Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΣΤΟ Κ.Ι.Σ. !!! ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΦΟΡΙΑ ΝΟΜΙΜΑ !!!

ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΣΤΟ Κ.Ι.Σ. !!! ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΦΟΡΙΑ ΝΟΜΙΜΑ !!!





Περισσότερο από ποτέ, είναι τώρα η ανάγκη να ενωθούμε, χωρίς κόμματα και παρατάξεις. Δεν

 υπάρχουν πλέον περιθώρια!Ή ΑΥΤΟΙ, Ή ΕΜΕΙΣ! Ε, ΛΟΙΠΟΝ, ΕΜΕΙΣ! 


ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΝ
ΑΡΘΡΟ 4

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 5 : ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΒΑΡΗ , ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥΣ .

ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΤΕΛΟΣ

ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΜΕ ΠΛΑΣΤΑ (;) ΦΕΚ

ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ!


 ΤΟ «ΕΓΚΛΗΜΑ» ΥΠΕΓΡΑΨΕ Ο…ΓΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ!

ΚΑΙ Ο ΚΟΥΒΕΛΗΣ ΔΕΝ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ..(Είναι στο Κ.Ι.Σ)
ΚΥΡΙΕ ΣΑΜΑΡΑ  -  ΤΣΙΠΡΑ
ΠΟΥ ΤΡΑΒΙΕΣΤΕ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΤΟΥΣ;
ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ Κ.Ι.Σ. ;;;;

 του Μάκη Βραχιολίδη
vrachiolidis@yahoo.gr

Η ιστορία το έχει αποσιωπήσει. Βρίσκεται καταχωνιασμένο στα συρτάρια του Εθνικού Τυπογραφείου, χωρίς ο πολύς κόσμος να γνωρίζει βάσει ποίων αποφάσεων το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο (ΚΙΣ) τυγχάνει φορολογικής ασυλίας! 

Σε ποια τερτίπια βασίστηκε σήμερα ο Φώτης Κουβέλης ώστε να εγγράψει στο ΚΙΣ τα 80 ακίνητα που διαθέτει, με αποτέλεσμα να μην πληρώνει ούτε ένα ευρώ φόρο; 

Η καταγγελία για τον Πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ έγινε προ εβδομάδος στην «Ελεύθερη Ώρα» και μέχρι σήμερα δεν την έχει διαψεύσει! 

Με ποιο τρόπο παραχωρήθηκε η διαχείριση της περιουσίας των Ισραηλιτών στους ίδιους και αφαιρέθηκε από το Ελληνικό Δημόσιο η δυνατότητα να εισπράττει τον αναλογούντα φόρο; Ποιος σκαρφίστηκε το σχετικό νόμο φορολογικής ασυλίας των Ισραηλιτών; Πέρασε από τη Βουλή και πότε;

Τα ντοκουμέντα που παρουσιάζουμε προκαλούν ανατριχίλα σε όλα τα επίπεδα. Αρχίζοντας από τον πολιτικό που χάρισε την πλήρη φορολογική ασυλία του ΚΙΣ. Είναι ο αποκληθείς Γέρος της Δημοκρατίας! 

Ο Γεώργιος Παπανδρέου ήταν ο δημοκράτης Πρωθυπουργός που γνωρίζουμε από την Ιστορία ή μήπως ο ρόλος του σε κάποια σημεία του υπήρξε ιδιαίτερα σκοτεινός και ύποπτος; Πόσο δημοκράτης μπορεί να ήταν ο Πρωθυπουργός της λεγόμενης Κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας ο οποίος κατέφυγε σε παραποιήσεις ΦΕΚ με την ανάληψη των καθηκόντων του, μόλις δηλαδή αποχώρησαν τα γερμανικά στρατεύματα από τη χώρα μας τον Οκτώβριο του 1944;

 Θυμίζουμε ότι ο Γεώργιος Παπανδρέου ηγήθηκε ως Πρωθυπουργός, υπουργός 

Εξωτερικών και προσωρινά υπουργός Στρατιωτικών, της Κυβέρνησης Εθνικής 

Ενότητας στις 18 Οκτωβρίου 1944, αντικαθιστώντας τη διορισμένη από τους

 Γερμανούς Κυβέρνηση Ράλλη.

Ανέλαβε τα καθήκοντά του στις 23 Οκτωβρίου 1944, και το πρώτο πράγμα που

 φρόντισε να κάνει ήταν να προβεί σε δύο πρωτοφανείς πλαστογραφήσεις 


ΦΕΚ (Φύλλων Εφημερίδας της Κυβερνήσεως) καταργώντας νόμους που αφορούσαν


 τη διαχείριση της περιουσίας του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου (ΚΙΣ). 


Ο …Γέρος της Δημοκρατίας μαζί με το υπουργικό συμβούλιο στις 27 Οκτωβρίου 1944


 και στις 10 Νοεμβρίου 1944, φαίνεται πως κατέγραψε δυο μαύρες σελίδες στην


 ιστορία του, τις οποίες αποκαλύπτουμε σήμερα....

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά.



Ως γνωστόν, κάθε νέο έτος τα ΦΕΚ αρχίζουν την αρίθμησή τους από το Νο1 και τη συνεχίζουν αυξητικά έως τη λήξη του χρόνου, για να ξεκινήσουν πάλι από τον αριθμό 1 την επόμενη χρονιά.

Η διορισμένη κυβέρνηση Ράλλη (η δοσίλογη) παραιτήθηκε στις 12 Οκτωβρίου 1944, η δε παραίτησή της δημοσιεύθηκε στο 242 ΦΕΚ με το Διάγγελμα του τότε «Προέδρου της Κυβερνήσεως Δ. Ράλλη προς τον Ελληνικόν Λαόν». Αυτό ήταν και το τελευταίο ΦΕΚ του έτους.

Η οποιαδήποτε επομένη κυβέρνηση, διορισμένη ή εκλεγμένη, όφειλε να συνεχίσει την έκδοση των ΦΕΚ από τον αριθμό που σταμάτησε η προηγούμενη.

Aυτό ήταν το τελευταίο ΦΕΚ-Νο 242- από την παραιτηθείσα κυβέρνηση Ράλλη. Το επόμενο ΦΕΚ έπρεπε να συνεχίζει από τον αριθμό 243. 

Ο ...Γέρος της Δημοκρατίας φαίνεται πως έκανε...γιάφκα τα ΦΕΚ.

Έλα όμως που με την ανάληψη των καθηκόντων της Κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας, όλα ήρθαν τα πάνω-κάτω

Η Κυβέρνηση του Γ. Παπανδρέου που όπως είπαμε ηγήθηκε της Κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας στις 23 Οκτωβρίου 1944, θα έπρεπε να συνεχίσει τα ΦΕΚ από τον αριθμό 243.

 Αλλά και από την αρχή να ήθελε να ξεκινήσει με το αιτιολογικό ότι μόλις είχε τελειώσει ο πόλεμος, θα έπρεπε να γράψει «ΦΕΚ 1». 

Έλα όμως που ο …Γέρος της Δημοκρατίας έκανε κάτι πρωτοφανές: 

Πήρε το ΦΕΚ 6 της 18ης Ιανουαρίου 1944 και το …μετάλλαξε! 

Έτσι, στις 27 Οκτωβρίου 1944 εξέδωσε νέο ΦΕΚ με τον ίδιο αριθμό 6!!! Τι σημαίνει αυτό; 

Ότι την ίδια χρονιά, είχαμε δύο ΦΕΚ με τον ίδιο αριθμό! 
Απίστευτο!




 Δείτε τα …δίδυμα ΦΕΚ και κάντε συγκρίσεις. Βρείτε τις διαφορές που λένε στα κουίζ! Απίστευτο, αλλά «για καλό σκοπό και πατριωτικό» πιθανώς να έλεγε ο …Γέρος της Δημοκρατίας, εάν ζούσε σήμερα. Ποιος ήταν ο… καλός σκοπός;

Τον διαβάζουμε, όπως αναγράφεται στο παραποιημένο ΦΕΚ 6, με υπογραφή Γεώργιου Παπανδρέου και του τότε υπουργικού συμβουλίου:

Άρθρον 1.
1. Καταργούνται οι Νόμοι 1977/44 και 1180/44.

2. Άπαντα τα εις Ισραηλίτας ανήκοντα πάσης φύσεως περιουσιακά αντικείμενα, τα συμφώνως προς τα διατάξεις του Νόμου 1180/44 τελούντα ήδη υπό την διαχείρισην του Ελληνικού Δημοσίου και ευρισκόμενα εις τα αποθήκας της Υπηρεσίας Διαχειρίσεως Ισραηλιτικών Περιουσιών ή εις ιδιωτικάς τοιαύτας ή αλλαχού, αποδίδονται εις τους νομίμους αυτών κατόχους, καθ’ην διαδικασίαν αρχικώς ταύτα παρελήφθησαν. Η απόδοσις των αντικειμένων τούτων ενεργείται χωρίς αφαίρεσιν του βάσει των οικείων αποφάσεων του Υπουργού των Οικονομικών αποδοθέντος ποσοστού 10% εφ’ εκάστης ισραηλιτικής περιουσίας εις τον καταδόντα προς το Δημόσιον ταύτην αλλά με κράτησιν ποσοστού 5% του παρακρατούμενου προς τακτοποίησιν προκαταβολών ενεργηθεισών συμφώνως προς τας διατάξεις του Νόμου 1180/44 εκ του Δημοσίου Ταμείου προς αντιμετώπισιν των δαπανών της ρηθείσης υπηρεσίας αφ’ενός, και δι’ έξοδα λειτουργίας ταύτης αφ’ ετέρου».

Σε απλά ελληνικά, ο …νέος νόμος που καταργούσε τους 1977/44/ και 1180/44, λέει ότι: Τα περιουσιακά αντικείμενα των Ισραηλιτών τα οποία είχαν περιέλθει στη διαχείριση του Ελληνικού Δημοσίου, προκειμένου να φορολογηθούν, από την οποία φορολόγηση αποδιδόταν και ποσοστό 10% ως αμοιβή σε όποιον κατέδιδε την κρυμμένη άρα και αφορολόγητη περιουσία τους, επιστρέφονταν στους Ισραηλίτες, με μια απλή παρακράτηση 5% ως έξοδα και δαπάνες του Δημόσιου Ταμείου.

Φαίνεται όμως πως η πλαστογράφηση αυτή, δεν ικανοποιούσε 100% τα συμφέροντα του ΚΙΣ (Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου) με αποτέλεσμα ο… Γέρος της Δημοκρατίας να έρθει προθύμως στις 10 Νοεμβρίου 1944 και να προβεί σε νέα παραποίηση ΦΕΚ. Πρόκειται για το ΦΕΚ 14 της 24ης Ιανουαρίου 1944, το οποίον πλέον… μασκαρεύτηκε σε ΦΕΚ 14 της 10ης Νοεμβρίου του ιδίου έτους:



 Δείτε τις διαφορές, όπως στο προηγούμενο κουίζ! Δίδυμα ΦΕΚ αλλά με τεράστιες διαφορές.
Στο νέο-μασκαρεμένο ΦΕΚ 14, ο Γ. Παπανδρέου και τα μέλη της Κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας στο 2ο άρθρο, πρόσθεσαν νέα παράγραφο 2, με αποτέλεσμα τον αναριθμητισμό των §2 και 3 οι οποίες… μετακόμισαν ένα νούμερο παρακάτω. Επιπλέον, δεν πρόκειται περί αναδημοσίευσης, όπως λέει το ΦΕΚ 14 αλλά περί πλήρους μετατροπής του νοήματος του ΦΕΚ. Αντιγράφουμε από το ΦΕΚ 14:

2. Το προσωπικόν της Υπηρεσίας ταύτης, ης προΐσταται ανώτερος υπάλληλος της Γενικής Διευθύνσεως Δημοσίου Λογιστικού απαρτίζεται εξ υπαλλήλων της Γενικής Διευθύνσεως Δημοσίου Λογιστικού ή και εξ υπαλλήλων ετέρων υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών ή ετέρων Υπουργείων των υπαλλήλων τούτων αποσπασμένων δι’ αποφάσεων του Υπουργού των Οικονομικών και του οικείου Υπουργού.

Πάσα συναφής διά την λειτουργίαν της Υπηρεσίας ταύτης δαπάνη, προκαταβαλλομένη νυν εκ του Δημοσίου Ταμείου βαρύνει τας ισραηλιτικάς περιουσίας κατά τα εν τω εδαφίω 2 του άρθρου 1 οριζόμενα.

Η δε §3 έχει τροποποιηθεί σε: «Η αμοιβή των διαχειριστών ορίζεται δι’ αποφάσεως του Υπουργού των Οικονομικών», ενώ το προηγούμενο ΦΕΚ 6 έγραφε: «Η αμοιβή των διαχειριστών τούτων ορίζεται και καταβάλλεται ως και των παρά τη Υπηρεσία Διαχειρίσεως Ισραηλιτικών περιουσιών υπηρετούντων Υπαλλήλων»!!!










"Η πρώτη παραποίηση δεν έφτανε για να ικανοποιήσει το ΚΙΣ και ο...Γέρος της Δημοκρατίας προχώρησε και σε δεύτερο πλαστό ΦΕΚ στις 10 Νοεμβρίου 1944. 

Προέβη δηλ. σε παραποίηση της παραποίησης".

Θα μπορούσε κανείς να αντιτείνει; «Καλά έκανε ο Γεώργιος Παπανδρέου και απέδωσε στους κατόχους τους τα περιουσιακά στοιχεία των Ισραηλιτών; Γιατί να θεωρηθούν κατεσχημένα;».

Απάντηση: Την προνομιακή μεταχείριση που έδειχνε το ελληνικό Δημόσιο προς τους Ισραηλίτες δεν την έδειχνε καν στους Έλληνες. Αυτό το «απαλλάσσονται πάσης δεσμεύσεως ή οιασδήποτε άλλης υποχρεώσεως, έναντι του Ελληνικού Δημοσίου», δεν το είχαν ποτέ οι γηγενείς Έλληνες.


Δείτε, για παράδειγμα, το ΦΕΚ 17 της 22ας Ιανουαρίου 1946: «Άρθρον Μόνον 1. Επί κληρονομιών Ισραηλιτών Ελλήνων υπηκόων απωλεσθέντων κατά την διάρκειαν του πολέμου συνεπεία των φυλετικών διωγμών εκ μέρους του εχθρού εφόσον ούτοι δεν κατέλιπον εκ διαθήκης κληρονόμους, δεν εφαρμόζεται το άρθρον 12 του νόμου 2310/1920 «περί της εξ αδιαθέτου κληρονομικής διαδοχής», αι δε σχολάζουσαι κληρονομίαι περιέρχονται εις ιδρυθησόμενα δια Β. Διατάγματος Νομικό Πρόσωπον όπερ θα έχη ως σκοπόν την περίθαλψιν και αποκατάστασιν των Ισραηλιτών της Ελλάδος».

Για να δούμε όμως τι έλεγαν αυτοί οι νόμοι 1977/44 και 1180/44 τους οποίους κατάργησαν τα γιαλαντζί ΦΕΚ 6 και ΦΕΚ 14 του Γεωργίου Παπανδρέου; Ψάχνοντας τους συγκεκριμένους νόμους οι οποίοι αφορούσαν στον τρόπο διαχείρισης των κατασχεμένων Ισραηλιτικών περιουσιών, φτάνουμε σε δύο ΦΕΚ: το ΦΕΚ 26 της 12ης Φεβρουαρίου 1944 και στο ΦΕΚ 160 της 1ης Ιουνίου 1843.
 Στο ΦΕΚ 26 που αφορά στο νόμο 1180/44 αναφέρεται:

Άρθρον 1.
Συνιστάται παρά τω Υπουργείω Οικονομικών Κεντρική Υπηρεσία Διαχειρίσεως Ισραηλιτικών περιουσιών. Η υπηρεσία αύτη υπάγεται απ’ ευθείας εις τον Υπουργόν των Οικονομικών. Σκοπός της Υπηρεσίας ταύτης είναι η διαχείρισης των δυνάμει της από 23/11/43 διαταγής Στρατιωτικού Διοικητού Ελλάδος κατασχεθεισών και εις το Ελληνικόν Δημόσιον προς διαχείρισιν παραδοθεισών, Ισραηλιτικών περιουσιών. Η αρμοδιότης της Υπηρεσίας ταύτης εκτείνεται εφ’ όλης της χώρας εξαιρέσει της Γενικής Διοικήσεως Μακεδονίας.

Άρθρον 2.
1. Την κατά το προηγούμενον άρθρον συνιστωμένη υπηρεσίαν διεθύνει ανώτερος δημόσιος υπάλληλος οριζόμενος δι’ αποφάσεως του Υπουργού των Οικονομικών. Δι’ αποφάσεως αυτού του Υπουργού, αποσπάται εκ δημοσίων το λοιπόν αναγκαιούν προσωπικόν εις την υπηρεσίαν ταύτην.

2. Πάντα τα αφορώντα την αρμοδιότητα της κατά τα ανωτέρω συνιστωμένης υπηρεσίας και την εν γένει λειτουργία αυτής καθορισθήσονται δι’ αποφάσεων του Υπουργού των Οικονομικών. Δι’ ομοίων αποφάσεων θέλουσι καθορισθή τα καθήκοντα, τα δικαιώματα και η αρμοδιότης των οργάνων της υπηρεσίας ταύτης.

Άρθρον 3.
1. Παρά τη ως ανωτέρω υπηρεσία συνιστάται γνωμοδοτική Επιτροπή αποτελουμένη: α) εκ του Διευθυντού της υπηρεσίας ως Προέδρου και β) των Προέδρων ή αναπληρωτών των Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων Αθηνών και Πειραιώς και των Εμπορικών Συλλόγων Αθηνών και Πειραιώς. Η Επιτροπή γνωματεύει επί παντός ζητήματος αφερώσι την διαχείρισιν των Ισραηλιτικών περιουσιών υποβαλλομένη αυτ΄λη υπό της αρμοδίας υπηρεσίας.
 Αντιστοίχως, το ΦΕΚ 160 του νόμου 205/43 που αφορά στη διαχείριση των Ισραηλιτικών περιουσιών της Μακεδονίας, αναφέρει στα άρθρα 1,6,11:

Άρθρον 1.

Συνιστάται παρά τη γενική Διοικήσει Μακεδονίας ειδική υπηρεσία υπό τον τίτλον «Υπηρεσία Διαχειρίσεως Ισραηλιτικών Περιουσιών» σκοπόν έχουσα την επιμέλειαν της διαχειρίσεως των παρά των Γερμανικών Αρχών Κατοχής κατασχομένων ή εγκαταλειπομένων Ισραηλιτικών περιουσιών της περιφερείας της Γενικής Διοικήσεως Μακεδονίας.

Άρθρον 6.

Παρά τη αυτή υπηρεσία συνιστάται ειδική γνωμοδοτική επιτροπή αποτελουμένη εξ ενός Δικαστικού, ως Προέδρου, εξ ενός Δημοσίου οικονομικού υπαλλήλου, εκ δύο ανωτέρων δημοσίων υπαλλήλων, εξ ων ο έτερος μηχανικός…κ.λ.π.

Άρθρον 11.

Οι διαχειρισταί εμπορικών, επαγγελματικών και άλλων επιχειρήσεων πάσης φύσεως υποκαθίστανται εις τας σχετικάς προς την επιχείρησιν μισθωτικάς σχέσεις του μισθωτού Ισραηλίτου, μη ευθυνόμενοι πέραν του ποσού της διαχειριζόμενης περιουσίας.

Συμπέρασμα: Ο Γεώργιος Παπανδρέου, ο αποκληθείς και Γέρος της Δημοκρατίας, επανέφερε το… έγκλημα του Ελευθέριου Βενιζέλου, ο οποίος το 1920 καθιστούσε το ΚΙΣ Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου προσφέροντάς του φορολογική ασυλία. 

Με δύο πλαστά ΦΕΚ, ο Γεώργιος Παπανδρέου κατήργησε την υπηρεσία του υπουργείου Οικονομικών και τον Υπουργό των Οικονομικών που ήλεγχε-διαχειριζόταν και φορολογούσε το ΚΙΣ! 

Ο …Γέρος της Δημοκρατίας αφαίρεσε από την Πολιτεία τον έλεγχο των περιουσιών του, με αποτέλεσμα μέχρι και σήμερα να μην γνωρίζουμε ποια και πόση είναι η Ισραηλιτική περιουσία!

Μην μας φαίνεται λοιπόν παράξενο που μετά από κάμποσα χρόνια, είδαμε τον εγγονό του Γέρου της Δημοκρατίας τον Γιωργάκη Παπανδρέου, να πηγαίνει σε συναγωγή με το κλασικό εβραϊκό σκουφάκι!



Τα ντοκουμέντα που παρουσιάσαμε είναι συγκλονιστικά, ωστόσο καλούμε τόσο την τρικομματική κυβέρνηση αλλά και το ΚΙΣ να απαντήσουν στα εξής ερωτήματα:

α) Ποιανού την έγκριση είχε η ειδικού σκοπού Κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας για να υπογράψει τα δύο ΦΕΚ; Αφού δεν υπήρχε Βουλή!

β) Είναι δυνατόν να εμφανίζονται δύο ΦΕΚ με τον ίδιο αριθμό, την ίδια χρονιά;

γ) Είναι δυνατόν η Κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας να έχει υπογράψει μόνο δύο ΦΕΚ με τους αριθμούς 6 και 14; Πού είναι τα ενδιάμεσα νούμερα; Έκαναν… γιάφκα τα ΦΕΚ;

δ) Τι είναι το ΚΙΣ; Off Shore εταιρεία μέσα στην ελληνική επικράτεια;



Ιδιαιτέρως, καλούμε τον κ. Κουβέλη να απαντήσει έστω τώρα. 

Είναι δυνατόν να σφαγιάζει με μέτρα τους Έλληνες φορολογούμενους, να πετσοκόβει μισθούς-συντάξεις-επιδόματα, να αυξάνει στα ύψη τη φορολόγηση του λαού και ο ίδιος να απολαμβάνει φορολογικής ασυλίας, έχοντας εντάξει 80 ακίνητα στο ΚΙΣ; 


Δεν πληρώνεται ούτε ένα ευρώ κύριε Κουβέλη κι έρχεστε να γίνεται τιμητής των πάντων;

"Νέοι Άνθρωποι-Ελεύθερη Ώρα"







Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

Προσφυγή κατά ΕΝΦΙΑ και Φόρου Εισοδήματος: «Η Εφορία με αφήνει να ζω με 8,59 ευρώ την ημέρα»

Προσφυγή κατά ΕΝΦΙΑ και Φόρου Εισοδήματος: «Η Εφορία με αφήνει να ζω με 8,59 ευρώ την ημέρα»

ENFIA-1024x484
Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγε Αθηναίος δικηγόρος και ζητάει να ανασταλεί και να ακυρωθεί ως αντισυνταγματικό και παράνομο το εκκαθαριστικό σημείωμα του ΕΝΦΙΑ του περασμένου έτους που του στάλθηκε, ενώ παράλληλα προσβάλλει και το εκκαθαριστικό σημείωμα φόρου εισοδήματος του ιδίου έτους.
 Ο δικηγόρος αναφέρει ότι από το ετήσιο εισόδημά του περασμένου έτους, λόγω των αυξημένων φορολογικών επιβαρύνσεων που δέχθηκε, του απέμειναν μόνο 3.136, 69 ευρώ και καλείται να ζήσει με 8,59 ευρώ την ημέρα.
Στην προσφυγή του αναλύει τα εισοδήματα του και τις φορολογικές υποχρεώσεις του και σημειώνει ότι το συνολικό εισόδημά του για το περασμένο έτος ανήλθε στα 19.577,69 ευρώ. Από το ποσό αυτό πρέπει να πληρώσει, σύμφωνα με το εκκαθαριστικό σημείωμα, φόρο 7.998 ευρώ και ΕΝΦΙΑ για το 2014 το ποσό των 8.442,68 ευρώ.
Καλείται να πληρώσει για φόρους 16.440,73 ευρώ. Μετά την πληρωμή των φόρων πρέπει να ζήσει για έναν χρόνο με 3.136,96 ευρώ. Δηλαδή, όπως αναφέρει, πρέπει να επιβιώσει με 8,59 ευρώ την ημέρα, χωρίς να μπορεί να ανταποκριθεί στις βασικές ανάγκες διαβίωσης.
Υποστηρίζει ότι καταστρέφεται από την υπερφορολόγηση που δέχεται και οδηγείται «στην οικονομική εξαθλίωση και στην καταστροφή».
Ακόμα τονίζει ότι η υπερβολική φορολόγηση παραβιάζει την συνταγματική αρχή της ισότητας και εξ αυτού του λόγου θεωρεί ότι τα εκκαθαριστικά σημειώματα του φόρου εισοδήματος του 2013 και ΕΝΦΙΑ του 2014 είναι άκυρα ως αντισυνταγματικά.
Πηγή: Έθνος


http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/20311
4.δ 
.
Κατ’ ακολουθία όλων των προαναφερθέντων, είναι προφανές ότι ο επιβληθείς με το άρθρο 53 του Ν. 4021/2011 φόρος ακίνητης περιουσίας επί των ηλεκτροδοτούμενων δομημένων επιφανειών αντίκειται στο Σύνταγμα και συγκεκριμένα στα άρθρ. 2 παρ. 1 και 4, 4 παρ.1 και 5, 20 παρ.1, 21 παρ.1 και 78 παρ.1 και 4 του Συντάγματος.”
https://justiceforgreece.wordpress.com/2014/09/15/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%86%CF%85%CE%B3%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC-%CE%B5%CE%BD%CF%86%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%86%CF%8C%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%BF%CE%B4%CE%AE%CE%BC/





Δικαστήριο Ευρωπαϊκής Ένωσης: παράνομη η Ευρωομάδα (Eurogroup), οι αποφάσεις της και το «Μνημόνιο»

Δικαστήριο Ευρωπαϊκής Ένωσης: παράνομη η Ευρωομάδα (Eurogroup), οι αποφάσεις της και το «Μνημόνιο»


 
Γιώργος Ρωμανός 
Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, κ. Προκόπης Παυλόπουλος στις 27/10/2016, σε δημόσιο λόγο του αναφέρθηκε σε πρόσφατες αποφάσεις του Δικαστηρίου Ευρωπαϊκής Ένωσης. Βάσει αυτών το «Μνημόνιο» δεν 
αποτελεί πράξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ούτε της Ευρωπαϊκής Κεντρικής
Τράπεζας. Η δε Ευρωομάδα (Eurogroup) δεν περιλαμβάνεται στα θεσμικά όργανα της θεμελιώδους για την Ε.Ε. Συνθήκης της Λισσαβόνας, και δεν παράγει νόμιμα αποτελέσματα έναντι τρίτων.
Άρα, η Ευρωομάδα (Eurogroup) και όσοι κατ’ εντολή της συντάσσουν, επιβάλλουν και ελέγχουν «Μνημόνια» είναι οντότητες που παρανομούν και οι πράξεις τους παράνομες.
Η μαύρη Παρασκευή, 23 Απριλίου 2010, θα μείνει χαραγμένη για πάντα στην συλλογική μνήμη της χώρας μας, όταν ο κ. Γιώργος Α. Παπανδρέου, ως πρωθυπουργός! της χώρας του ανακοίνωνε από το Καστελόριζο, χωρίς ντροπή και διανοητικό έλεγχο του τι λέει, ότι η Ελλάδα είναι: «…Μια χώρα χωρίς κύρος και αξιοπιστία, που είχε χάσει το σεβασμό ακόμα και των φίλων και των εταίρων της…»
Εξίμισι χρόνια μετά, στο τέλος του 2016, οι «διαπραγματεύσεις» δεν λένε να τελειώσουν. Όλα βρίσκονται πάλι!!! στην κόψη του ξυραφιού ή στην κατοχική διάθεση των Επικυρίαρχων δανειστώντης Ελλάδος. Έτσι: ο κ. Σόιμπλε προτείνει ως χρόνο ωρίμανσης του Χρέους το 2060, οπότε μετά από 44 χρόνια αυτό θα πλησιάσει στα επίπεδα του …2015, στο 180%, και άρα θα είναι (πάλι) Χρέος ανεξέλεγκτο. Το ΔΝΤ απαιτεί αμέσως! την περαιτέρω καταστροφή των Ελλήνων με ένα 4ο «Μνημόνιο». Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ υπέγραψε (το 2016) νέα μέτρα που δεσμεύουν τη χώρα επί 99 χρόνια για εκποίηση της περιουσίας του ελληνικού δημοσίου, και αποδέχτηκε αυτόματο «κόφτη» μισθών και συντάξεων.
Αυτά και μόνο αρκούν για να αποδείξουν, ότι η χώρα περιδινίζεταιασταμάτητα και χωρίς τέλος στο τρίγωνο κ. Σόιμπλε-ΔΝΤ-Ευρωπαϊκής Ένωσης, χωρίς να διαφαίνεται οποιαδήποτε λύση. Και άλλοτε έχουμε υπολογίσει πως το Χρέος, Εξωτερικό και Εσωτερικό μαζί, (το Εσωτερικό αποκρύπτεται!) πλησιάζει το 1 τρις. Ωστόσο απαντήσεις πρακτικές και εφαρμόσιμες στα ερωτήματα: πώς θα εξοφληθεί το Χρέος, πότε θα σταματήσει η καθημερινή οικονομική καταστροφή των πολιτών, τι θα γίνει με τα 99 χρόνια δουλείας και άρα την απώλεια εθνικής κυριαρχίας; κ.ά., δεν δίνονται από την κυβέρνηση ή την αντιπολίτευση.
Κι όμως, από την πρώτη στιγμή ακούστηκαν πάμπολλες φωνές σχετικά με τα παράνομα και δουλόφρονα Μνημόνια. Πολλοί είπαμε, εξαρχής, ότι το Χρέος που σωρεύονταν στις πλάτες του ελληνικού λαού ήταν (και είναι) παράνομο, τουλάχιστον κατά 80%. Διότι,αποτελεί χρέος από δάνεια που δόθηκαν σε δήθεν ελληνικές τράπεζες των οποίων τα κεφάλαια στην συντριπτική τους πλειοψηφία ανήκουν σε ξένους. Καθώς, και μετά από μεθοδεύσεις δωσίλογων πολιτικών που ενέπλεξαν σκόπιμα την Ελλάδα στα «παράγωγα» ξένων τραπεζών και σε άλλα οικονομικά συστήματα καταλήστευσης.
Εγκαίρως, μονότονα και μοναχικά! επαναλαμβάνουμε, ότι το Χρέος δημιουργήθηκε και λόγω της μοναδικής στην Ευρωζώνη καταστροφικής για την Ελλάδα, δήθεν, «ισοτιμίας» 340,75 δραχμές προς 1 ευρώ. Η χώρα μας μετά από αυτή την εφιαλτική «ισοτιμία» πουλούσε στο εξωτερικό 340,75 φορές φτηνότερα τα προϊόντα της και ό,τι εισήγαγε (που ήταν και τα περισσότερα), τα πλήρωνε 340,75 φορές ακριβότερα. Έτσι, από το 2002 που εισήλθε στο Ευρώ η Ελλάδα έχασε περισσότερα δισεκατομμύρια από όσα είναι σήμερα το Χρέος της.
Η προσπάθεια της προηγούμενης προέδρου της βουλής, κ. Ζωής Κωνσταντοπούλου, να συστήσει «Επιτροπή Αληθείας για το Χρέος» δεν απέφερε πρακτικά κάτι· μέχρι που την κατάργησε ο επόμενος πρόεδρος της βουλής κ. Βούτσης, στο πλαίσιο της διαπάλης των ιδεών της «πρώτης φοράς Αριστεράς» η οποία διαγράφει ό,τι θετικό έκαναν οι αποδιοπομπαίοι πρώην σύντροφοι.
Ο σημερινός Πρόεδρος της Δημοκρατίας, κ. Παυλόπουλος, στις 27/10/2016, στον λόγο του στο Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης κατά την τελετή ανακήρυξής του ως επίτιμου καθηγητή Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκησης και Οικονομίας, αναφέρθηκε με νομικά επιχειρήματα σε δεδικασμένα του Δικαστηρίου Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δηλαδή, στις αποφάσεις: «Pringle» (C-370/12), και «LedraAdvertising Ltd» (C-8/15P), κ.λπ. οι οποίες εξεδόθησαν μετά από προσφυγές Κυπρίων εναντίον του «Μνημονίου» που υπογράφηκε από την Κυπριακή Δημοκρατία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο όνομα του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ESΜ).
Το Δικαστήριο Ε. Ε. αποφάσισε ότι αυτό το «Μνημόνιο» ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ή και της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ. Όσον αφορά δε την Ευρωομάδα (Eurogroup) αυτή ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΕΝΝΟΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ, γιατί δεν περιλαμβάνεται στο άρθρο 13, περί «θεσμικών οργάνων», στη θεμελιώδη Συνθήκη της Λισσαβόνας, (Συνθήκη Ευρωπαϊκής Ένωσης). Άρα, η Ευρωομάδα (Eurogroup) και όσοι κατ’ εντολή της συντάσσουν, επιβάλλουν και ελέγχουν «Μνημόνια» είναι οντότητες που παρανομούν και οι πράξεις τους παράνομες.
Ο κ. Παυλόπουλος είπε επί λέξη ακόμη, ότι όλα αυτά αποτελούν «…τη ‘‘δυναμική’’ του παγκοσμιοποιημένου και άνευ δημοκρατικού νομιμοποιητικού ερείσματος και ελέγχου χρηματοπιστωτικού συστήματος…» Μίλησε για «θεσμικό και επέκεινα δικαιοδοτικό ‘‘στρουθοκαμιλσιμό’’». Και, αναφέρθηκε στον Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων Ευρωπαϊκής Ένωσης, παράγραφος 1, άρθρο 17 όπου ρητά προβλέπεται η προστασία του Δικαιώματος ιδιοκτησίας,αναφερόμενος καταφανώς στους πλειστηριασμούς σπιτιών και περιουσιών Ελλήνων, λόγω «Μνημονίων». Πρόσθετα αναφέρθηκε στο ότι «ΔΕΝ μπορεί να θίγεται ο πυρήνας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων». Και, βάσει του άρθρου 1 παράγραφος 52, (ό.π.π) «δεν μπορεί να γίνει ανεκτή η δημιουργία ανθρωπιστικών κρίσεων και ακραίων κοινωνικών καταστάσεων…»
Από την έναρξη επιβολής στη χώρα μας των καθαρά φασιστικής και αποικιοκρατικής έμπνευσης 3 «Μνημονίων» είχαμε αναφέρει κατ’ επανάληψη, ότι η σημερινή Ευρωπαϊκή (δήθεν) «Ένωση» αποτελεί έναν ολιγαρχικό μηχανισμό που τα όργανά του έχουν ορισθεί μέσα από δαιδαλώδεις και μη ελεγχόμενους σκοτεινούς μηχανισμούς οι οποίοι καταλύουν κάθε έννοια Δημοκρατίας. Λέγαμε (τότε), για το δίδυμο της κ. Μέρκελ και του κ. Σαρκοζί, ότι ΔΕΝ αποτελούσαν ψηφισμένο όργανο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ώστε να αποφασίζουν καταλυτικά για μια σειρά θεμελιωδών θεμάτων: από τα «Μνημόνια» μέχρι τον βομβαρδισμό και τη διάλυση του κράτους της Λιβύης. Κι ακόμη, ότι ο κ. Σόϊμπλε δεν είναι ένας ψηφισμένος και εκλεγμένος υπερ-ευρωπαϊκός δυνάστης της Ευρώπης.
Μετά τις αποφάσεις του Δικαστηρίου της Ε. Ε. και την καταγγελτική δημόσια αναφορά τους από τον κ. Παυλόπουλο τα γεγονότα, τουλάχιστον για τη χώρα μας, παίρνουν νέα τροπή και αποκτούν άλλη βαρύτητα. Αυτό που απομένει είναι κυβέρνηση και αντιπολίτευση να συμφωνήσουν και να κάνουν το καθήκον τους προς την πατρίδα, στα θεμελιώδη που αφορούν την Εθνική μας Υπόσταση και Ανεξαρτησία.
Με δεδομένα, ότι κανένας ξένος σωτήρας, όπως π.χ. ο κ. Ομπάμα…, δεν πρόκειται να μας σώσει από τα δεινά που προαναφέραμε απαιτείται να χτυπηθεί το πρόβλημα-τέρας στον πυρήνα του, τις δομές του. Κι αυτό επιβάλλεται να γίνει με πνεύμα Εθνικής Ενότητας συντεταγμένα, και παράλληλα με τα «Μνημόνια» και τη διαδικασία των αέναων αξιολογήσεων. Πληρώνοντας εν τω μεταξύ τα «χρέη» μας, έστω κι αν τα θεωρούμε παράνομα και καταχρηστικάΈτσι προτείνονται τα εξής:
1. ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ έλεγχος του Χρέους από το Γενικό Λογιστήριο του ελληνικού κράτους, με ταυτόχρονο έλεγχο της διαδικασίας από ανώτατους δικαστικούς θεσμούς της χώρας μας. Για, να διαπιστωθεί:
α. Ποιο τμήμα του Χρέους οφείλει ο ελληνικός λαός.
β. Εάν το απεδέχθη σύννομα και όχι καταναγκαστικά, εκβιαστικά, και,
γ. Ποιο μέρος του οφείλεται από ξένες τράπεζες με ελληνικές επωνυμίες που είναι παραρτήματα της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας στην οποία επιστρέφουν τα δήθεν δάνεια.
2. Προσφυγή της Ελλάδος στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από τον ίδιο τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, ως πολίτη της Ευρώπης συνεπικουρούμενο από άξιους νομικούς τους οποίους διαθέτει η χώρα. Έτσι, θα δώσει ένα ιστορικό παράδειγμα υπερκερασμού του επιζήμιου κομματισμού στον αγώνα Απελευθέρωσης και Παλιγγενεσίας της πατρίδος. Και, μακάρι να συστρατευτούν κυβέρνηση, αντιπολίτευση και λοιπά κόμματα, ή να αναλάβουν αυτά ενωμένα τούτη την πρωτοβουλία Εθνικής Σωτηρίας.
Η προσφυγή θα βασιστεί α. στο κυπριακό δεδικασμένο κατά του Μνημονίου και β. κατά του καταχρηστικού «δικαιώματος» διαφόρων ομάδων και ατόμων τα οποία κινούνται παρά το «κράτος» της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με ό,τι αυτό ακριβώς σημαίνει· μηχανισμοί και πρόσωπα τα οποία δεν διαθέτουν καμία θεσμική νομιμοποίηση από τη Συνθήκη Ευρωπαϊκής Ένωσης.
3. Η ίδια ελληνική ομάδα να προσφύγει νομικά απαιτώντας να εφαρμοσθούν και για την Ελλάδα όσα προβλέπονται από τη Χάρτα του ΟΗΕ, (ό.π.π.), σχετικά με «συμφωνία» (Μνημόνια), η οποία επιβλήθηκε με πειθαναγκασμό από τον ισχυρό –Ευρωπαϊκή Ένωση κατά του αδυνάτου –Ελλάδα. Τέλος, μετά τον Λογιστικό έλεγχο του ελληνικού Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, όσα πραγματικά χρωστάει η Ελλάδα να τα πληρώσει στο ακέραιο.
Προφανώς πολλά ακόμη θα μπορούσαν να προστεθούν στο κατάλογο κινήσεων Εθνικής Σωτηρίας της Ελλάδος. Όμως δεν υπάρχει πλέον χρόνος και από κάπου πρέπει να αρχίσουμε. Τα μεγάλα προβλήματα απαιτούν γενναίες αποφάσεις που θα προέλθουν μέσα από επανάσταση συνειδήσεων και πνεύμα Ενότητας.
Αν δεν σώσουμε μόνοι μας τους εαυτούς μας κανένας και ποτέ, ακόμη και μετά τα 99 χρόνια, δεν θα μας δείξει έλεος ούτε θα έρθει να μας σώσει.










Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016

Απόφαση «βόμβα» του Πρωτοδικείου Αθηνών: Κανείς δανειολήπτης δεν οφείλει τίποτα - Ποιες οι προϋποθέσεις (upd)

Απόφαση «βόμβα» του Πρωτοδικείου Αθηνών: Κανείς δανειολήπτης δεν οφείλει τίποτα - Ποιες οι προϋποθέσεις (upd)

Απόφαση «βόμβα» του Πρωτοδικείου Αθηνών: Κανείς δανειολήπτης δεν οφείλει τίποτα - Ποιες οι προϋποθέσεις (upd)
Σύμφωνα με την τελεσίδικη απόφαση «σταθμός», 2343/2016 του Πρωτοδικείου Αθηνών, που αποτελεί πλέον νομολογία  ( https://den.com.gr/nomologia-tou-ellinikou-kratous-i-apofasi-2343-2016/Νομολογία του Ελληνικού Κράτους, η αμετάκλητη και τελεσίδικη απόφαση Νο 2343/2016
του ελληνικού κράτους και που δίνει ράπισμα στις αυθαιρεσίες των τραπεζών, κανείς δανειολήπτης δεν χρωστάει τίποτα σε αυτές.
Πιο συγκεκριμένα και με βάση των άρθρων 178 και 179 ΑΚ.  όταν η τράπεζα είναι η υπεύθυνη της οικονομικής αδυναμίας του δανειολήπτη, η «δανειακή σύμβαση» θεωρείται αδικοπραξία και διαγράφεται οριστικά.

Αν τώρα η τράπεζα συνεχίσει να απαιτεί την αποπληρωμή του «υποτιθέμενου» δάνειου, τότε διαπράττει και απάτη, σύμφωνα με  το άρθρο 386 ΠΚ. Παράλληλα, θεωρείται ως απόπειρα νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές πράξεις.
την ιστορική απόφαση που, αν και αφορούσε επιχείρηση, σύμφωνα με το eleftheria.com.gr   https://eleftheria.com.gr/rapisma-stin-trapeziki-aftheresia/ Ράπισμα στην Τραπεζική Αυθαιρεσία – Δεδικασμένο ανακοπής που δημιουργεί και Αίτημα αποζημίωσης
και τον  Γεώργιο Σαρρή (εταίρο της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας (Α.Μ.Κ.Ε.) «Ελευθερία»,
Μέλος του Ελεγκτικού Συμβουλίου και μέλος του Ιδρυτικού Προεδρείου του πολιτικού φορέα της Δημοκρατικής Ενότητας «Δ.ΕΝ.» Ελευθέρων Πολιτών) ισχύει και στις περιπτώσεις των προσωπικών δανείων.
Όπως αναφέρει η Ένωση Συνταξιούχων Ταμείου Ασφάλισης Μιχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (ΕΣΤΑΜΕΔΕ), οι τράπεζες δεν τόλμησαν να ασκήσουν έφεση, ούτε και αναίρεση και αν το έκαναν ο δικηγόρος τους θα πήγαινε φυλακή, παραβιάζοντας το καθήκον της Αλήθειας, του άρθρου 116 ΚΠολΔ!  «Σε μια τέτοια περίπτωση, όπως και στην δικιά μας που οδήγησε στην απόφαση με αριθμό 2343/2016, ο δανειολήπτης έχει το δικαίωμα της αποζημίωσης βάσει του άρθρου 914 ΑΚ και βάσει του άρθρου 932 ΑΚ απαιτεί και την ζημία που υπέστη!», τονίζει η Ένωση.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι  Πολίτες δικαιούνται με αγωγές να διαγράψουν οριστικά τα δάνειά τους από τις τράπεζες αυτές και να απαιτήσουν και μια σοβαρότατη αποζημίωση έκαστος, γιατί οι τράπεζες έχουν ευθύνη για την φτωχοποίηση του ελληνικού λαού!
Αναλυτικά, σύμφωνα με την απόφαση 2343/2016, το δάνειο διαγράφηκε οριστικά με την αποδοχή της ανακοπής και το δικαστήριο επιπροσθέτως έκρινε ότι η τράπεζα οφείλει στον δανειολήπτη τουλάχιστον το ποσό των 140.000  ευρώ!
Από την Ένωση τονίζουν ότι έχουν πει και αποδείξει ότι όλες οι «συστημικές τράπεζες» (Εθνική, Πειραιώς, Eurobank, Alpha bank) «έχουν υπεξαιρέσει τουλάχιστον 233 δις ευρώ Δημόσιου χρήματος, με αποτέλεσμα την καταστροφή της ιδιωτικής, αλλά και της Εθνικής οικονομίας. Συνεπώς, όλες οι «συστημικές τράπεζες» έχουν προκαλέσει την οικονομική αδυναμία των Ελλήνων και, βάσει του σκεπτικού της αμετάκλητης απόφασης 2343/2016 του Πρωτοδικείου Αθηνών, καμιά από αυτές δεν μπορεί να ζητά την εξόφληση δανείων από τους Πολίτες, όταν αυτές είναι υπεύθυνες για την οικονομική αδυναμία αποπληρωμής των δανείων, μια και με την παράνομη συμπεριφορά τους έχουν φτωχοποιήσει του πάντες!».
Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης, κανείς δανειολήπτης δεν οφείλει τίποτα και σε καμιά τράπεζα, όταν αποδεικνύεται ότι η τράπεζα είναι η υπεύθυνη της οικονομικής αδυναμίας του δανειολήπτη, μάλιστα σε αυτή την περίπτωση, η «δανειακή σύμβαση» παραβιάζει τα χρηστά ήθη, βάσει του άρθρου 178 και 179 ΑΚ και οριστικά διαγράφεται!
Από εκείνη την στιγμή η «δανειακή σύμβαση» θεωρείται πλέον αδικοπραξία και διαγράφεται οριστικά, ενώ η τράπεζα, απαιτώντας την αποπληρωμή του υποτιθέμενου δάνειου, διαπράττει και απάτη, βάσει του άρθρου 386 ΠΚ, ενώ ταυτόχρονα αποπειράται να νομιμοποιήσει έσοδα από εγκληματικές πράξεις.
Τώρα, οι πολίτες, μπορούν από σήμερα κιόλας, να ζητούν νομική υποστήριξη από τους δικηγόρους τους, βάσει πλέον της αμετάκλητης απόφασης 2343/2016.
Όποιος δικηγόρος αρνηθεί τη νομική υποστήριξη του πολίτη, βάσει της τραπεζικής απάτης και της απόφασης 2343/2016, θα πρέπει τουλάχιστον να καταγγέλλεται από τον πολίτη στον σύλλογο του και να αναζητούνται από αυτόν οι σχετικές ποινικές και οι αστικές ευθύνες, δηλαδή, σε ότι ζημιωθεί ο Πολίτης από την άρνηση του Δικηγόρου θα πρέπει να παρθεί από την προσωπική περιουσία του συγκεκριμένου Δικηγόρου ή και Δικαστή, αναλόγως ποιος προκάλεσε τη ζημία στον πολίτη!