Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Ένα υπερ-υπερηχητικό αεροσκάφος DARPA Falcon HTV-2

Ένα  υπερ-υπερηχητικό αεροσκάφος DARPA Falcon HTV-2

 
Ένα πειραματικό, μη επανδρωμένο αεροσκάφος, το οποίο ταξιδεύει με 20 φορές την ταχύτητα του ήχου, πρόκειται να υποβληθεί σε μία κρίσιμη δοκιμαστική πτήση  , Πέμπτη.


Το Falcon HTV-2 θα σταλεί με έναν πύραυλο στο διάστημα και, στη συνέχεια, θα αποκολληθεί και θα επιστρέψει στη Γη με ταχύτητα 20.921 χλμ/ώρα.


Η προηγούμενη δοκιμαστική πτήση διήρκεσε μόλις 9 λεπτά πριν να συντριβεί εσκεμμένα, μέσα στο πλαίσιο των μέτρων ασφαλείας, λόγω τεχνικών δυσκολιών.


Η σημερινή αποστολή, αν επιτύχει, θα μπορούσε να θέσει ένα νέο ρεκόρ στο υπο-τροχιακό διαστημικό ταξίδι και να ανοίξει το δρόμο για μια γενιά υπερόπλων.


Πίσω από την ιδέα του Falcon HTV-2 βρίσκονται το Πεντάγωνο και το Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA), με στόχο τη δημιουργία μιας νέας γενιάς υπερηχητικών όπλων, τα οποία θα μπορούν να χτυπούν πιο γρήγορα από τους πυραύλους.


Συγκεκριμένα, ο αμερικανικός στρατός ελπίζει ότι θα τους επιτρέψει να χτυπούν τον στόχο τους, σε όποιο σημείο του κόσμου κι αν βρίσκεται, σε λιγότερο από μία ώρα.


Ο πύραυλος που φέρει το Falcon θα απογειωθεί, καιρού επιτρέποντος, από την Βάση Vandenberg της Πολεμικής Αεροπορίας, στην Καλιφόρνια.

Το Falcon HTV-2 (Hypersonic Technology Vehicle 2) είναι ένα μη-επανδρωμένο αεροσκάφος που αποτελεί το κύριο μέρος του αντίστοιχου προγράμματος της DARPA με σκοπό την έρευνα και ανάπτυξη τεχνικής στάθμης και κρίσιμων τεχνολογιών.
 Το πρόγραμμα εστιάζει στην ικανότητα παρατεταμένης υπερ-υπερηχητικής πτήσης με την δυνατότητα ελιγμών και πλήρους ελέγχου.
 Το όχημα προωθείται με την βοήθεια ενός πυραύλου Minotaur IV και ο αποκλειστικός του ρόλος είναι η συλλογή δεδομένων.
 Φυσικά απαραίτητο είναι να παραμείνει ελέγξιμο κατά την διάρκεια της ακραίας αυτής πτήσης όπου η ταχύτητα του θα είναι περίπου 20 mach (ή 21.000χαω στο υψόμετρο αυτό).---



Αυτή είναι η δεύτερη πτήση.
Τον Απρίλιο στην πρώτη η επικοινωνία χάθηκε μετά από μόλις 9 λεπτά, παρόλα αυτά όμως η δοκιμή ήταν επιτυχημένη σε πολλά επίπεδα.
 Κρίσιμα δεδομένα συγκεντρώθηκαν από τα πάνω από 20 οχήματα και σταθμούς που παρακολουθούσαν την δοκιμή (σε ξηρά, αέρα, θάλασσα και διάστημα).
 Υπήρχε σήμα GPS στο HTV-2 όπως και αμφίδρομη επικοινωνία ενώ το σύστημα ελέγχου αντίδρασης (RCS) λειτούργησε κανονικά.



Η σημερινή δοκιμή θα αξιολογήσει τα θεωρητικά μοντέλα και θα αυξήσει την γνώση μας στο πεδίο της υπερ-υπερηχητικής ταχύτητας.
 Στο HTV-2 έχουν ενσωματωθεί βελτιώσεις με βάση τα δεδομένα της πρώτης δοκιμής.
Η σημερινή πτήση ακολουθεί την πορεία που φάινεται στο σχήμα επάνω. Το HTV-2 εκτοξεύεται επάνω σε έναν πύραυλο Minotaur IV, σε μεγάλο υψόμετρο τοποθετείται για την επανείσοδο του και ελεγχόμενο από το RCS αλλά και από αεροδυναμικές επιφάνειες επανέρχεται στην ατμόσφαιρα. Εκτελεί κάποιους βασικούς ελιγμούς κατά την τελευταία φάση της πτήσης του και στο τέλος κάνει βουτιά προς την θάλασσα όπου και καταστρέφεται.
 Μπορείτε να δείτε μία εξομοίωση όλων των φάσεων της πτήσης στο  βίντεο:


Το πρόγραμμα έχει τρεις τεχνικές προκλήσεις, την αεροδυναμική, την διάχυση θερμότητας και το σύστημα ελέγχου.


Η αεροδυναμική συμπεριφορά σε τόσο μεγάλες ταχύτητες είναι σήμερα αδύνατον να εξομοιωθεί με ακρίβεια.
 Οι αεροδυναμικές σήραγγες μπορούν να λειτουργήσουν έως και τα 15 mach αλλά πέραν της ταχύτητας αυτής χρησιμοποιούνται ειδικές σήραγγες παλμού που παρέχουν δεδομένα μόνο για ελάχιστα κλάσματα δευτερολέπτου.
 Πραγματικά πειράματα είναι απαραίτητα ώστε να αξιολογηθούν και να δημιουργηθούν τα απαραίτητα υπολογιστικά εργαλεία για ταχύτητες στην περιοχή των 20 mach.



Οι πολύ μεγάλες αεροδυναμικές πιέσεις δημιουργούν τεράστια ποσά θερμότητας.
 Η επιφανειακή θερμοκρασία του HTV-2 αναμένεται να φτάσει τους 2000C, πολύ υψηλότερα από το σημείο τήξης του ατσαλιού.
 Για το λόγο αυτό στις εξωτερικές επιφάνειες του οχήματος χρησιμοποιούνται εξελιγμένα σύνθετα υλικά άνθρακα με πολύ υψηλό σημείο τήξης και πολύ χαμηλή θερμική αγωγιμότητα. ώστε το εσωτερικό του να έχει σχετικά χαμηλή θερμοκρασία.


Με ταχύτητα 21.000χαω το σύστημα ελέγχου θα πρέπει να έχει ακαριαίες αντιδράσεις και σχεδόν μηδενική υστέρηση γιατί και η παραμικρή απόκλιση έχει τεράστια αποτελέσματα.
 Το HTV-2 όπως προαναφέρθηκε χρησιμοποιεί κινούμενες αεροδυναμικές επιφάνειες και σύστημα ελέγχου αντίδρασης (reaction control system - RCS).


Τα δεδομένα επάνω στην υπέρ-υπερηχητική πτήση από την εκτενή θεωρητική μοντελοποίηση, τις δοκιμές σε αεροσήραγγα και τις δύο αυτές πτήσεις θα δημιουργήσουν την τεχνική βάση για μελλοντικά προγράμματα.
 Ο απώτερος σκοπός σύμφωνα με την DARPA είναι η δυνατότητα πρόσβασης σε οποιοδήποτε σημείο της Γης μέσα σε λιγότερο από μία ώρα.


περισσότερες πληροφορίες:


http://www.darpa.mil/../


update: Η δοκιμή δεν ήταν πλήρως επιτυχημένη.
 Το HTV-2 απομακρύνθηκε σωστά από τον πύραυλο-φορέα και μπήκε στην κατάλληλη πορεία. Μετά από λίγα λεπτά πτήσης όμως η επικοινωνία μαζί του διακόπηκε.
. Όπως και στην πρώτη δοκιμή τα δεδομένα που συλλέχθηκαν θα χρησιμοποιηθούν για να βελτιώσουν το πρόγραμμα και να συμπληρώσουν κάποια από τα κενά στα θεωρητικά μοντέλα της υπερ-υπερηχητικής πτήσης.
 Επίσημη ανακοίνωση: http://www.darpa.mil/.../


(εικόνες και βίντεο: DARPA)

πηγή:





ΛOIΠON

Μερική αποτυχία για τον υπέρ-υπερηχητικό HTV-2



**************************************************************************************************






ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΣΟΚ-ΛΑΤΣΗ.


          ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΣΟΚ-ΛΑΤΣΗ.

 5 ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ EUROBANK ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ!
Με την τοποθέτηση του Κ. Μητρόπουλου στο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων, θα φθάσουν σε 5 οι κορυφαίες θέσεις που καταλαμβάνουν στελέχη της Eurobank στον κρατικό μηχανισμό με...
κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ. Πολλοί κάνουν λόγο για κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ – ΛΑΤΣΗ!
Συγκεκριμένα τοποθετήθηκαν:
1. Tαμβακάκης - Διοικητής της Εθνικής από Eurobank (απεχώρησε από τη Eurobank).
2. Καραμούζης - Μέλος Δ.Σ. ΟΤΕ από Eurobank (παραμένει εν ενεργεία στη Eurobank).
3. Αρχοντίδης - Μέλος Δ.Σ. ΟΠΑΠ από Eurobank (εν ενεργεία στη Eurobank).
4. Ρογκάκος - Οικονομικός Διευθυντής του ΟΠΑΠ (απεχώρησε από τη Eurobank).
Στα Δ.Σ. ΟΤΕ και ΟΠΑΠ παραμένουν εν ενεργεία τα στελέχη της Eurobank, που επί πλέον είναι υπεύθυνα επενδυτικών εργασιών της Eurobank.
Σημειώνεται ότι η Eurobank Χρηματιστηριακή με Πρόεδρο τον Κ. Μητρόπουλο, έλαβε απευθείας ανάθεση από την Κυβέρνηση την μέρα που δημοσιεύετο στο ΦΕΚ η υποχρέωση διαγωνισμού αντί απευθείας αναθέσεων, όπως μέχρι τότε.
Επίσης τυχόν τοποθετήσεις στο ταμείο στελεχών που κατέχουν κορυφαίες μεν θέσεις «αλεξιπτωτιστών» ολίγων μηνών σε χρηματιστηριακές εταιρίες λόγω διασυνδέσεων, αλλά χωρίς τις απαραίτητες επαγγελματικές πιστοποιήσεις που προσδίδουν τεχνικές γνώσεις, δεν θεωρούνται τοποθετήσεις ανθρώπων της αγοράς.
 Οι φερόμενοι ως άνθρωποι της αγοράς στο ταμείο δεν έχουν καμία επαγγελματική πιστοποίηση:
α) αναλυτή ή
β) διαχειριστή ή
γ) συμβούλου επενδύσεων.
Το επίσημο βιογραφικό του Κ. Μητρόπουλου που εστάλη στη Βουλή από τον Ε. Βενιζέλο αναφέρει ότι έχει ιδιαίτερη εμπειρία στη Διαχείριση Χαρτοφυλακίων.
 Πέρα όμως του γεγονότος ότι η Eurobank ΑΧΕΠΕΥ έδωσε τη θέση του Προέδρου λόγω σχέσης με συγκεκριμένα πρόσωπα της Διοίκησης (πριν λίγους μήνες), ο ίδιος δεν έχει καμία επαγγελματική πιστοποίηση από την Ε.Κ. ούτε στη διαχείριση χαρτοφυλακίων όπως γράφεται.
Εάν έκανε διαχείριση χωρίς πιστοποίηση ήταν παράνομος. Επομένως είτε το αποσταλέν βιογραφικό είναι ψευδές είτε ήταν παράνομος διότι για διαχείριση χαρτοφυλακίων απαιτείται άδεια και πιστοποίηση.
 Επιπλέον πως θα λυθεί το θέμα σύγκρουσης συμφερόντων όπως αναφέρει σωστά ο νόμος;
 Θα αποκλείεται η Eurobank και οι πελάτες της; Επί πλέον μετά την λήξη της θητείας του θα εργασθεί σε άλλες εταιρίες του ίδιου ομίλου της Eurobank αφού στην ίδια εταιρία δεν θα μπορεί για 2 χρόνια να εργασθεί;
Μήπως έχουμε παρόμοια περίπτωση με του Α. Πιλάβιου που αφού υπηρέτησε για πολλά χρόνια την Alpha Bank, πήγε για 5 χρόνια διορισθείς από Γ. Αλογοσκούφη ως Πρόεδρος της ΕΚ και μετά την 5ετία ξαναπήγε επίσημα στην Alpha Bank με υπέρογκο μισθό.
πηγη:



Όσο γιά τήν φάτσα του είναι καθαρά εβραιολευιτοσαξωνικος γότθος κ.λ.π. 

Ανήκει ( είναι βραβευθής ) στήν "Αδελφότητα Οφφικιάλων".......
καί όχι μόνον.......

Ο Ιωάννης Σ. Λάτσης στη γέφυρα του «Εριέττα», ενός από τα πρώτα του πλοία, το 1952.
 Βαρδής Βαρδινογιάννης, Ευάγγελος Μυτιληναίος, Σπύρος Λάτσης, Γιώργος Μπόμπολας, Δημήτρης Κοπελούζος.

Τι γυρεύουν οι μεγιστάνες στη διαχείριση απορριμμάτων;
«Ισχύς εν τη ενώσει» για τον έλεγχο των σκουπιδιών
Από τη στιγμή που οι επενδυτές αντιλήφθηκαν ότι ο τομέας της δια­χείρισης απορριμμάτων αποτελεί πραγματικό χρυσωρυχείο, ξεκίνησε η παρέλαση σύστασης και δραστηριοποίησης εταιρειών, με σκοπό την ανάληψη των σχετικών έργων με ΣΔΙΤ.
Η φωτο είναι από το αρχείο του attikanea.blogspot.com

Από τά Μεγαλύτερα Σπίτια Στην Ελλάδα του Λάτση.


ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΣΟΚ .....ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ
ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ....


ΓΙΑ ΔΕΣ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ;
ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ....