονται σ΄ ένα μακροσκελές άρθρο Ρώσου που έχει δημοσιευθεί στο nvo.ng.ru.

“Βαλκανική Ομοσπονδία” στην οποία θα έπρεπε να ενταχθούν η Βουλγαρία, η Γιουγκοσλαβία, η Τουρκία, η Ελλάδα, η Αλβανία και η «Μακεδονία» όπως την ανέφεραν σχεδίαζαν οι Δυτικοί από το 1940 ακόμη. Εμπνευστής της ιδέας που στόχο είχε να κρατήσει τη Σοβιετική Ένωση μακρυά από τα Βαλκάνια, ήταν ο Ουίνστον Τσώρτσιλ που “οραματιζόταν” μια Ομοσπονδία που θα ήταν ανεξάρτητη κρατική οντότητα, υπό την εποπτεία της Μεγάλης Βρετανίας! 

Τα όσα αναφέρει είναι συγκλονιστικά και δείχνουν ότι οι Δυτικοί Σύμμαχοι δεν είχαν κανένα πρόβλημα να ονομάζουν τα Σκόπια “Μακεδονία” και επίσης δεν νοιάζονταν και πολύ για την εθνική οντότητα της Ελλάδας την οποία πολύ εύκολα “συμπεριελάμβαναν” σε μια “Ομοσπονδία” σχεδιασμένη μόνο για να εξυπηρετήσει τα δικά τους συμφέροντα. Η Ελλάδα δεν κινδύνευσε μόνο από τον "κομμουνιστικό κίνδυνο" τελικά. 

Όλο το εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο όπως έχει μεταφραστεί από την ιστοσελίδα "Η Ρωσία Τώρα."
Σχέδια για τη δημιουργία Συνομοσπονδίας Κρατών της Βαλκανικής, όπου θα μετείχε και η Ελλάδα, καθώς και της Παραδουνάβιας λεκάνης, εκπονούσε ήδη το 1943 η Βρετανία και άλλες Δυτικές δυνάμεις, προκειμένου να σταματήσουν την κάθοδο της Σοβιετικής Ενωσης στο Νότο. 

Το 2013, η Ρωσία γιορτάζει την 70η επέτειο από τις νίκες του Σοβιετικού Στρατού στο Κουρσκ, στο Ορέλ και στο Σμολένσκ. Σε ανάμνηση της πορείας του Κόκκινου Στρατού προς τη Μεγάλη Νίκη, σαν από παράδοση, θυμόμαστε και το ρόλο που διαδραμάτισαν στην έκβαση του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου (Β’ ΠΠ) οι Σύμμαχοι της ΕΣΣΔ στον αντιχιτλερικό συνασπισμό. Στα υπουργικά γραφεία όμως, εκεί που επεξεργάζονταν τα σχέδια και συντόνιζαν τον πολιτικο-στρατιωτικό σχεδιασμό του πολέμου, οι παρασκηνιακές κινήσεις των Συμμάχων προκαλούσαν έντονες ενοχλήσεις. Ο Winston Churchill (Ουίνστον Τσώρτσιλ), εξάλλου, είχε πει πολλές φορές: «Δεν πρέπει να επιτρέψουμε στα Σοβιέτ να περάσουν στην κοιλάδα του Δούναβη και στα Βαλκάνια». 

«Κάθε φορά που εύρισκε την κατάλληλη ευκαιρία, ο Βρετανός πρωθυπουργός επέμενε στην ανάγκη εισβολής των Δυτικών Συμμάχων της ΕΣΣΔ εναντίον του Γερμανικού Γ’ Ράϊχ, μέσω των Βαλκανίων», είχε πει ο αμερικανός πρόεδρος Franklin Roosevelt (Φρανκλίνος Ρούζβελτ) στο γιο του Elliot (Έλιοτ). «Σε όλους, όσοι ήταν παρόντες σε αυτές τις συζητήσεις, ήταν απολύτως σαφές τι θέλει να πετύχει. Θέλει να χτυπήσει σαν σφήνα στην Κεντρική Ευρώπη για να κρατήσει τον Κόκκινο Στρατό μακριά από την Αυστρία και τη Ρουμανία και, αν είναι δυνατόν, μακριά και από την Ουγγαρία. 

Η Ελλάδα στην Ομοσπονδία 
Το 1940, ο Τσώρτσιλ με την υποστήριξη των ΗΠΑ, διατύπωσε την ιδέα της δημιουργίας της Βαλκανικής – Παραδουνάβιας Ομοσπονδίας. Ενός «μπλοκ» κρατών της Βαλκανικής και των παραδουνάβιων χωρών που θα στρέφεται ενάντια στη Σοβιετική Ένωση. Στην Ομοσπονδία, θα έπρεπε να ενταχθούν η Βουλγαρία, η Γιουγκοσλαβία, η Τουρκία, η Ελλάδα, η Αλβανία και η «Μακεδονία». Η Ομοσπονδία θα ήταν μια ανεξάρτητη κρατική οντότητα, υπό την εποπτεία της Μεγάλης Βρετανίας. 

Ένα από τα πρώτα βήματα στην οργάνωση του αντισοβιετικού μπλοκ, ήταν η δημιουργία της προσωρινής «Ομοσπονδίας Πολωνίας – Τσεχοσλοβακίας», το Νοέμβριο του 1940 από τις εξόριστες κυβερνήσεις των χωρών αυτών στο Λονδίνο. Μετά τον πόλεμο, η Αγγλία προγραμμάτιζε να συμπεριλάβει στην Ομοσπονδία, τη Ρουμανία, την Ουγγαρία, ίσως, ακόμα και την Αυστρία. Το δεύτερο βήμα για το σχηματισμό του αντισοβιετικού μπλοκ, ήταν το Σύμφωνο πολιτικής συμμαχίας, που υπεγράφη τον Ιανουάριο του 1942, μεταξύ των κυβερνήσεων της Ελλάδας και της Γιουγκοσλαβίας στο εξωτερικό. Την ίδια στιγμή στο Λονδίνο, υπεγράφη η πολωνο –τσεχοσλοβακική συνθήκη για τη δημιουργία μιας άλλης Ομοσπονδίας, της Κεντρο-Ευρωπαϊκής Ένωσης. 

Στην Ομοσπονδία, θα έπρεπε να ενταχθούν η Βουλγαρία, η Γιουγκοσλαβία, η Τουρκία, η Ελλάδα, η Αλβανία και η «Μακεδονία». Η Ομοσπονδία θα ήταν μια ανεξάρτητη κρατική οντότητα, υπό την εποπτεία της Μεγάλης Βρετανίας. 

Βήματα για την παγκόσμια κυριαρχία 
Αμέσως μετά την έναρξη του Μεγάλου Πατριωτικού Πολέμου (22 Ιουνίου 1941 – «Επιχείρηση Μπαρμπαρόσα»), η σοβιετική κυβέρνηση στράφηκε προς τον Τσώρτσιλ με την πρόταση για διεξαγωγή επιθετικών επιχειρήσεων κατά της Γερμανίας στη Δυτική Ευρώπη. Το επονομαζόμενο «Δεύτερο» Μέτωπο. Ο καλύτερος τρόπος για την αποχώρηση μέρους των μεραρχιών της Βέρμαχτ από το Ανατολικό Μέτωπο θα ήταν μια απόβαση στη Γαλλία. Οι Βρετανοί θα μπορούσαν να βοηθήσουν και με τη ρήψη αλεξιπτωτιστών στην κατεχόμενη από τους Γερμανούς Νορβηγία. Με δεδομένη τη βρετανική κυριαρχία στη θάλασσα και τη γεωγραφική θέση της Νορβηγίας, το Λονδίνο είχε μεγάλες πιθανότητες για την επιτυχή επίτευξη του στόχου. 

Οι Εγγλέζοι το 1942 άρχισαν να επεξεργάζονται την «Επιχείρηση Δίας» (Operation Jupiter), την εισβολή στη Νορβηγία. Ο Τσώρτσι, υπολόγιζε να παραπλανήσει τόσο τον Χίτλερ, όσο και τον Στάλιν. Ωστόσο, ο Στάλιν εύστοχα, αρνήθηκε επιδεικτικά να συζητήσει το σχέδιο. Ο Ιωσήφ Βησσαριόνοβιτς Στάλιν, σε αντίθεση με τον Χίτλερ, γνώριζε για μια άλλη επιχείρηση που προετοιμαζόταν. Την εκστρατεία των αγγλο-αμερικανικών δυνάμεων στη βορειοδυτική Αφρική (Αλγερία - Μαρόκο), την «Επιχείρηση Πυρσός» (Operation Torch). Στη Νορβηγία τελικά, εστάλησαν σχεδόν όλα τα μεγάλα πλοία επιφανείας του γερμανικού Πολεμικού Ναυτικού (Kriegsmarine) και εκατοντάδες βαρέα παράκτια πυροβόλα, αλλά οι συμμαχικές δυνάμεις εισέβαλαν στις βόρειες ακτές της Αφρικής. Η συγκεκριμένη κίνηση, δεν ήταν στρατηγικό λάθος. Αντίθετα, ήταν το πρώτο βήμα μιας Επιχείρησης πολλών σταδίων: Της Επιχείρησης για την παγκόσμια κυριαρχία των ΗΠΑ και της Μ. Βρετανίας.

Μετά την κατάληψη της Βόρειας Αφρικής, θα έπρεπε να ακολουθήσει η απόβαση στη Σικελία και στη συνέχεια, η συνθηκολόγηση της Ιταλίας. Αυτό θα δημιουργούσε την τέλεια βάση για την εισβολή στα Βαλκάνια. Σε αυτό, θα συνέβαλαν επίσης τα παλατιανά πραξικοπήματα στην Ιταλία, την Ουγγαρία, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία. 

Στο «κόλπο» Βατικανό και Τουρκία 
Τεράστιο ρόλο στα σχέδια για τη δημιουργία της Βαλκανικής – Παραδουνάβιας Ομοσπονδίας, έπαιξε το Βατικανό. Ο Πάπας Πίος ΧΙΙ, ήταν ένθερμος αντικομμουνιστής και ρωσοφοβικός. Ο ίδιος υποστήριξε ανοιχτά τη γερμανική εισβολή στη Σοβιετική Ένωση. Την ιδέα του Τσώρτσιλ για τη δημιουργία Βαλκανικής – Παραδουνάβιας Ομοσπονδίας, ο Πίος ΧΙΙ την έκανε δεκτή με ενθουσιασμό. Σύμφωνα με τον Ποντίφηκα, η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία θα έπρεπε να κυριαρχεί στη διοίκηση αυτής της Συνομοσπονδίας. 

Επίσης, ο ηγεμόνας της Ουγγαρίας, Miklos Horthy (Μικλός Χόρτι), αντιβασιλέας με ουσιαστικά απεριόριστη εξουσία στη χώρα, ήδη από τα τέλη του 1942, είχε αρχίσει διαπραγματεύσεις με τη Μ.Βρετανία και τις ΗΠΑ για την έξοδο της χώρας του από τον πόλεμο. Στις 30 - 31 Ιανουαρίου 1943 στην πόλη Άδανα στην Τουρκία, ο Ουίστον Τσώρτσιλ συναντήθηκε με τον Τούρκο πρωθυπουργό Ινονού, ο οποίος, σύμφωνα με τον πρέσβη της Ουγγαρίας στην Άγκυρα Ινός Βέρνλε, επανέλαβε την ιδέα του Τσώρτσιλ για τη δημιουργία μιας «Βαλκανικής Ομοσπονδίας». 

Στις 30 - 31 Ιανουαρίου 1943 στην πόλη Άδανα στην Τουρκία, ο Ουίστον Τσώρτσιλ συναντήθηκε με τον Τούρκο πρωθυπουργό Ινονού, ο οποίος, σύμφωνα με τον πρέσβη της Ουγγαρίας στην Άγκυρα Ινός Βέρνλε, επανέλαβε την ιδέα του Τσώρτσιλ για τη δημιουργία μιας «Βαλκανικής Ομοσπονδίας». 

Μοίρασμα της μεταπολεμικής Ευρώπης 
Ο Τσώρτσιλ, σε γενικές γραμμές μιλούσε για τον πιθανό σχηματισμό τριών ομάδων κρατών μετά το τέλος του πολέμου: Της Βαλτικής, της Κεντρικής Ευρώπης και της Νότιας Ευρώπης (Σχέδιο Μπένες). Τις αστυνομικές λειτουργίες σε αυτές τις περιοχές, θα τις αναλάμβανε ένας γιγάντιος αγγλο–αμερικανικός αεροπορικός στόλος. Η τελευταία σκέψη, άρεσε επίσης στους Τούρκους, επειδή ο Τσώρτσιλ μίλησε για την επιχειρησιακή – αμυντική λειτουργία της Συμμαχικής Αεροπορίας σε περίπτωση ρωσικής προέλασης στα Βαλκάνια. 

Μέχρι το Σεπτέμβριο του 1943, το σχέδιο βρίσκονταν πολύ κοντά στην πραγματοποίηση του. Η κατάληψη του μεγαλύτερου μέρους της Ιταλίας, θα μπορούσε να προκαλέσει τη μεταστροφή προς την πλευρά των Δυτικών συμμάχων, των κυβερνήσεων της Ουγγαρίας, της Βουλγαρίας, της Ρουμανίας, της Αλβανίας και, ενδεχομένως, της Γιουγκοσλαβίας. Είναι σαφές, ότι η δημιουργία του νέου «φράγματος», μιας ιδιόμορφης «ουδέτερης ζώνης» (buffer zone) στην Κεντρική Ευρώπη, θα εμπόδιζε την προέλαση του Κόκκινου Στρατού προς τη Δυτική Ευρώπη. Δεν είχε αποκλειστεί βέβαια το ενδεχόμενο μιας δυναμικής αντίδρασης – «σπασίματος» του φράγματος με στρατιωτικά μέσα, που με τη σειρά του θα μπορούσε να οδηγήσει σε σύγκρουση μεταξύ των χωρών του αντιχιτλερικού συνασπισμού. 

Γιατί τελικά δεν αποδείχθηκε λειτουργικό το σχέδιο αυτό των πολλών σταδίων των Τσώρτσιλ και Πίου ΧΙΙ; Διότι στις 8 Σεπτεμβρίου 1943, ανακοινώθηκε η άνευ όρων συνθηκολόγηση της Ιταλίας. Ο βασιλιάς παρέδωσε τη χώρα στους Συμμάχους. Ταυτόχρονα, ένα τάγμα γερμανών αλεξιπτωτιστών κατέλαβε το Επιτελείο της Ιταλικής Ανώτατης Στρατιωτικής Διοίκησης. Τρεις ημέρες αργότερα, απελευθερώθηκε ο δικτάτορας Μπενίτο Μουσολίνι, ο οποίος μέχρι τότε κρατείτο φυλακισμένος. Τα γερμανικά στρατεύματα, μέσα σε λίγες ημέρες, κατέλαβαν χωρίς μάχη, σχεδόν όλη την Ιταλία. 

Αν και έμειναν χωρίς καμία βάση στη χερσόνησο των Απεννίνων, οι Τσώρτσιλ και Πίος ΧΙΙ, δεν εγκατέλειψαν την ιδέα της δημιουργίας της Βαλκανικής – Παραδουνάβιας Ομοσπονδίας. Στο σημείο όμως αυτό, παρενέβη ο πανίσχυρος και νικηφόρα προελαύνων στην Ανατολική Ευρώπη Κόκκινος Στρατός. 

Στις 31 Αυγούστου 1944, τα ρωσικά τανκ εισήλθαν στο Βουκουρέστι, στις 16 Σεπτεμβρίου, στη Σόφια, στις 20 Οκτωβρίου, στο Βελιγράδι, και στις 13 Φεβρουαρίου 1945, στη Βουδαπέστη. Στο τέλος Αυγούστου του 1944, ο σοβιετικός στολίσκος του Δούναβη, «ανέβαινε» μαχόμενος τον ποταμό, απελευθερώνοντας στη σειρά το Βελιγράδι, τη Βουδαπέστη, τη Μπρατισλάβα και τη Βιέννη. Φυσικά, στην οριστική διαγραφή του σχεδίου της Βαλκανικής – Παραδουνάβιας Ομοσπονδίας, βοήθησαν όχι μόνο οι σοβιετικοί τανκιστές και ναυτικοί, αλλά και οι διπλωμάτες και οι κατάσκοποι. 

Σύγκρουση Εκκλησιών 
Σημαντικός ήταν και ο ρόλος της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας (ΡΟΕ) στο ζήτημα της δημιουργίας μιας Βαλκανικής – Παραδουνάβιας Ομοσπονδίας στα ανατολικά της ΕΣΣΔ. Με την έναρξη του πολέμου, η σοβιετική κυβέρνηση σταμάτησε την κριτική του σοβιετικού Τύπου προς την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία. Η Μόσχα έκανε μια σειρά από βήματα στην κατεύθυνση της προσέγγισης με το Βατικανό. Ωστόσο, οι προσπάθειες της Αγίας Έδρας για χωριστή ειρήνη και τη δημιουργία της Βαλκανικής – Παραδουνάβιας Ομοσπονδίας το μόνο που κατάφεραν, ήταν να αλλάξουν τη θέση του Κρεμλίνου. 

Την πρώτη «βολή» στο Βατικανό, την έριξε η ηγεσία της ΡΟΕ. Στην αρχή του 1944, στην «Εφημερίδα του Πατριαρχείου της Μόσχας» δημοσιεύτηκε ένα αντικαθολικό κείμενο με την υπογραφή του Πατριάρχη Σέργιου. Το άρθρο, με τίτλο: «Υπάρχει τοποτηρητής του Χριστού στην Εκκλησία;» διαβάστηκε με τη δέουσα προσοχή στη Δύση και προκάλεσε σάλο στους θρησκευτικούς και πολιτικούς κύκλους. Στο άρθρο του, ο Πατριάρχης Σέργιος, υποστήριξε ότι η ιδέα περί αρχηγών (πρωτεία) στην Εκκλησία είναι αδιανόητη και εν μέρει βλάσφημη. 

Στις 6 Φεβρουαρίου 1945, το Συμβούλιο Επισκόπων της ΡΟΕ επέκρινε έντονα την πρόταση του Πίου ΧΙΙ για μια «ήπια» ειρήνη με τη Γερμανία. Κατά τα έτη 1944 και 1945, η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία διεξήγαγε πολύ σημαντικές συνομιλίες με την ηγεσία των Ορθοδόξων Εκκλησιών των χωρών της υποτιθέμενης Βαλκανικής – Παραδουνάβιας Ομοσπονδίας, ιδίως με τη Σερβική, τη Ρουμανική και τη Βουλγαρική Ορθόδοξες Εκκλησίες. Στα τέλη του 1944, η ηγεσία της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, τάχθηκε υπέρ της δημιουργίας ενός «συστήματος Ορθόδοξης ενότητας», που εξέφραζε τη στενή συνεργασία μεταξύ των Τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών. 

Αμέσως μετά τη Διάσκεψη της Γιάλτας (4-11 Φεβρουαρίου 1945), όπου θάφτηκε οριστικά η ιδέα της Βαλκανικής – Παραδουνάβιας Ομοσπονδίας, το Πατριαρχείο της Μόσχας κυκλοφόρησε δήλωση του Πατριάρχη Αλέξιου, στην οποία ο επικεφαλής της ΡΟΕ εξέφραζε «τη μέγιστη ικανοποίηση και χαρά» για την έκβαση της διάσκεψης. «Τέθηκε –σημείωσε- ένα γερό θεμέλιο για το μέλλον της ειρήνης σε όλο τον κόσμο. Αυτό ακριβώς για το οποίο η Εκκλησία προσεύχεται αδιαλείπτως, δηλαδή «για την ειρήνη σε όλο τον κόσμο», φαίνεται να γίνεται πραγματικότητα στο εγγύς μέλλον. Θα σπάσει ολοκληρωτικά και θα συντριφτεί «… αυτή η σφύρα, που εκτυπούσεν ανελέητα όλην την γην…» (Ιερ. 50,23), ο βίαιος και επιθετικός γερμανικός φασισμός. 

Και όχι μόνο από τη δύναμη των γενναίων στρατιωτών των συμμαχικών κρατών, αλλά και με τη σοφία του Μεγάλου Στάλιν και των Αρχηγών των κυβερνήσεων των Συμμάχων μας. Όλα αυτά με βεβαιότητα, σταθερότητα και σαφήνεια εξάγονται από τις αποφάσεις της Διάσκεψης, η οποία έθεσε σαν στόχο να «εξασφαλίσει μια τέτοια κατάσταση των πραγμάτων, στην οποία οι άνθρωποι σε όλες τις χώρες του κόσμου να μπορούν να ζήσουν όλη τους τη ζωή, χωρίς να γνωρίσουν κανέναν φόβο, καμία ανάγκη».

networkedblogs
logiosermis.net 











Ποιον στόχο είχε η διάρρηξη στο γραφείο που φυλάσσονταν κρίσιμοι φάκελοι των ΜΚΟ;

Ποιον στόχο είχε η διάρρηξη στο γραφείο που φυλάσσονταν κρίσιμοι φάκελοι των ΜΚΟ;


Είδαμε τα δημοσιεύματα και περιμέναμε να διαβάσουμε και να ακούσουμε τις επίσημες αντιδράσεις. 
Κι όμως, από το ΥΠΕΞ, σιγή ασυρμάτου. 
Λες και ο κ. Βενιζέλος θέλει να βάλει στη γυάλα, σε κενό αέρος, την αμαρτωλή υπόθεση των ΜΚΟ, για να μην ενοχληθεί ο Γ. Παπανδρέου - ο «πατέρας» των ΜΚΟ- αλλά και η παρέα των καραμανλογενών της ΝΔ, που επιδόθηκαν με επιτυχία στο επικερδές σπορ των ΜΚΟ.


Έγινε ολόκληρη διάρρηξη στο γραφείο που φυλάσσονται οι φάκελοι των προγραμμάτων που είναι σε εκκρεμότητα, κανείς δεν γνωρίζει επισήμως αν κλάπηκαν έγγραφα και από ποιους φακέλους και δεν έχει γίνει καν ΕΔΕ. Δεν γνωρίζουμε καν αν η διευθύντρια της ΥΔΑΣ έχει κάνει επίσημη αναφορά για το τι έγινε και τι έχει χαθεί…

Στο γραφείο αυτό δεν φυλάσσονται κάποια παλιά αρχεία… 
Είναι οι φάκελοι για υποθέσεις προγραμμάτων εκατομμυρίων ευρώ, για αρκετά από τα οποία έχει επιληφθεί η Εισαγγελία και η Οικονομική Αστυνομία… 

Άραγε ελέγχθηκαν οι φάκελοι της Ευρωπαϊκής Προοπτικής του κ. Σκλια για να διαπιστωθεί εάν λείπουν έγγραφα; 

Οι φάκελοι των Γιατρών του Κόσμου πειράχθηκαν κατά τη διάρκεια της διάρρηξης; 

Της ΜΚΟ Ακαδημίας ΙΝΑ; 

Τα ρωτάμε όλα αυτά γιατί είδαμε δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι ενώ υπάρχουν ανοικτά προγράμματα των συγκεκριμένων ΜΚΟ, κάποιοι έξυπνοι πάσαραν στον Άκη Γεροντόπουλο απόφαση για να τους εγκρίνει 400 χιλιάδες ευρώ για άλλα προγράμματα που έχουν, υποτίθεται, ολοκληρωθεί.

Όσο για την άλλη ΜΚΟ του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διοικητικού Δικαίου του καθηγητή Σπύρου Φλογαΐτη, 
η κινητοποίηση και η δημοσιοποίηση του εκκολαπτόμενου σκανδάλου οδήγησε ευτυχώς στην αφαίρεση της φωτογραφικής τροπολογίας που είχε ενταχθεί στο Μεσοπρόθεσμο και αφορούσε τη δυνατότητα του κ. Φλογαΐτη, μέσω της ΜΚΟ του, να λειτουργήσει και ιδιωτικό πανεπιστήμιο. 

Ένα από τα πολλά ερωτήματα που προκύπτουν είναι φυσικά πώς θα ήταν δυνατόν ο καθηγητής της Νομικής, που χρηματοδοτείται η ΜΚΟ του από το κράτος, να είναι επίσης και ο επικεφαλής ιδιωτικού πανεπιστημίου στο όποιο οι φοιτητές θα καταβάλλουν μάλιστα και σχετικά υψηλά δίδακτρα.

Στη συγκεκριμένη ΜΚΟ βρίσκουμε τα ονόματα και αρκετών άλλων καθηγητών αλλά και… δημοσιογράφων...

Παρόν