Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Τουρκική φρεγάτα έφτασε πάλι στο Σούνιο!



Τουρκική φρεγάτα έφτασε πάλι στο Σούνιο! 



 

Άλλη μια πρόκληση από   τους Τούρκους! Παραβιάζοντας τα εθνικά χωρικά μας ύδατα στο κεντρικό Αιγαίο, η τουρκική φρεγάτα (F-247) Κεμάλ Ρέις (στη φωτογραφία), έφτασε στην περιοχή μεταξύ των νήσων Κέας και Κύθνου, πριν από λίγο, το απόγευμα, για να εξέλθει από το στενό του Καφηρέα.
Την όχι και τόσο «αβλαβή διέλευση» των Τούρκων, παραδέχθηκε το ΓΕΕΘΑ.
Μάλιστα, όπως ενημέρωσαν, η τουρκική φρεγάτα εισήλθε στα χωρικά μας ύδατα στις 17:00 και εξήλθε στις 19:55.
Το τουρκικό πλοίο, παρακολουθήθηκε στενά από ελληνικό πολεμικό.
Όμως, τα συμπεράσματα που εξάγονται από τη νέα αυτή πρόκληση των Τούρκων.....
εκθέτουν την κυβέρνηση και όλους όσους ποντάρουν αφελώς στον εξορθολογισμό της «πειρατικής» συμπεριφοράς της Τουρκίας. Καιρός να αντιληφθούν όλοι σε κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση, 
ότι
όσο η Τουρκία δεν βρίσκεται αντιμέτωπη με σθεναρές ενέργειες αποτροπής προκλήσεων,
 θα κλιμακώνει την επιθετική της συμπεριφορά.






ΤΟΥΡΚΑΛΙΑ ΜΑΣ ΖΑΛΙΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΧΕΙΣ


ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΑ ΤΟΥΡΚΑΛΙΑ, ΠΟΥ ΟΛΟ ΚΟΛΟΤΡΙΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΛΑΤΣΟΥΡΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟΝ ΜΑΣ.


ΠΑΡΕ ΝΑΧΕΙΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗ TΣΑΝΤ...


ΠΑΡΕ ΝΑΧΕΙΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗ TΣΑΝΤ... 

ΠΑΡΕ ΝΑΧΕΙΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗ
ΦΩΤΟ...stavretta
[AAΡΩΝ (ΑΝΔΡΕΑΣ) Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ] - [ΑΝΤΡΙΚΟΣ=ΑΑΡΩΝ] 
 [ΣΟΦΙΑ= ΣΑΡΑ] 
 [ΝΙΚΟΣ=ΣΟΛΟΜΩΝ]  
 [ΤΖΕΦΡΙ]
ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ .
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΑΠΑΤΖΗΔΩΝ.
 AAΡΩΝ (ΑΝΔΡΕΑΣ) Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ] - [ΑΝΤΡΙΚΟΣ=ΑΑΡΩΝ] - [ΣΟΦΙΑ= ΣΑΡΑ] - [ΝΙΚΟΣ=ΣΟΛΟΜΩΝ] - [ΤΖΕΦΡΙ] ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ .ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΑΠΑΤΖΗΔΩΝ. O ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟ. ΔIKO ΤΟΥ ΕΦΕΥΡΗΜΑ OI ΠΑΠΑΤΖΗΔΕΣ.












OYKΡΑΝΙΑ: Καίνε τα αδέσποτα για να τα ξεφορτωθούν! (Υπάρχουν "κτήνη")

  

OYKΡΑΝΙΑ:

Καίνε τα αδέσποτα για να τα ξεφορτωθούν!

(Υπάρχουν  "κτήνη")



Μία πρωτόγονη και ταυτόχρονα απάνθρωπη διαδικασία χρησιμοποιούν οι Αρχές της Ουκρανίας, προκειμένου να απαλλαχθούν από το πρόβλημα των αδέσποτων ζώων, ενόψει του...
Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος που θα λάβει χώρα σε Πολωνία και Ουκρανία το 2012.
Αγνοώντας παράλληλα τις εκκλήσεις από φιλοζωικές οργανώσεις, εγκατέλειψαν τη μέθοδο ευθανασίας δια δηλητηριώδους μυοπαραλητικού φαρμάκου, προκειμένου πλέον να καίνε τα αδέσποτα ζώα!
Εδώ και λίγο καιρό λοιπόν, εκατοντάδες αδέσποτοι σκύλοι και γάτες θανατώνονται στους 900 βαθμούς Κελσίου σε ένα σύγχρονο κρεματόριο που έχει δημιουργηθεί για ζώα, προκειμένου να μη δημιουργούν περαιτέρω προβλήματα στην πόλη!!!
Για τη μέθοδο αυτή έχουν εκφραστεί χιλιάδες φωνές διαμαρτυρίας, ενώ τη δημόσια δήλωση εναντίωσης έχουν υπογράψει περισσότεροι από 300,000 άνθρωποι…


Όποιος δηλώνει Έλληνας στην Αλβανία, θα διώκεται!

ΣΟΚ:

 Όποιος δηλώνει Έλληνας στην Αλβανία, θα διώκεται!


Πρόστιμο για δήλωση
 «ψευδών στοιχείων» θα πληρώνουν οι Βορειοηπειρώτες που θα δηλώνουν ότι είναι ελληνικής καταγωγής, ενώ είναι καταγεγραμμένοι στα κατάστιχα Χότζα ως Αλβανοί, όπως αποκαλύπτει σήμερα ο...
«Τύπος της Κυριακής». Παρά τις αρχικές υποσχέσεις, η κυβέρνηση της Αλβανίας προέβη σε αλλαγές στο ερωτηματολόγιο, αλλά και στην επιβολή προσκομμάτων στη διαδικασία, ακόμη και προστίμων, με σκοπό να δυσχεράνει την καταγραφή της ελληνικής καταγωγής πολιτών και να αποθαρρύνει όσους θέλουν να δηλώσουν Έλληνες.
Η πιο κραυγαλέα αντιδημοκρατική παρέμβαση είναι η επιβολή προστίμου ύψους 100.000 λεκ (700 ευρώ) σε όσους δηλώσουν «ψευδή στοιχεία»! 
Η αλβανική κυβέρνηση παραβιάζει κατάφωρα τα ανθρώπινα δικαιώματα της ελληνικής μειονότητας, με αφορμή και όχημα την απογραφή του πληθυσμού, κάτι που είναι απλά ένα ακόμα χτύπημα σε βάρος των Ελλήνων της περιοχής, μετά και την αφαίρεση των πινακίδων από τα χωριά τους.
Μιλάμε για μία χώρα, που επιβιώνει επί 20 χρόνια μόνο και μόνο λόγω της Ελλάδας, που αναπτύσσεται σταδιακά μόνο και μόνο λόγω της Ελλάδας και μετά τις εχθρικές συμφωνίες κατά της Ελλάδος, με τις συμφωνίες Μπερίσα – Ερντογάν για παραχώρηση του Δυρραχίου ως βάσης πολεμικού ναυτικού στους Τούρκους, ο Μπερίσα στρέφεται συνεχώς εχθρικά εναντίον της Ελλάδας και του Ελληνισμού!
Υπενθυμίζουμε και την γεωγραφία που διδάσκονται οι Αλβανοί μαθητές στα σχολεία τους και θεωρούν δικό τους έδαφος την Θεσπρωτία και τη Ήπειρο.
 Βέβαια, εάν υπήρχε όχι μόνο σοβαρή κυβέρνηση στην Ελλάδα, αλλά έστω κυβέρνηση, μία κουβέντα θα έφτανε ίσως να πείσει εδώ και καιρό τον Άσπονδο «φίλο» του Βορρά…
  
 

Υπόθεση κατασκοπίας με στόχο τους S-300 στη Μόσχα!

Υπόθεση κατασκοπίας με στόχο τους S-300 στη Μόσχα!



Έναν Κινέζο έχουν συλλάβει οι ρωσικές αρχές στη Μόσχα,κατηγορούμενο για κατασκοπεία....




Ο Tong Shenyong , ο οποίος εργάζεται στη Μόσχα ως μεταφραστής για επίσημες κινεζικές αντιπροσωπείες,από τον Οκτώβρη του 2010.
 Σύμφωνα με μια δήλωση Εξωτερικής Υπηρεσίας Ασφαλείας,
ο Tong είχε αποστολή να “κλέψει” πληροφορίες για τους S-300.Πληροφορίες που θα εξαγόραζε από Ρώσους.


Τι ήθελαν να μάθουν οι Κινέζοι που εδώ και δυο δεκαετίες έχουν αγοράσει S-300;


Το Πεκίνο διαπραγματεύεται να αγοράσει την άδεια κατασκευής των S-300,την οποία οι Ρώσοι πωλούν αλλά με περιορισμούς ώστε να μην χάσουν τελείως τον έλεγχο.
Περιορισμοί που έχουν να κάνουν με το λογισμικό των S-300,
το οποίο η Μόσχα θέλει να αλλάζει όποτε θέλει.


Η Κίνα έχει δημιουργήσει το δικό της σύστημα , το HQ-9,
το οποίο είναι παρόμοιο με το S-300, αλλά έχει μικρότερες δυνατότητες.


Οι περιορισμοί που θέτουν οι Ρώσοι είναι ζωτικής σημασίας για τους Κινέζους.
 Γι΄ αυτό και φαίνεται ότι χρησιμοποίησαν τον Tong για να αποκτήσουν τις πληροφορίες που ήθελαν.

Τα πέντε "μέτωπα" της Τουρκίας! Θα αντέξει;


Τα πέντε "μέτωπα" της Τουρκίας!

Θα αντέξει;



ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΩΣΤΙΔΗΣ

Η δομή του τουρκικού στρατού από τις αρχές της δεκαετίας του 90’ είναι σχεδιασμένη «για να προσπαθήσει να αντέξει σε 2.5 πολέμους».
Το ένα μέτωπο με την Ελλάδα, το δεύτερο στα ανατολικά σύνορα, με τις χώρες όπως Συρία , Ιράκ ή Ιράν και το μισό είναι το PKK.


Όμως ο Ερντογάν τώρα ανοίγει 5 μέτωπα και στην Άγκυρα γνωρίζουν καλά πως κανένας στρατός δεν μπορεί να αντέξει και στα 5.


ΜΕΤΩΠΟ PKK


Το υπαρκτό μέτωπο είναι το PKK που πλέον δεν είναι μισό αλλά ολόκληρο καθώς τουλάχιστον 200.000 άνδρες του τουρκικού στρατού δίνει καθημερινά μάχες με τους Κούρδους αντάρτες.
Τους τελευταίους μήνες το PKK έχει αυξήσει τη δράση του με τον τουρκικό στρατό να μην μπορεί να τους αντιμετωπίσει.
Εδώ οι αντάρτες του PKK βιντεοσκοπούν και αναμεταδίδουν με τέτοια άνεση τις επιθέσεις του που προκαλούν εντύπωση.


ΙΣΡΑΗΛ
Τα πιθανά μέτωπα που η Τουρκία φαίνεται με την προκλητικότητα της ανοίγει είναι κατ’αρχάς το Ισραήλ.
Ο Ερντογάν απειλεί πως θα στείλει φρεγάτες του ανοιχτά της Γάζας για να παραβιάσει τον αποκλεισμό.
 Μια ενέργεια που οι Ισραηλινοί δεν θα την αποδεχθούν.
Το έχουν αποδείξει τον Μάιο του 2010 όταν το πλοίο Μαβί Μάρμαρα προσπάθησε να σπάσει τον αποκλεισμό και το Τελ Αβίβ αποβίβασε κομάντος με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 9 άνθρωποι. Το Ισραήλ δεν αστειεύεται και η στρατιωτική του ισχύ δεν αμφισβητείται.


ΚΥΠΡΟΣ
Η υποθαλάσσιες έρευνες που θα ξεκινήσει η Κύπρος ενοχλούν την Τουρκία που ζητά μερίδιο από τον φυσικό πλούτο της Μεσογείου και ας μην έχουν καμία σχέση με το διεθνές δίκαιο.  
Η Κυπριακή δημοκρατία έχει συνάψει συμβάσεις με αμερικανικές και ισραηλινές εταιρείες.
 Η Τουρκία ανοίγει μέτωπο με την Κύπρο.


ΕΛΛΑΔΑ
Η αποστολή ερευνητικού σκάφους σε περιοχή ελληνικής υφαλοκρηπίδας είναι μια από τις πιο προκλητικές κινήσεις που αν η Τουρκία δεν υποχωρήσει «επιλύεται» μόνο με θερμό επεισόδιο.

ΣΥΡΙΑ



Ο Ερντογάν έχει αλλάξει στάση τους τελευταίους μήνες και απαιτεί την απομάκρυνση του Άσαντ από την εξουσία.
Τα άρματα μάχης της Συρίας δυο φορές έχουν φτάσει σε «απόσταση αναπνοής» στα σύνορα της Τουρκίας.


Όλα αυτά τα μέτωπα που άνοιξε η Τουρκία δείχνει πως η Άγκυρα σε αντίθεση με όσα δηλώνει ο Νταβούτογλου,
 «για μηδενικά προβλήματα με τους γείτονες»,

 έχει προκαλέσει προβλήματα με όλους τους γείτονες.


Η στρατιωτική ηγεσία της Τουρκίας προσπαθεί να βρει λύση για το πώς θα καταφέρει από τα 2.5 μέτωπα να αντιμετωπίσει 5 μέτωπα

Το "αλφαβητάρι" των ελληνοτουρκικών.Διαβάστε το


Το "αλφαβητάρι" των ελληνοτουρκικών.
Διαβάστε το.



Για να παρακολουθήσει κάποιος τα ελληνοτουρκικά,ένα γλωσσάρι διπλωματικών και στρατιωτικών όρων είναι απαραίτητο.
Το αλφαβητάρι που ακολουθεί απ΄ ότι φαίνεται θα μας είναι μάλλον απαραίτητο.

ΑΒΛΑΒΗΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗ:
Ακόμη και τα τουρκικά πολεμικά πλοία μπορούν να πλέουν διαμέσου του Αιγαίου αρκεί ο πλους να έχει τα χαρακτηριστικά της αβλαβούς διέλευσης που είναι:
*Σταθερή πορεία.
*Καλυμένα οπλικά συστήματα
*Κλειστά ραντάρ και συστήματα παρακολούθησης
*Απαγορεύονται πάσης φύσεως γυμνάσια.


ΑΟΖ
(Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη:
Κάθε κράτος μπορεί να δηλώσει τη θαλάσσια περιοχή εώς και 200 ναυτικά μίλια από τις ακτές του ως περιοχή που μπορεί να εκμεταλλευτεί θαλάσσιους φυσικούς όρους.
Η Ελλάδα ακόμη δεν έχει οριοθετήσει ΑΟΖ.


ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ
:Με τη κρίση των Ιμίων το 1996,η Άγκυρα έθεσε θέμα κυριότητας για περισσότερες από 100 νησίδες,βραχονησίδες και νησάκια που η μεταβίβασή τους στην Ελλάδα δεν αναφέρονται ονομαστικά στις σχετικές συνθήκες.
Η Τουρκία σκοπίμως αγνοεί τα όσα προβλέπονται στη Συνθήκη της Λωζάνης:
Άρθρο 12: Η τουρκική κυριαρχία περιορίζεται στα μικρασιατικά παράλια και σ΄ όσα νησάκια βρίσκονται μέχρι και 3 μίλια από αυτά.
Άρθρο 15:Η Τουρκία παραιτείται υπέρ της Ιταλίας για τα Δωδεκάννησα,τα οποία με τη Συνθήκη των Παρισίων το 1947,δόθηκαν στην Ελλάδα.
Η Τουρκία αμφισβητεί πλέον και κατοικημένα νησιά,όπως το Φαρμακονήσι και το Αγαθονήσι.


ΕΕΧ (Εθνικός Εναέριος Χώρος):
Το 1931 με Προεδρικό Διάταγμα η Ελλάδα καθόρισε τον εθνικό εναέριο χώρο της στα 10 ναυτικά μίλια.
Η Τουρκία δεν αντέδρασε,μέχρι το 1974 και την εισβολή στη Κύπρο.
Προσπαθεί να επιβάλει εύρος εναέριου ελληνικού χώρου στα 6 ναυτικά μίλια,όσα είναι και τα θαλάσσια χωρικά ύδατα.
Γι΄ αυτό κι όταν τα τουρκικά μαχητικά πετούν μεταξύ 6 και 10 μιλίων οι Τούρκοι δεν δέχονται ότι παραβιάζουν τον ΕΕΧ.


ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ:
Η Άγκυρα εκμεταλλεύτηκε την αποχώρηση της Ελλάδας από το στρατιωτικό σκέλος του ΝΑΤΟ,το 1974 και από τότε προσπαθεί να πάρει τον έλεγχο του μισού Αιγαίου.
Το πρόβλημα έχει δημιουργήσει σημαντικά εμπόδια στο ΝΑΤΟ.


ΕΡΕΥΝΑ ΔΙΑΣΩΣΗ:
Αποτελεί το «άρμα» της Τουρκίας για να βάλει πόδι στο μισό Αιγαίο.
 Ο έλεγχος και ο συντονισμός της έρευνας διάσωσης ανήκει στην Αθήνα για όλο το FIR Αθηνών.
 Οι Τούρκοι αμφισβητούν αυτή τη πραγματικότητα, υποστηρίζοντας και σ’ αυτή τη περίπτωση ότι πρέπει να ελέγχουν τις επιχειρήσεις έρευνας- διάσωσης τουλάχιστον στο μισό Αιγαίο. Ο ICAO μετά τη κατάργηση των ορίων ευθύνης που αποφασίστηκε το 2004, μιλάει για συνεννόηση των κρατών, αλλά εδώ είναι Βαλκάνια…


ΕΝΑΕΡΙΟΣ ΧΩΡΟΣ-ΧΩΡΙΚΑ ΥΔΑΤΑ:
 Με Προεδρικό Διάταγμα του 1931 η Ελλάδα καθόρισε τον εναέριο χώρο της στα 10 ναυτικά μίλια.
Το 1936 όρισε τα χωρικά θαλάσσια ύδατα στα 6 ναυτικά μίλια, εκτός από τις περιοχές που η απόσταση μεταξύ νησιών και τουρκικών παραλίων είναι μικρότερη, οπότε η συνοριακή γραμμή καθορίζεται στο μέσον.
Η Τουρκία μέχρι το 1974 δεν είχε αμφισβητήσει ποτέ αυτή τη διαφορά των 4 ναυτικών μιλίων.
Από τότε όμως μέχρι και σήμερα προβάλει κάθε μέρα την αμφισβήτησή της.
Τα μαχητικά της μπαίνουν σ’ αυτά τα τέσσερα μίλια δηλώνοντας στη πράξη ότι τα θεωρούν διεθνή εναέριο χώρο κι όχι ελληνικό.
Η Ελλάδα έχει πάντα το δικαίωμα να επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα στα 8, στα 10 ή και στα 12 μίλια, ταυτίζοντας τα με τον εναέριο χώρο.
 Όμως η Τουρκία απειλεί με casus beli.


ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:
Τα τουρκικά μαχητικά δεν καταθέτουν σχέδια πτήσης όταν μπαίνουν στο Αιγαίο.


ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ
:
Παράνομη είσοδος τουρκικών μαχητικών στον εθνικό εναέριο χώρο.
Τα τουρκικά αναχαιτίζονται από ελληνικά μαχητικά.


ΥΦΑΛΟΚΡΗΠΙΔΑ:
Είναι η συνέχεια των ακτών κάθε κράτους στο βυθό και στο θαλάσσιο υπέδαφος, όπου μπορούν να εκμεταλλεύονται οποιαδήποτε φυσική πηγή, βλέπε πετρέλαιο.
Η Ελλάδα υποστηρίζει ότι κάθε νησί του Αιγαίου έχει τη δική του υφαλοκρηπίδα και η Τουρκία από την άλλη διαφωνεί, υποστηρίζοντας ότι η υφαλοκρηπίδα του Αιγαίου πρέπει να χωριστεί ακριβώς στη μέση.
Τους προτείνουμε να πάμε στη Χάγη για να λύσουμε το θέμα, αλλά ποτέ δεν το έχουν δεχτεί.
 Η διαφωνία προέκυψε το 1973, όταν η Τουρκία έδωσε άδεια
στη κρατική εταιρεία ΤΡΑΟ να κάνει έρευνες για κοιτάσματα πετρελαίου σε υποθαλάσσιες περιοχές νησιών του βορειοανατολικού Αιγαίου.
 Από τότε η κόντρα για την υφαλοκρηπίδα παραμένει με αποκορύφωμα την ελληνοτουρκική κρίση του 1987, όταν φθάσαμε πολύ κοντά στην ένοπλη σύγκρουση.


FIR ΑΘΗΝΩΝ:
Είναι η περιοχή πληροφοριών πτήσεων που από το 1947 ο Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας {ICAO} εμπιστεύθηκε στην Ελλάδα να ελέγχει για την ασφάλεια των πτήσεων.
Καλύπτει όλη την ελληνική επικράτεια. Ως το 1974 η Τουρκία δεν είχε θέσει κανένα απολύτως θέμα αμφισβήτησης.
Μετά την εισβολή στη Κύπρο εξέδωσε την ΝΟΤΑΜ 714 χωρίζοντας αυθαίρετα το Αιγαίο στη μέση.
Η Ελλάδα με τη ΝΟΤΑΜ 1175 κήρυξε επικίνδυνη για τη διεθνή αεροπλοία τη περιοχή.
δύο ΝΟΤΑΜ απεσύρθησαν το 1980 αλλά η Τουρκία αμφισβητεί εμπράκτως το FIR Αθηνών. Πως;
Τα μαχητικά της αεροσκάφη δεν υποβάλλουν ποτέ σχέδια πτήσης όταν μπαίνουν στο Αιγαίο.
Επικαλούνται την εξαίρεση αυτής της υποχρέωσης που πράγματι προβλέπει ο ICAO.
Όμως η ελληνική πλευρά επιμένει ότι για την ασφάλεια των πτήσεων πρέπει να υποβάλλονται σχέδια πτήσης.
 Ερώτημα διαχρονικά αναπάντητο είναι γιατί η Ελλάδα δεν εκδίδει διακήρυξη στην οποία για λόγους αεράμυνας θα αξιώνει την υποβολή σχεδίων πτήσεων και από στρατιωτικά αεροσκάφη.
 Το έχουν πράξει ήδη οι ΗΠΑ και η Γαλλία.
Από το 2007 τα FIR καταργούνται από τον ICAO και αντικαθίστανται από τα FAB , νέες περιοχές ελέγχου πτήσεων που καθορίζει ο ICAO.
Τι θα γίνει με το Αιγαίο κανείς δεν λέει ακόμη, αλλά το σίγουρο είναι ότι το 2004 η Ελλάδα χωρίς καμία αντίρρηση αποδέχτηκε την κατάργηση ορίων ευθύνης για την έρευνα διάσωση και στο Αιγαίο, θέμα που έχει σχέση με το FIR.


ΧΑΓΗ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ:
Αν και δεν είμαστε βέβαιοι για το αποτέλεσμα προσφυγής σ΄ αυτό το δικαστήριο έχουμε δεχτεί να πάμε μαζί με τη Τουρκία για να καθορίσουμε το θέμα της υφαλοκρηπίδας.
Η Τουρκία όμως αρνείται να μας ακολουθήσει.



CASUS BELI:


 Με απλά λόγια η Άγκυρα μας απειλεί με πόλεμο αν «τολμήσουμε» να επεκτείνουμε τα χωρικά μας ύδατα στα 12 μίλια.



Παρέμβαση Κλίντον στη Τουρκία. - Φόβοι για θερμό επεισόδιο.

Παρέμβαση Κλίντον στη Τουρκία.Φόβοι για θερμό επεισόδιο.




Παρέμβαση της Υπουργού Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών, Χίλαρι Κλίντον, προς την Κυβέρνηση της Τουρκίας, με αίτημα να μην στείλει πολεμικά σκάφη ανοιχτά της Κύπρου, αποκαλύπτει στην ηλεκτρονική έκδοσή της η αμερικανική εφημερίδα «Wall Street Journal».
Η ΥΠΕΞ των ΗΠΑ τόνισε ότι η ένταση στην περιοχή μεγαλώνει σε μια στιγμή που ο Πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα θεωρεί τη βοήθεια από την Άγκυρα σημαντική για αντιμετώπιση της πολιτικής αναταραχής στη Μέση Ανατολή.


Όπως αναφέρεται, η Χίλαρι Κλίντον παρενέβη προς κυβερνητικούς αξιωματούχους της Τουρκίας,
προκειμένου να υποχωρήσουν από τις απειλές για την αποστολή πολεμικών σκαφών στη θαλάσσια περιοχή της Κύπρου,
εξ αφορμής της διαφωνίας για τα θέματα ενέργειας και φυσικού αερίου.


Τόνισε, μάλιστα, ότι η περαιτέρω ένταση πιθανόν να θέσει σε κίνδυνο και αμερικανικά συμφέροντα.
Αμερικανοί αξιωματούχοι, τους οποίους επικαλείται η εφημερίδα «Wall Street Journal», ανησυχούν και από τις τουρκικές απειλές εναντίον του Ισραήλ.
Καλούν, παράλληλα, την Κυβέρνηση του Μπαράκ Ομπάμα να θέσει αυστηρότερες γραμμές στη Μεσόγειο, είτε ασκώντας πιο αυστηρή διπλωματία είτε με εντονότερη παρουσία του αμερικανικού ναυτικού, αν και αναγνωρίζουν ότι αυτό ενδεχομένως να θυμώσει την Άγκυρα.

Συνάντηση του Έλληνα Α/ΓΕΕΘΑ με τον Τούρκο Αρχηγό ΕΔ.


Συνάντηση του Έλληνα Α/ΓΕΕΘΑ με τον Τούρκο Αρχηγό ΕΔ.




Με το Τούρκο Αρχηγό Ενόπλων Δυνάμεων Ν.Οζέλ,συνατήθηκε ο Α/ΓΕΕΘΑ πτέραρχος Ι.Γιάγκος στο περιθώριο της Συνόδου της Στρατιωτικής Επιτροπής (Military Committee) του NATO σε επίπεδο Α/ΓΕΕΘΑ.


Η συνάντηση έγινε για να συγχαρεί ο Έλληνας Αρχηγός τον Τούρκο για την ανάληψη των καθηκόντων του.
Σ΄ότι αφορά στη Σύνοδο συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στις εξελίξεις στο Αφγανιστάν και στην ευρύτερη περιοχή. Συγκεκριμένα παρουσιάστηκε η προσέγγιση από πλευράς Πακιστάν, της διαμορφούμενης κατάστασης στην περιοχή παρουσία του Αρχηγού Ενόπλων Δυνάμεων της Χώρας Στρατηγού Asfaq Kayani.
Ακολούθησε συζήτηση για τη συνδρομή της Συμμαχίας στην ανοικοδόμηση του Αφγανιστάν και στην εξασφάλιση ασφάλειας και σταθερότητας στην περιοχή μετά το το 2014.


Παράλληλα έγινε ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τις εξελίξεις στη Β. Αφρική και τη Μέση Ανατολή μετά την ‘‘Αραβική Άνοιξη’’.


Επίσης συζητήθηκαν οι λοιπές τρέχουσες επιχειρήσεις του ΝΑΤΟ δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στην KFOR λόγω των τελευταίων εξελίξεων, και στην επιχείρηση κατά της πειρατείας “OCEAN SHIELD”.

Στο πλαίσιο του νέου Στρατηγικού Δόγματος του ΝΑΤΟ πραγματοποιήθηκε συζήτηση η οποία επικεντρώθηκε στη διαδικασία υλοποίησης της νέας Δομής Διοίκησης της Συμμαχίας, καθώς
και στην προώθηση πολυεθνικών συνεργασιών και άλλων καινοτόμων ιδεών για την επίτευξη οικονομικότερης ανάπτυξης δυνατοτήτων της Συμμαχίας.

Γιατί πήγε σε F-16 και πεζοναύτες ο Α/ΓΕΕΘΑ. Καθόλου τυχαίες επισκέψεις.

Γιατί πήγε σε F-16 και πεζοναύτες ο Α/ΓΕΕΘΑ. Καθόλου τυχαίες επισκέψεις.





Όχι ο Α/ΓΕΕΘΑ πτέραρχος Ι.Γιάγκος δεν πήγε τυχαία στην 32η Ταξιαρχία Πεζοναυτών και στην 111 Πτέρυγα Μάχης στο Βόλο. Ούτε τυχαία ήταν η ενημέρωση επί επιχειρησιακών θεμάτων
 “και η παροχή οδηγιών-κατευθύνσεων στο πλαίσιο επιχειρησιακής ετοιμότητας”


Οι μέρες είναι πάρα πολύ πονηρές και το φθινόπωρο πολύ επικίνδυνο.
Ο Γιάγκος ξέρει ότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να κληθεί να διαχειριστεί ελληνοτουρκική κρίση την ένταση και τη διάρκεια της οποίας κανείς δεν μπορεί αυτή τη στιγμή να προσδιορίσει.


Γνωρίζει επίσης πολύ καλά τις αδυναμίες που υπάρχουν λόγω όχι μόνο της οικονομικής κρίσης αλλά και της απαράμιλλης ανικανότητας πολιτικών ηγεσιών του ΥΕΘΑ να διαχειριστούν σωστά και σοβαρά τα υπάρχοντα οπλικά συστήματα.


Τώρα είναι πολύ αργά για διορθωτικές κινήσεις.
 Μ΄ ότι έχουμε,πρέπει να κινηθούμε και γι΄ αυτό ο παράγοντας άνθρωπος γίνεται ακόμη πιο σημαντικός.
Αλλα κι αυτόν κάνουν οτι μπορούν για να τον εξοντώσουν.
28.08.2011


σχόλιο stavretta

Τώρα είναι πολύ αργά για διορθωτικές κινήσεις.
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ....


Μπεγλίτης:"Απαράδεκτους όρους θέτει ο Σάφα".Ζητούν φρεγάτες.

Μπεγλίτης:"Απαράδεκτους όρους θέτει ο Σάφα".Ζητούν φρεγάτες.





Για εκβιαστικά αιτήματα έκανε λόγο ο ΥΕΘΑ Πάνος Μπεγλίτης στο θέμα των ναυπηγείων! Σύμφωνα με δηλώσεις του από τη πλευρά της ιδιοκτησίας των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά
“τίθενται όροι απαράδεκτοι, τους οποίους αρνήθηκα και συνεχίζω να αρνούμαι να κάνω αποδεκτούς.
 Όπως, παραδείγματος χάριν, ότι, προκειμένου να συνεχίσουν τη λειτουργία τους και προκειμένου να αναβιώσουν την καταγγελθείσα τον περασμένο Μάιο υποκατασκευαστική συμφωνία με τη γερμανική εταιρεία HDW,που είναι θυγατρική της Thyssen Krupp, θα έπρεπε να δεσμευτούμε άμεσα περί νέων παραγγελιών, με πρώτη παραγγελία τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των φρεγατών τύπου MEKO”!


Ο ΥΕΘΑ Πάνος Μπεγλίτης μετά από τη συνάντηση με τον επίτροπο Χοακίν Αλμούνια, έκανε μία περιγραφή του αδιεξόδου που έχει προκύψει χωρίς καμία λύση.
Και το κυριότερο;
Αν θα δώσει στις 17 Οκτωβρίου τα 100.000.0000 ευρώ που ζητάει η ιδιοκτησία των Ναυπηγείων Σκαραγκά,αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο ακόμη και κλεισίματος του Ναυπηγείου.


Ο Ισκαντάρ Σάφα χρησιμοποιεί ως επιχείρημα ότι “δεν μου είχατε πει ότι το ναυπηγείο θα ήταν αμιγώς στρατιωτικό” και ο ΥΕΘΑ μετά από την συνάντηση με τον Αλμούνια προσπάθησε να αντεπιτεθεί:


“Μέσα από τις διαπραγματεύσεις και αφού είχε προηγηθεί στην Ελλάδα η υπερψήφιση από την Ολομέλεια της Βουλής της αγοράς πλέον των Ναυπηγείων από την Abu Dhabi Mar κατέληξαν σε μια απόφαση, η οποία χαρακτηρίζεται στο λεκτικό της Επιτροπής ως «στρατιωτική απόφαση» της 1ης Δεκεμβρίου 2010.


Αυτή η απόφαση επαναβεβαίωνε την απόφαση του Ιουλίου του 2008 περί επιστροφής των χρημάτων και στην περίπτωση που τα χρήματα αυτά δεν μπορούσαν να επιστραφούν, προέκυπταν δύο μείζονες υποχρεώσεις: πρώτον, τα Ναυπηγεία υπό τη νέα ιδιοκτησία θα ήταν αποκλειστικά ναυπηγεία για στρατιωτικούς σκοπούς, εξαιρουμένης της δραστηριότητας κατασκευής των εμπορικών πλοίων για μια 15ετία και δεύτερον, τα μη αναγκαία για στρατιωτικούς σκοπούς τμήματα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά θα έπρεπε μέσα από διεθνή πλειοδοτικό διαγωνισμό να πουληθούν και το ποσό που θα συγκεντρωνόταν από το διαγωνισμό να επιστραφεί στο ελληνικό κράτος.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε έτσι περιθώριο με την απόφαση του Δεκεμβρίου να υλοποιηθεί η ανάκτηση από το Ελληνικό Δημόσιο των μη στρατιωτικής χρήσεως τμημάτων των Ναυπηγείων εντός εξαμήνου, δηλαδή μέχρι το τέλος του Ιουνίου του 2011.


Δυστυχώς, η νέα διοίκηση των Ναυπηγείων, προφασιζόμενη διάφορες δικαιολογίες, κατόρθωσε να ολοκληρωθεί το εξάμηνο χωρίς να προχωρήσει σε διαγωνισμό”,υποστήριξε ο κ.Μπεγλίτης.


Παράλληλα, μια προσπάθεια του Υπουργείου Άμυνας να υλοποιηθεί η δυνατότητα να πάρει το Δημόσιο τα μη στρατιωτικής χρήσεως τμήματα των Ναυπηγείων προσέκρουσε στην άρνηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και βρεθήκαμε μπροστά στο γεγονός της καταγγελίας της Ελλάδας και της προσφυγής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο από την πλευρά της Επιτροπής.


“Γίνεται αντιληπτό ότι αυτή, η διασταλτική ερμηνεία, ουσιαστικά καταστρέφει κάθε προοπτική βιωσιμότητας των Ναυπηγείων, γιατί δεν μπορούν να επιβιώσουν αποκλειστικά και μόνο με τις παραγγελίες του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας μας.
Ασφαλώς καμία αμυντική βιομηχανία ή ναυπηγείο δεν μπορεί να επιβιώσει μ΄ αυτό τον τρόπο στην Ελλάδα και όλο τον κόσμο.
Δυστυχώς για τη χώρα μας, τα τελευταία σαράντα χρόνια ουσιαστικά οι αμυντικές βιομηχανίες επιβίωσαν κατά τρόπο κρατικοδίαιτο, με αποτέλεσμα να φτάσουμε σήμερα στο απόλυτο αδιέξοδο και σε οριακές καταστάσεις.
Ζήτησα, λοιπόν -αφού αποστείλαμε με τον συνάδελφό μου Υπουργό Οικονομικών, κ. Βενιζέλο, στις 26 Αυγούστου 2011 κοινή επιστολή προς τον κ. Αλμούνια σε απάντηση δικής του επιστολής του Ιουλίου- να συναντηθώ με τον κ. Αλμούνια, για να συζητήσουμε επί της επιστολής μας αυτής, αλλά και για να δω τις δυνατότητες που έχει η Επιτροπή, δυνατότητες νομικές κατ’ αρχήν, τις οποίες σεβόμαστε απολύτως, αλλά και «πολιτικές»: για να μπορέσουμε να υπερβούμε το αδιέξοδο αυτό.
Διότι η νέα διοίκηση των Ναυπηγείων ζητά τη βοήθεια του ελληνικού κράτους στη σχέση και τη συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την εκτίμηση αυτής της διασταλτικής ερμηνείας που ουσιαστικά ακυρώνει κάθε προοπτική των Ναυπηγείων και βεβαίως, συγχρόνως από την πλευρά της διοίκησης, τίθενται όροι απαράδεκτοι, τους οποίους αρνήθηκα και συνεχίζω να αρνούμαι να κάνω αποδεκτούς.
 Όπως, παραδείγματος χάριν, ότι, προκειμένου να συνεχίσουν τη λειτουργία τους και προκειμένου να αναβιώσουν την καταγγελθείσα τον περασμένο Μάιο υποκατασκευαστική συμφωνία με τη γερμανική εταιρεία HDW,που είναι θυγατρική της Thyssen Krupp,
 θα έπρεπε να δεσμευτούμε άμεσα περί νέων παραγγελιών, με πρώτη παραγγελία τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των φρεγατών τύπου MEKO”,αποκάλυψε ο Μπεγλίτης.


“Εάν η Επιτροπή ανακαλέσει τη διασταλτική ερμηνεία για τα 15 χρόνια απαγόρευσης στα στρατιωτικά πλοία τρίτων χωρών, λύνεται ένα πολύ σημαντικό ζήτημα με δύο τρόπους:
 πρώτον, αφαιρούμε την επιχειρηματολογία από τη διοίκηση των Ναυπηγείων ότι δεν φέρνει επενδύσεις, όπως δεσμευόταν στην αρχή, γιατί εμποδίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την απόφασή της.
Δεύτερον, δοκιμάζεται η ειλικρίνεια της διοίκησης των Ναυπηγείων ως προς τις επενδύσεις που έλεγε ότι είχε έτοιμες να φέρει.
Δηλαδή, ένας αποτρεπτικός παράγοντας ακυρώνεται, και ανοίγει ο δρόμος και σε παραγγελίες τρίτων χωρών στα στρατιωτικά, πλέον, Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.


Η άμεση απαίτηση για ανάκτηση των χρημάτων ουσιαστικά θα ισοδυναμούσε με κλείσιμο των Ναυπηγείων.
Κανένας επενδυτής δεν θα έβγαζε από την τσέπη του 539 εκατ. ευρώ για να τα δώσει, πέραν του άλλου κόστους επένδυσης, για επιστροφή κρατικών ενισχύσεων στο Ελληνικό Δημόσιο.
Αυτό κανείς δεν μπορεί να το κάνει, γιατί θα ήταν ένα επενδυτικό αντικίνητρο.
Γι’ αυτό και βρέθηκε, με τη συνεργασία της Επιτροπής, αυτή η φόρμουλα, με την απόφαση του Ιουλίου του 2008.


Αν ανατρέξει κάποιος στην ιστορία του προβλήματος, αυτό έχει βάθος χρόνου και βάθος χειρισμών.
Αν ανατρέξει κανείς στην απόφαση του Ιουλίου του 2008, θα δει ότι, ήδη, η τότε Κυβέρνηση, είχε αποφασίσει να μην ζητήσει την ανάκληση σε χρήμα.
Αλλά πήγαν σε άλλες μορφές ανάκλησης αυτών των κρατικών ενισχύσεων και από εκεί το πήραμε το θέμα, τον Οκτώβριο του 2009, με όλες τις επιβαρύνσεις, για να το φτάσουμε μέχρι την απόφαση αυτή, του Δεκεμβρίου του 2010.
Μπορώ να σας πω ότι αυτές οι μη στρατιωτικές υποδομές είναι χρήσιμες.
 Εμείς, θα μπορούσαμε να τις πάρουμε ως Υπουργείο Άμυνας, γιατί είναι πολύ χρήσιμες για το Πολεμικό μας Ναυτικό και για τις εργασίες εκσυγχρονισμού στο Ναύσταθμο της Σαλαμίνας.
Αυτό όμως μπορεί να γίνει, σύμφωνα με την Επιτροπή, μόνον εάν αποτύχει ο διεθνής διαγωνισμός”,κατέληξε ο Μπεγλίτης

"Να πάτε το στόλο σας για συντήρηση στη Τουρκία"! Ποιοι το πρότειναν!


 "Να πάτε το στόλο σας για συντήρηση στη Τουρκία"! Ποιοι το πρότειναν!



“Μπορείτε να πάτε το Στόλο σας για συντήρηση στη Τουρκία”!
Η πρόταση -σοκ είχε γίνει από στενό συνεργάτη του Αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και Επίτροπο Υπεύθυνου για τον Ανταγωνισμό κ. Χοακίν Αλμούνια, σε κλιμάκιο αξιωματικών του ΠΝ! 
Και είναι ενδεικτική του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζουν στην ΕΕ το θέμα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά.
Το ερώτημα είναι αν πράγματι …ζουν στον κόσμο τους όπως δείχνουν τέτοιου είδους προτάσεις, ή συμβαίνει κάτι χειρότερο και πονηρό.

Το κλιμάκιο των Ελλήνων αξιωματικών είχε συνάντηση με το επιτελείο του Αλμούνια και προσπάθησε να εξηγήσει πόσο σημαντικά για τη συντήρηση του Στόλου μας είναι τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.
Η απάντηση που έλαβαν ήταν σοκ:

“Και γιατί πρέπει οπωσδήποτε να συντηρείτε το Στόλο σας στο Σκαραμαγκά;
Ναυπηγεία υπάρχουν στη Τουρκία ,την Ισπανία ,την Ιταλία.
Γιατί να μην τα πάτε εκεί”!
Η σειρά των χωρών είναι ακριβώς όπως ειπώθηκε στους αξιωματικούς μας.
Οι οποίοι και προσπάθησαν να επαναφέρουν …πίσω στη πραγματικότητα τους συνεργάτες του Αλμούνια.

Ίσως γι΄ αυτό και η συνάντηση που είχε ο ΥΕΘΑ Πάνος Μπεγλίτης με τον Αλμούνια δεν είχε κανένα ουσιαστικό ,θετικό τουλάχιτον, αποτέλεσμα.
 Όταν έχουν τέτοιες παράλογες απόψεις σε τι μπορεί να ελπίζεις;

Η κατάσταση στα Ναυπηγεία Σκαραμγκά είναι για ακόμη μία φορά κρίσιμη.
Η ιδιοκτησία απαιτεί 100.000.000 ευρώ μέχρι τις 17 Οκτωβρίου,όπως προβλέπεται από τη συμφωνία που υπάρχει.

Όπως βέβαια αποκάλυψε με δηλώσεις του ο ΥΕΘΑ Π.Μπεγλίτης, απαιτούν κι άλλα.
Τη ναυπήγηση νέων φρεγατών ή τον εκσυγχρονισμό των ΜΕΚΟ. Για το πρώτο δεν υπάρχει καμία προοπτική στο ορατό μέλλον.
Για το δεύτερο ,χρειάζονται 400.000.000 ευρώ.

http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=8860