Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

"ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΗΣΕ Η ΠΑΡΑΜΥΘΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ... "ΤΑ ΣΠΑΕΙ" ΠΑΛΙ ΣΤΟΝ ALPHA ΣΤΙΣ 12 Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ


"ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΗΣΕ Η ΠΑΡΑΜΥΘΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ... "ΤΑ ΣΠΑΕΙ" ΠΑΛΙ ΣΤΟΝ ALPHA ΣΤΙΣ 12 Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ


ΣΥΡΙΖΑ = ΞΥΡΙΖΑ
η κλαίουσα θεατρίνα τής ανακατοσούρας καί τής καταστολής




ΙΔΟΥ !!!
Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ 
ΔΕΝ ΠΑΙΘΑΝΕ ΠΟΤΕ.

stavretta



ΣΤΟΧΟΣ


ΔΕΙΤΕ ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
 ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΣΕ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΣΤΟΝ "ALPHA". 
O ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΕΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ -ΠΟΤΕ- ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ... 
ΠΑΛΙ ΘΑ ΣΚΥΛΙΑΣΕΙ Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ 
ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΡΟΪΔΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑΝ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ...









Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ
stavretta



Κρήτη: Στο ''σκαμνί'' ο Αλβανός δράκος που βασάνιζε και βίαζε τα θύματά του!




Κρήτη: Στο ''σκαμνί'' ο Αλβανός δράκος που βασάνιζε και βίαζε τα θύματά του!


Ο Αλβανός είναι ύποπτος για 15 υποθέσεις - Έχει ήδη καταδικαστεί για 7 βιασμούς...

Πρωτόδικα καταδικάστηκε σε ποινή κάθειρξης 27 ετών για επτά βιασμούς, ενώ ήταν ύποπτος για δεκαπέντε υποθέσεις. 

Ο λόγος για ένα νεαρό Αλβανό ο οποίος κάθεται και πάλι στο "σκαμνί", αύριο, θυμίζοντας τη αποτρόπαια δράση του στα Χανιά.....
Ο νεαρός είχε σπείρει τον πανικό με τις βίαιες επιθέσεις σε αρκετές γυναίκες μεταξύ των οποίων και ένα ανήλικο κορίτσι.
Πρόκειται για μία συγκλονιστική υπόθεση που είχε απασχολήσει εκτενώς και την γενική γραμματεία ισότητας με το πρωτόδικο δικαστήριο να εκδικάζεται στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Ηρακλείου όπου τα θύματα του ξέσπασαν στην θέα του κατηγορούμενου, ο οποίος εμφανίστηκε αμετανόητος, αλλά και ... με αμνησία!
Κατά την απολογία του υποστήριξε πως δε θυμάται να έχει κάνει τις πράξεις για τις οποίες κατηγορείται και αποδίδει τις κατηγορίες σε ... πλεκτάνη από κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών, με το οποίο δε δέχτηκε να συνεργαστεί.
Η 14χρονη κοπέλα που επίσης είχε δεχτεί επίθεση από τον κατηγορούμενο, δεν είχε προσέλθει στο δικαστήριο λόγω της τραυματικής εμπειρίας που είχε βιώσει. 

Τα όσα έζησε στην τρυφερή ηλικία των 14 ετών μετέφερε στους δικαστές η μητέρα της, η οποία σόκαρε με την περιγραφή της.
Ο Αλβανός συνελήφθη όταν επιχείρησε να «προσεγγίσει» ένα ζευγάρι Χανιωτών σε παραλία της πόλης. 

Στη συνέχεια αναγνωρίστηκε από θύματά του, ενώ - όπως είχε γίνει γνωστό τότε - ταυτοποιήθηκε και το γενετικό του υλικό σε ρούχα και άλλα πειστήρια που άφησε πίσω του.
Μεταξύ των περιπτώσεων που του αποδίδονται και καταδικάστηκε πρωτόδικα είναι: 

η περίπτωση μίας Ουκρανής την οποία κακοποίησε στο ξενοδοχείο όπου διέμενε, αλλά και μία Χανιώτισσα που είχε πάει με τον σκύλο της βόλτα στην παραλία της "Χρυσής Ακτής". 
Την χτύπησε τόσο άσχημα που η γυναίκα χρειάστηκε να νοσηλευτεί για εβδομάδες.
Ακόμα είχε εισβάλει στο ενοικιαζόμενο δωμάτιο μιας αλλοδαπής, την οποία γρονθοκόπησε βάναυσα, ενώ επιτέθηκε σε μία Γερμανίδα, η οποία κατευθυνόταν στο κάμπινγκ όπου διέμενε.

 Την έριξε στο οδόστρωμα και άρχισε να την χτυπάει με γροθιές στο κεφάλι.
http://www.eglimatikotita.gr/ 











Πούλησαν σε μια μέρα όλο το δημόσιο


 Πούλησαν σε μια μέρα όλο το δημόσιο   





Στις 26 Απριλίου 2012 δημοσιεύεται το ΦΕΚ υπ΄αριθμόν Φύλλου 1363 το οποίο μπορείτε να το αναγνώσετε και εσείς στο site του εθνικού Τυπογραφείου.
Ελάχιστες μέρες πριν γίνουν οι εθνικές εκλογές που δεν ανέδειξαν τελικά νικητή
οι Υπουργοί: Σαχινίδης, Διαμαντοπούλου, Βορίδης, Παπακωνσταντίνου, Κουτρουμάνης και Γερουλάνος αποφάσισαν να ιδιωτικοποιήσουν ουσιαστικά το δημόσιο στο σύνολό του.
Διαβάστε ως το....
τέλος για να δείτε και τι ποσά θα χάσει κατ΄ έτος το κράτος πέραν του τεράστιου κοινωνικού κόστους που θα αναλάβουν οι φορολογούμενοι.
Μεταβιβάζονται λοιπόν στο «Ταμείο
Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε.» τα εξής:
51% απο τον ΟΛΠ (ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε)
51% του ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε.
65 % της ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΕΡΙΟΥ Α.Ε.
34 % της ΕΤΑΙΡΙΑ ΥΔΡΕΥΣΕΩΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΩΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΗΣ Α.Ε
34 % της ΕΤΑΙΡΙΑ ΥΔΡΕΥΣΕΩΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΩΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε.
13,697% του ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΙΠΠΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε
81% της ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ Α.Ε.
25% της ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε.
17% της ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ Α.Ε.
34% του ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Τ.Ε.
92% της ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.
100% του ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε.
και τέλος 55% της ΓΕΝΙΚΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΑΡΚΟ Α.Ε.
Η έρευνά μας δείχνει για τις παραπάνω εταιρίες το κατά πόσον ζημιώνουν ή όχι τον φορολογούμενο(ακόμα και τώρα που στις τάξεις τους βρίσκονται υπεράριθμοι υπάλληλοι):
ΟΛΠ: ΚΕΡΔΟΣ ΠΡΟ ΦΟΡΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ 11.233.595 ?
ΟΛΘ:ΚΕΡΔΟΣ ΠΡΟ ΦΟΡΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ 10.618,659 ?
ΔΕΠΑ: (για το 2011 δεν ανευρέθηκαν στοιχεία) για το 2010: ΚΑΘΑΡΑ ΚΕΡΔΗ 90.800.000 ?
ΕΥΔΑΠ: ΚΕΡΔΟΣ ΠΡΟ ΦΟΡΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ 24.311.000? και ο κατάλογος μακρύς.
Στο σημείο αυτό θα σταθούμε στο εξής στοιχείο.

Μπορεί το μνημόνιο να ζητάει να πουλήσουμε μέρος του σπάταλου και αχαλίνωτου δημόσιου τομέα 
ΑΛΛΑ...Για ποιο λόγο να πουλάς κερδοφόρες επιχειρήσεις
 (τη στιγμή που στην αρχή της μεταπολίτευσης κρατικοποιούσες ζημιογόνες...)
 και να μη τις κρατήσεις υπό τον έλεγχό σου, αφού πρώτα τις εξυγιάνεις ώστε να αυξήσεις και τα κέρδη.
 Πέραν αυτού του γεγονότος προκαλούμε τους αναγνώστες μας να μας πουν μια φορά στην ιστορία που ιδιωτικοποίηση του νερού δεν έφερε άμεσα αυξήσεις στα τιμολόγιά του
 (στην Αργεντινή έφτασε ο λογαριασμός του νερού να αποτελεί τόσο μεγάλο πονοκέφαλο για τα νοικοκυριά, όσο στις μέρες μας η θέρμανση και τα μηνιαία κοινόχρηστα,με αποτέλεσμα να αναγκαστούν να το κρατικοποιήσουν ξανά.) και όλως τυχαίως στις πιο πολλές χώρες έβαλε το χέρι του ή το ΔΝΤ ή και η ίδια η Ε.Ε. με φωτεινό το παράδειγμα της Ιταλίας που έγινε Δημοψήφισμα (σ.σ. !!!!!!)
 και απάντησαν οι Ιταλοί με ένα ηχηρό ΟΧΙ. 
Παρόλα αυτά η εκεί διορισμένη από τη τρόικα κυβέρνηση το ιδιωτικοποίησε..
Και μη ξεχνάμε το εξής ψέμα για τον Δημόσιο τομέα στην Ελλάδα

.Είναι σπάταλος, μπαίνεις με μέσον ,έχουμε ίσως ,όπως λένε οι φιλελεύθεροι, ένα σοβιετικού τύπου δημόσιο τομέα ΑΛΛΑ η κακοδιαχείριση έφτασε τους δημόσιους φορείς στο τέλμα και όχι ο ρόλος τους.. 
Στο αδιέξοδο μας οδήγησαν αποφάσεις, όπως ότι τα αποθεματικά, κάποιοι τα έπαιζαν σε δομημένα ομόλογα..ότι ζητούσαν από (κομματικούς) διευθυντές οργανισμών διάφοροι υπουργοί να πάρουν δάνεια τα οποία με λογιστικές αλχημείες τα χρέωναν στον οργανισμό αλλά τα λεφτά τα έπαιρνε η κεντρική κυβέρνηση και με πολλά άλλα που μας έφτασαν εν έτη 2012 ο ΟΤΕ,ο κερδοφόρος ΟΤΕ, να σκέφτεται να πουλήσει τον μοναδικό ελληνικό δορυφόρο που εξασφαλίζει ασφάλεια στην επικοινωνία των δικτύων των Ενόπλων Δυνάμεων και του διπλωματικού μας σώματος.
Τέλος,σήμερα (17.05.2012) και ενώ ορκίστηκε νέα υπηρεσιακή κυβέρνηση, αποφασίστηκε να "παγώσουν" οι αποκρατικοποιήσεις και οι άνωθεν εταιρίες να μη συμπεριληφθούν σε διαγωνισμούς εως ότου υπάρξει νέα κυβέρνηση
Υποσχόμαστε να επανέλθουμε με ένα ντοκιμαντέρ που είναι στα σκαριά και με συνεντεύξεις πρωταγωνιστών για τα όσα διαδραματίζονται στη χώρα μας από ξόανα και μαριονέτες πολιτικούς

foititesoikonomikon
 http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2012/05/blog-post_1116.html













ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ ΙΝΤΕΡΠΟΛ


ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ ΙΝΤΕΡΠΟΛ



ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΤΙΣ ΔΗΘΕΝ ΑΠΑΓΩΓΕΣ ΤΩΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΩΝ

Συνελήφθη το πρωί της Δευτέρας ο πρόεδρος της πακιστανικής κοινότητας στην Ελλάδα Τζαβέτ Ασλάμ, έπειτα από ένταλμα της Interpol, σύμφωνα με το οποίο καταζητείται για διακίνηση λαθρομεταναστών.
Ο Τζιαβέτ συνελήφθη στο σπίτι του στον Κολωνό και κρατείται στην Ασφάλεια.
Το ένταλμα της Interpol είχε εκδοθεί έπειτα από αίτημα των πακιστανικών αρχών, οι οποίες κατηγορούν τον Τζαβέτ ότι απο το 2005 είχε μεσολαβήσει επ' αμοιβή για τη μεταφορά λαθρομεταναστών από το Πακιστάν στην Ελλάδα! 
Ο Τζαβέτ Ασλάμ παρουσιάστηκε το μεσημέρι ενώπιον του εισαγγελέα Εφετών κ. Παντελή, προκειμένου να εκτελεστεί το ένταλμα σε βάρος του.
Ο κατηγορούμενος κατέθεσε αίτημα, προκειμένου να του χορηγηθεί πολιτικό άσυλο, το οποίο θα εξεταστεί τις επόμενες ημέρες από το αρμόδιο Συμβούλιο Εφετών. Μέχρι τότε θα παραμείνει κρατούμενος.

http://www.eglimatikotita.gr/2012/05/blog-post_2317.html





Κομισιόν: Το 75% των λαθρομεταναστών στην Ε.Ε. μπήκαν από την Ελλάδα


Κομισιόν: Το 75% των λαθρομεταναστών στην Ε.Ε. μπήκαν από την Ελλάδα


Το πρώτο «τσεκ απ» του χώρου Σένγκεν, δηλαδή μια εξαμηνιαία ανασκόπηση-έκθεση της λειτουργίας του χώρου, η οποία θα συμβάλει στην ενίσχυση της πολιτικής καθοδήγησης και της συνεργασίας μεταξύ των χωρών που συμμετέχουν στον χώρο Σένγκεν ενέκρινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. 
Μάλιστα, όπως σημειώνει σε έκθεσή της, «η πίεση στα εξωτερικά σύνορα του Σένγκεν επικεντρώνεται σε περιορισμένο αριθμό ευαίσθητων σημείων, ιδιαίτερα στον άξονα της Ανατολικής Μεσογείου που διέρχεται από την Τουρκία και την Ελλάδα. Κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2011, σημειώθηκαν περίπου 30.000 παράνομες συνοριακές διελεύσεις στα εξωτερικά σύνορα, εκ των οποίων περίπου το 75% στον εν λόγω άξονα»...

Τι θεωρεί ότι πρέπει να γίνει η Κομισιόν «μετά τις σοβαρές ανεπάρκειες που διαπιστώθηκαν στην Ελλάδα»;
 Ότι πρέπει να συνεχίσουν να αποτελούν προτεραιότητα οι προσπάθειες της χώρας μας ιδίως όσον αφορά τον έλεγχο των εξωτερικών χερσαίων και θαλάσσιων συνόρων. 
«Η Ε.Ε., ως εκ τούτου χρειάζεται να συνεχίσει να υποστηρίζει τις προσπάθειες της χώρας για τη διαχείριση των εξωτερικών συνόρων της, ιδιαίτερα βοηθώντας την Ελλάδα να κάνει αποτελεσματικότερη χρήση των σχετικών ενωσιακών πόρων για τη διαχείριση της μετανάστευσης».
«Ο χώρος Σένγκεν αποτελεί ένα από τα πολυτιμότερα επιτεύγματατης ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης, χαίρει της εκτίμησης τωνπερισσοτέρων πολιτών της Ένωσης και συμβάλλει σημαντικά στηνοικονομική μας ευμάρεια.
Ο καθένας έχει το δικό του μερίδιοευθύνης για την προάσπιση του Σένγκεν.
Αυτό ξεκινά με τακτική καιεποικοδομητική συζήτηση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και τοΣυμβούλιο, καλή βάση της οποίας μπορεί να αποτελέσει η σημερινήέκθεση», δήλωσε η Cecilia Malmström, επίτροπος Εσωτερικών Υποθέσεων της Ε.Ε.
Η έκθεση συνοδεύεται από κατευθυντήριες γραμμές που επιδιώκουν να εξασφαλίσουν συνεκτική ερμηνεία και εφαρμογή των επιλεγμένων ζητημάτων με πνεύμα αλληλεγγύης και όπως σημειώνει η Κομισιόν «περισσότεροι από 400 εκατομμύρια Ευρωπαίοι μπορούν πλέον να ταξιδεύουν χωρίς διαβατήριο σε όλο τον χώρο Σένγκεν. Δεδομένου ότι οι Ευρωπαίοι πραγματοποιούν περισσότερα από το 1,25 δισεκατομμύρια ταξίδια τον χρόνο, απαιτείται επαγρύπνηση για την προάσπιση του δικαιώματος ελεύθερης κυκλοφορίας των πολιτώ».
Η πρώτη έκθεση καλύπτει την περίοδο μεταξύ 1ης Νοεμβρίου 2011 και 30ης Απριλίου 2012 και αναλύει ιδιαίτερα τα ζητήματα που ακολουθούν :
Την εφαρμογή των κανόνων Σένγκεν
Κατά την περίοδο των έξι μηνών που καλύπτεται από την έκθεση, επανήλθαν οι έλεγχοι στα εσωτερικά σύνορα μόνον σε δύο περιπτώσεις: από τη Γαλλία στα σύνορά της με την Ιταλία
 (για τη σύνοδο κορυφής των G20 στις 3 και 4 Νοεμβρίου 2011) 
και από την Ισπανία στα σύνορά της με τη Γαλλία και στους αερολιμένες της Βαρκελώνης και της Gerona
 (για τη σύνοδο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας από 2 μέχρι 4 Μαΐου 2012). 
Η Επιτροπή θα συνεχίσει να διασφαλίζει την πλήρη εφαρμογή των ενωσιακών κανόνων, ιδιαίτερα όσον αφορά τους αστυνομικούς ελέγχους και τα εμπόδια στα εσωτερικά σύνορα.
Έλεγχοι σχετικά με την ορθή εφαρμογή των κανόνων διεξήχθηκαν σε διάφορα συμμετέχοντα κράτη 
(μέσω του μηχανισμού αξιολόγησης του Σένγκεν)
 σχετικά με: τα εναέρια σύνορα σε Ουγγαρία, Μάλτα και Σλοβενία, τις θεωρήσεις σε Τσεχική Δημοκρατία, Ουγγαρία, Mάλτα και Σλοβενία, τα δίκτυα SIS/Sirene σε Φινλανδία και Σουηδία, την αστυνομική συνεργασία σε Μάλτα, Σλοβενία, Σουηδία, Ισλανδία και Νορβηγία και την προστασία δεδομένων σε Τσεχική Δημοκρατία, Ουγγαρία, Πολωνία, Σλοβακία και Ισλανδία.
 Παρά το γεγονός ότι η έκθεση καταδεικνύει ότι σε ορισμένες περιπτώσεις υπάρχει κάποιο περιθώριο βελτίωσης, καμία από τις αξιολογήσεις δεν έφερε στο φως το είδος ελλείψεων που θα απαιτούσε άμεση δράση της Επιτροπής.
Τις διαδικασίες έκδοσης θεωρήσεων
και τα καθεστώτα απαλλαγής από την υποχρέωση θεώρησης
Η έναρξη λειτουργίας του Συστήματος Πληροφοριών για τις Θεωρήσεις (VIS) στις 11 Οκτωβρίου 2011 απεδείχθη επιτυχής στην πρώτη περιοχή ανάπτυξης του συστήματος που καλύπτει την Αλγερία, την Αίγυπτο, τη Λιβύη, τη Μαυριτανία, το Μαρόκο και την Τυνησία. Όλα τα προξενικά γραφεία των κρατών Σένγκεν παγκοσμίως θα πρέπει να συνδεθούν με το Σύστημα Πληροφοριών για τις Θεωρήσεις εντός διετίας.
Τις κατευθυντήριες γραμμές για την έκδοση
(προσωρινών) αδειών διαμονής και ταξιδιωτικών εγγράφων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπογραμμίζει την ανάγκη των κρατών μελών να ενημερώνουν εγκαίρως τα άλλα κράτη μέλη και την Επιτροπή για αποφάσεις που προτίθενται να λάβουν σε σχέση με την έκδοση αδειών παραμονής. Σε περίπτωση που κάποιος μετανάστης δεν πληροί τις προϋποθέσεις ταξιδίου στο εσωτερικό του χώρου Σένγκεν, το κράτος μέλος που εκδίδει (προσωρινή) άδεια διαμονής θα πρέπει να επιλέξει να εκδώσει (προσωρινή) άδεια διαμονής που δεν ισοδυναμεί με θεώρηση Σένγκεν βραχείας διαμονής, ενώ τα κράτη μέλη θα πρέπει να ενημερώνουν τους κατόχους εγγράφων αυτού του είδους, με κατάλληλο και αποτελεσματικό τρόπο, για τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες δύνανται (ή όχι) να ταξιδέψουν στο εσωτερικό του χώρου Σένγκεν.
Τις κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με τααστυνομικά μέτρα στις εσωτερικές παραμεθόριες περιοχές
Τα κράτη-μέλη μπορούν να ασκούν αστυνομικές εξουσίες στις εσωτερικές παραμεθόριες περιοχές, ούτως ώστε να ελέγχουν το δικαίωμα φυσικού προσώπου να διαμένει εντός της επικράτειας τους.
 Εντούτοις, οι έλεγχοι μπορούν να είναι μόνο αιφνίδιοι βάσει ανάλυσης του κινδύνου.
Κατά την αξιολόγηση της συμβατότητας των αστυνομικών ελέγχων που διεξάγονται στις εσωτερικές παραμεθόριες περιοχές με τους κανόνες Σένγκεν, είναι απαραίτητο να εξετάζεται ο τρόπος εφαρμογής των ελέγχων αυτών στην πράξη. 
Η Επιτροπή πρέπει να αναζητεί συγκεκριμένα στατιστικά στοιχεία από τα κράτη μέλη· μπορεί, ως εκ τούτου, να ζητεί από το συγκεκριμένο κράτος μέλος την υποβολή πληροφοριών σχετικά με τους διεξαγόμενους στα σύνορα ελέγχους κατά τη διάρκεια συγκεκριμένης περιόδου, καθώς και με τον τρόπο με τον οποίο αυτοί οι έλεγχοι συνέβαλαν στην επίτευξη των οριζόμενων στην εθνική νομοθεσία στόχων ή στρατηγικών, π.χ. στην καταπολέμηση του διασυνοριακού εγκλήματος.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Το Σεπτέμβριο του 2011, η Επιτροπή υπέβαλε προτάσεις για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και της νομιμότητας του συστήματος πληροφοριών Σένγκεν (IP/11/1036 καιMEMO/11/606).
Στην ανακοίνωσή της με τον τίτλο 
 «Διακυβέρνηση του Σένγκεν-ενίσχυση του χώρου χωρίς ελέγχους στα εσωτερικά σύνορα», η Επιτροπή ανακοίνωσε την πρόθεσή της να υποβάλει στα θεσμικά όργανα της ΕΕ, δις ετησίως, επισκόπηση σχετικά με τη λειτουργία του Σένγκεν.
Η πρώτη έκθεση που εκδίδεται σήμερα παρέχει τη βάση για τη διεξαγωγή συζήτησης στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και στο Συμβούλιο και συμβάλλει στην ενίσχυση της πολιτικής καθοδήγησης και συνεργασίας μεταξύ των 26 χωρών που αποτελούν μέρη του χώρου Σένγκεν
 (όλα τα κράτη μέλη της Ένωσης πλην του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ιρλανδίας, της Ρουμανίας, της Βουλγαρίας και της Κύπρου, και 4 χώρες που δεν ανήκουν στην ΕΕ, η Ισλανδία, η Νορβηγία, η Ελβετία και το Λιχτενστάιν). 

http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2012/05/75.html





 

Η ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΤΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ


Η ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΤΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ


Δ. Κ. ΜΟΣΧΟΣ*
Ο λαός έχει ξεσηκωθεί. Διαμαρτύρεται, φωνάζει, ζητά να μη του πιουν το αίμα και απλά να κάνει τις απαραίτητες θυσίες, στα όρια του ανεκτού, για να αποπληρώσει τα χρέη του. 
Τα χρέη τα οποία δημιούργησε ¨τρώγοντας¨ τα λεφτά των εργατικών και συνετών ευρωπαίων εταίρων του, οι οποίοι ξαφνικά διαπίστωσαν ότι η Ελλάδα έχει χρέος που δεν ξεπληρώνεται και πρέπει να χάσει την εθνική της κυριαρχία με το ξεπούλημα ολόκληρης της ελληνικής επικράτειας στους … ξένους.
Αυτό όμως που δεν γνωρίζει ο μέσος ξεσηκωμένος έλληνας, ο μέσος εξεγερμένος ευρωπαίος των νοτίων κυρίως χωρών της ευρωπαϊκής ένωσης και ο μέσος δυτικό – βόρειο ευρωπαίος, που βρήκε την ευκαιρία να εμπαίξει τον έλληνα και τους πολίτες από τις λεγόμενες PΙIGS χώρες (με υψηλό δημοσιονομικό χρέος) είναι ότι:

1. Το Ευρώ ως νόμισμα δεν είναι αξιόγραφο (δηλ. αποδεικτικό αξίας) 
αλλά χρεόγραφο (δηλ. αποδεικτικό χρέους) !!! 
Το Ευρώ στην έκδοσή του από την ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα (http://en.wikipedia.org/wiki/European_Central_Bank) δεν αντικατοπτρίζει απολύτως τίποτε.
Η έκδοση του Ευρώ στηρίζεται σε ένα οικονομικό κατασκεύασμα που λέγεται fiat money (http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_money), δηλαδή νόμισμα το οποίο έχει αξία μόνον και μόνον επειδή η κυβέρνηση
 (ή εν προκειμένω η ευρωπαϊκή ένωση) το όρισε ως νόμιμο μέσον συναλλαγών, κατά παράβαση των κανόνων της αγοράς των συναλλαγών, δεδομένου ότι η πολιτική εξουσία, εκ του ρόλου της δεν μπορεί να επιβάλλει εμπορικά ειωθότα και πρακτικές, αλλά μόνο να ρυθμίσει ήδη υφιστάμενα. ...

2. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ένα νόμισμα των 50 Ευρώ δεν αντικατοπτρίζει ισόποση αξία αλλά ισόποσο χρέος (!!!) προς τον εκδότη, εν προκειμένω την ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα.


3. Ο μηχανισμός αυτός, που μοιάζει με αυτόν της έκδοσης του αμερικάνικου δολαρίου αλλά έχει κάποιες διαφορές, λειτουργεί με έναν εξαιρετικά απλό τρόπο, δηλ. κάθε χώρα – μέλος της Ε.Ε. αντί να εκδίδει το νόμισμά της κυριαρχικά, έστω στα πλαίσια της Ε.Ε., 
αναγκάζεται να δανείζεται το χρήμα (τα Ευρώ) από την ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα, είτε με τη μορφή των βραχυπρόθεσμων ρέπος, είτε με κρατικά ομόλογα, είτε με απευθείας δανεισμό τραπεζών. 
Η ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα χορηγεί τα ποσά με τόκο (!!!), ο οποίος αυτή τη στιγμή είναι το ελάχιστο 1,25 %, δηλ. εάν δανείσει 100 Ευρώ σε μια τράπεζα, ή εάν αγοράσει βραχυπρόθεσμα ρέπος ή ομόλογα για 100 Ευρώ θα εισπράξει τουλάχιστον 101,25 Ευρώ !!!
Αυτό σημαίνει ότι κανένα εθνικά κυρίαρχο κράτος εντός της Ε.Ε., που χρησιμοποιεί το Ευρώ, να μην έχει δικό του νόμισμα, που να μη το χρωστά σε κανένα – ούτε ένα λεπτό του Ευρώ !!! 
Και φυσικά ποτέ κανένας ευρωπαίος (Γάλλος, Γερμανός κλπ) δεν έχει στερηθεί το αντίστοιχο ποσό, που εξέδωσε με αυτό τον τρόπο η ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα, αφού ποτέ δεν το στέρησε από ¨την αγοραστική του δύναμη¨ ,
 δηλ. από τα Ευρώ που έχουν διατεθεί στη χώρα του (Γαλλία, Γερμανία κλπ).
4. Η πρακτική του fiat money, μέσω δανεισμού, ισοδυναμεί με υποδούλωση και απώλεια κυριαρχίας, από τη στιγμή της έκδοσης του νομίσματος αυτού καθ’ εαυτού
(βλ. και σχετ. άρθρο 
http://stin-press-a.blogspot.com/2011/04/blog-post_14.html), αφού είναι δεδομένο ότι,
από τη στιγμή που το κεφάλαιο του δανείσματος προέρχεται από τον ένα και μοναδικό εκδότη του νομίσματος, δηλ. την ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα, τότε είναι αδύνατο να αποδοθεί ο τόκος, όσο μικρός και εάν είναι αυτός, αφού το ποσό του τόκου πολύ απλά δεν υφίσταται. 
Φαντασθείτε ένα πολύ απλό παράδειγμα, όπου μαζεύεται μια παρέα για να παίξει μπίλιες (τις θυμάστε τις μπίλιες;) 

και μόνον ο ένας, αποκλειστικά, παρέχει π.χ. 100 μπίλιες για το παιχνίδι, με τη συμφωνία ότι στο τέλος του παιχνιδιού η παρέα θα πρέπει να του αποδώσει 101 μπίλιες!
 Στο τέλος του παιχνιδιού θα λείπει μια μπίλια.

 Όσο προσεκτικά και εάν έπαιξε η παρέα θα χρωστάει πάντα τουλάχιστο μια μπίλια, εκτός από τις 100 που επέστρεψε και πρέπει να ξαναδανεισθεί εάν θέλει να συνεχίσει να παίζει. Φυσικά οι απρόσεκτες παρέες που ενδεχομένως να έχασαν μπίλιες ή να τις ¨οικειοποιήθηκαν¨ (κοινώς έκλεψαν) απλά χρωστούν περισσότερες.
 Και αυτός που παρείχε τις μπίλιες θα απειλεί ότι δεν θα ξαναδώσει εάν δεν του αποδοθεί η επιπλέον μπίλια, την οποία βέβαια δέχεται και σε είδος π.χ. νησιά, ΔΕΚΟ, πετρέλαια, χρυσό κλπ. 
Μήπως σας θυμίζει κάτι από αυτά που κυκλοφορούν στο δίκτυο για τα χρέη των κρατών σε σχέση με το ακαθάριστο εθνικό προϊόν (ΑΕΠ) τους; 
Η Γερμανία αυτή τη στιγμή, η 3η μεγαλύτερη εξαγωγική δύναμη στον κόσμο έχει χρέος 74,4% του ΑΕΠ της και η Ελλάδα 123,9%. Μια ματιά στην ιστοσελίδα http://www.economist.com/content/global_debt_clock είναι τελείως αποκαλυπτική: οι χώρες με το μεγαλύτερο χρέος είναι αυτές οι οποίες χρησιμοποιούν fiat money, όπως το Ευρώ και το δολάριο (!!!), ενώ χώρες όπως η Λιβύη και το Ιράν έχουν χρέος 3,7% και 16,7% αντίστοιχα. Τυχαίο άραγε;

5. Η έκδοση νομίσματος συνιστά πράξη εθνικής κυριαρχίας και, ως τέτοια, δεν μπορεί να ανατίθεται σε όργανα ακόμη και θεσμικά, τα οποία όμως λειτουργούν υπό καθεστώς εμπορικής εταιρίας, όπως η ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα. Όποιος έχει την παραμικρή αμφιβολία για αυτό ας αναρωτηθεί το εξής: εάν η ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα δεν λειτουργούσε ως εμπορική εταιρία (άσχετα εάν δεν είναι επισήμως τέτοια) τότε για ποίο λόγο τα Ευρώ, δηλ. το μέσον συναλλαγής, τα δανείζει στους εθνικά κυρίαρχους λαούς της Ευρώπης και μάλιστα με τόκο; 
Και γιατί στο άρθρο 9 της Σύμβαση του Άμστερνταμ ρητά προβλέφθηκε ότι η ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα εξαιρείται από κάθε μορφής φορολογίας του κεφαλαίου και των κερδών της; 
Πρόβλεψη για μη φορολογία στο όργανο της πολιτικής εξουσίας που εκδίδει το νόμισμα; 
Είναι ποτέ δυνατόν; 
Φαντάζεσθε να υπήρχε ανάγκη για διάταξη νόμου που να εξαιρούσε από τη φορολογία τα Υπουργεία, δηλ. το κράτος να μη φορολογεί το κράτος; 
Άρα, δεν πρόκειται για δημόσιο όργανο, έστω στα πλαίσια της Ε.Ε. αλλά για θεσμοθετημένο μεν, πλην όμως σαφώς ιδιωτικής φύσεως όργανο, εξ’ ου και η ρητή νομοθετική πρόβλεψη για τη φορολογική εξαίρεση.


6. Προ της δημιουργίας του Ευρώ το βασικότερο εργαλείο διακρατικού δανεισμού ήταν το δολάριο, το οποίο από τον Αύγουστο του 1971, που ο τότε πρόεδρος των ΗΠΑ Νίξον, με μονομερή δήλωση, απεξάρτησε το δολάριο από τα αποθέματα χρυσού, τα οποία ήδη είχαν φθάσει να καλύπτουν μόλις το 22% των δολαρίων που είχαν τεθεί σε κυκλοφορία, να μετατραπεί το δολάριο σε fiat money, δηλ. νόμισμα άνευ αντικρίσματος.
 Όσα δάνεια χορηγήθηκαν υπό αυτό το καθεστώς πάσχουν από την εξής ανήκουστη παραφροσύνη: ότι δηλ
. στην αγορά των συναλλαγών μπορεί ένα κομμάτι χαρτί ευτελούς αξίας, το οποίο γράφει επάνω ¨100 δολάρια¨, δημιουργημένο από το τίποτα, να αγοράσει πραγματικά κάτι το οποίο ισοδυναμεί στη αγορά με 100 δολάρια, ή στην περίπτωση δανεισμού, 100 δολάρια άνευ αντικρίσματος, δημιουργημένα από το τίποτα, να δημιουργούν υποχρέωση αποπληρωμής για ισόποση αξία, πλέον τόκου
 (ο οποίος φυσικά δεν υπάρχει) και στην περίπτωση της μη αποπληρωμής ο πιστωτής να διεκδικεί εθνική κυριαρχία (!!!) με μνημόνιο και ρητό όρο στη σύμβαση δανείου, για να σου ξαναδανείσει, για ένα ακόμη χρόνο, δολάρια δημιουργημένα από το τίποτε !!!
 Το ίδιο ακριβώς φυσικά ισχύει και για το Ευρώ, ως νόμισμα άνευ αντικρίσματος…
7. Λόγω της πρόδηλης σχέσης ανάμεσα στην έκδοση / διάθεση του νομίσματος και της καθημερινότητας των πολιτών, της ελευθερίας τους, των εν δυνάμει ζητημάτων εθνικής κυριαρχίας, όπως η υπογραφή σύμβασης δανεισμού, με την οποία ρητά παραιτείται ένα κράτος της εθνικής του κυριαρχίας (καλήν ώρα σαν αυτή που υπέγραψε κάποιος υπουργός οικονομικών πρόσφατα), 
είναι προφανές ότι τα ανωτέρω ζητήματα δεν μπορεί να γίνουν αντικείμενο επεξεργασίας και απόφασης από ένα πρόσωπο, όπως ο πρωθυπουργός, ο υπουργός οικονομικών κλπ. Το άρθρο 1 του Ελληνικού Συντάγματος ρητά αναφέρει ότι : «ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ
1. Το πολίτευμα της Ελλάδας είναι Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία.
2. Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία.
3. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα».
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι 
την κυριαρχία των αποφάσεων την έχει το εκλογικό σώμα («…λαϊκή κυριαρχία …», ούτε καν η Βουλή) 
και όχι το εκτελεστικό, δηλ. η κυβέρνηση, ακόμη και εάν έχει πρόσφατη νομιμοποίηση.
Για αυτό και στο άρθρο 44 του Συντάγματος προβλέπεται η διενέργεια δημοψηφίσματος για κρίσιμα εθνικά θέματα, αλλά και για ψηφισμένα νομοσχέδια που ρυθμίζουν σοβαρό κοινωνικό ζήτημα. 
Και στις δύο περιπτώσεις προϋποτίθεται σχετική πρωτοβουλία συγκεκριμένου αριθμού βουλευτών, γεγονός που το Σύνταγμα θεωρεί σίγουρο ότι θα υπάρξει σε μια από τις παραπάνω περιπτώσεις
 (δηλ. κρίσιμα εθνικά θέματα, σοβαρό κοινωνικό ζήτημα), θεωρώντας ως δεδομένο ότι οι βουλευτές, οι οποίοι εκπροσωπούν τον κυρίαρχο λαό στη ¨Βουλή¨,
 μεταφέροντας τις δικές του απόψεις εκεί και όχι τις απόψεις του εαυτού τους, ως μια ανεξάρτητη εξουσία του πολιτεύματος και δη του νομοθετικού, δεν σχετίζεται ούτε εξαρτάται καθοιονδήποτε τρόπο από το εκτελεστικό και την κυβέρνηση… Αλήθεια η υποθήκευση της χώρας, η εκτόξευση της ανεργίας, η μείωση μισθών και συντάξεων, το ξεπούλημα των αποθεμάτων χρυσού και του εθνικά κυρίαρχου κράτους δηλ. της ελληνικής επικράτειας για αποπληρωμή οφειλών που δημιουργήθηκαν από χρήμα άνευ αντικρίσματος, η μετάβαση από τη δραχμή 
(νόμισμα με αντίκρισμα σε χρυσό, άρα αξιόγραφο) 
στο Ευρώ (νόμισμα άνευ αντικρίσματος, άρα χρεόγραφο), 
η έκδοση του νομίσματος (όποιο και εάν είναι αυτό) από ιδιώτη, ο οποίος απλά το δανείζει με τόκο και όχι από το κυρίαρχο κράτος ως πράξη εθνικής κυριαρχίας, δεν συνιστούν κρίσιμα εθνικά θέματα και σοβαρά κοινωνικά ζητήματα;
Ή μήπως οι βουλευτές είναι άνθρωποι μειωμένης αντίληψης, εκτός τόπου και χρόνου, χρήζοντες δικαστικής συμπαράστασης και δεν αναλαμβάνουν τη σχετική πρωτοβουλία; 
Ή μήπως έχει καταλυθεί το πολίτευμα και υφίσταται σύγχυση των δύο διακριτών εξουσιών, δηλ. του νομοθετικού και του εκτελεστικού σε βαθμό που να μη μπορούμε να συζητήσουμε πλέον για Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία, αλλά για κάποιου είδους ολοκληρωτικού καθεστώτος, με το εκτελεστικό στο ρόλο του απόλυτου δικτάτορα;

8. Η Ελλάδα έχει πτωχεύσει επίσημα 4 φορές μέχρι σήμερα: 1827, 1843, 1893, 1932 
 Σε κάθε πτώχευση, που πρακτικά σημαίνει μονομερής διαγραφή χρεών λόγω αδυναμίας αποπληρωμής, εξυπακούεται ότι τα οφειλόμενα ποσά δεν οφείλονται πλέον και η χώρα οφείλει μόνο για τα νέα δάνεια που θα συνάψει μετά την πτώχευση. 
Στην περίπτωση της Ελλάδος όμως, κατά κάποιο παράδοξο τρόπο, τα περισσότερα χρέη αναγνωρίσθηκαν εκ νέου τη δεκαετία του 1960 
(με ποια νομιμοποίηση άραγε και από ποίον;), 
με αποτέλεσμα την αποπληρωμή των παλαιότερων εξ αυτών μέχρι και τη δεκαετία του ’90!

9. Ο ομότιμος καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου κος Γ. Κασιμάτης πρόσφατα σε σχετική ομιλία του, αναφέρθηκε στο άρθρο 120 του Συντάγματος.
 Για όσους δεν γνωρίζουν το άρθρο 120 στην παρ.4 αναγράφει «Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία»
η δε έννοια της βίας δεν αφορά μόνον τη σωματική και φυσική βία, αλλά και την ψυχολογική, 
όπως π.χ. ψυχολογική βία του τύπου 
«Πώς θα πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις εάν δεν συμφωνήσουμε με το Μνημόνιο;
 (με το οποίο ξεπουλάμε όλη την Ελληνική Επικράτεια)».
 Βέβαια αυτό που δεν αναφέρεται είναι, ότι με ρητό όρο της δανειακής σύμβασης οι δανειστές μας μπορούν να καταγγείλουν τη σύμβαση εάν δεν πληρωθεί το ¨Σχετικό χρέος¨ της χώρας (άρθρο 8 παρ.1 (ζ) ),
 ήτοι οι υφιστάμενες υποχρεώσεις της Ελλάδας σε Ευρώ ή σε οποιοδήποτε άλλο νόμισμα. 
Δεδομένου όμως ότι τα ποσά του δανείου είναι μικρότερα του υποτιθέμενου χρέους αυτό συνεπάγεται ένα και μόνο πράγμα:
 ότι τα ποσά που δανεισθήκαμε δεν πάνε σε μισθούς, συντάξεις κλπ, αλλά σε αποπληρωμή προηγούμενων οφειλών !!!
 Άρα εκτός από ψυχολογική βία έχουμε ταυτόχρονα και 
εξαπάτηση από τον πολιτικό κόσμο !!!
Συνεπώς κατά το Σύνταγμά μας 
έχουμε δικαίωμα και υποχρέωση να αντισταθούμε, 
με κάθε μέσον, κατά οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει ή το έχει ήδη καταλύσει.
 Η συγκεντρώσεις που γίνονται σε όλη την Ελλάδα είναι μια καλή αρχή αλλά όχι αρκετές για τους σκοπούς του αρθ. 120. 
Η αντίσταση κατά της βίαιης κατάλυσης του Συντάγματος ουσιαστικά σημαίνει την φυσικώ τω τρόπω εκδίωξη των όσων κατέλυσαν το Σύνταγμα, με απλά λόγια την εκδίωξη ¨κλοτσηδόν¨ από το Μαξίμου των βιαστών του Συντάγματος. Και αυτό αφορά όλους, μηδέ του γράφοντος εξαιρουμένου.
Θεσσαλονίκη, 30.05.2011

*Δικηγόρος Θεσσαλονίκης


http://stoxasmos-politikh.blogspot.com/2011/06/blog-post_94.html