Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Μην εκπλήσσεστε για όσα συμβαίνουν – Ο όρκος των Μασόνων προς τον Σατανά το γράφει ξεκάθαρα

Μην εκπλήσσεστε για όσα συμβαίνουν – 
Ο όρκος των Μασόνων προς τον Σατανά 
το γράφει ξεκάθαρα


 Από τον συντάκτη της “λίστας των 450 ονομάτων των Ελλήνων Μασόνων”, κυκλοφόρησε και ο Όρκος Ναιτών Ιπποτών των Μασονικών Ταγμάτων” προς τον Σατανά.

«Όταν ο Μασόνος καταλάβει ότι το μυστικό της επιτυχίας είναι η σωστή χρησιμοποίηση της ζωτικής ενέργειας, τότε έχει κατανοήσει το μυστικό της τέχνης του:

“Οι μεγάλες δυνάμεις του Εωσφόρου είναι στα χέρια του και προτού προχωρήσει μπροστά πρέπει ν’ αποδείξει ότι ξέρει να χρησιμοποιεί καλά αυτή την ενέργεια” (Locked Keys of Freemasonry, Manly P. Hall, Page 48)


Η πρώτη παράγραφος είναι 2 προτάσεις από ένα μασονικό βιβλίο και ακολουθεί ο σύνδεσμος για το απόσπασμα που σας έλεγα σε μορφή εικόνας. Σημειώνεται ότι Αδωνάι είναι μια ονομασία που έχουν δώσει οι μασόνοι στον Θεό για εμπαιγμό”.

Με βάση τα ανωτέρω, μην εκπλήσεσθε:

Για τους διωγμούς που υφίστανται οι Χριστιανοί σε όλες τις Μουσουλμανικές Χώρες.

Για την επιβολή δημιουργίας Μουσουλμανικών Τεμένων σε όλη την Ευρώπη, γιατί είναι σχεδιασμένο να προκαλέσουν πόλεμο μεταξύ θρησκειών και ειδικά κατά του Χριστιανισμού. 
Αν μελετήσετε τα πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών, θα διαπιστώσετε ότι κεντρικός στόχος επιθέσεων είναι οι Χριστιανοί, Ο Χριστιανισμός και τα Χριστιανικά Κράτη. 
Και δεν είναι καθόλου τυχαίο που η Ελλάδα μπήκε στο μάτι του Κυκλώνα. Γιατί το φώς της Ορθοδοξίας λάμπει ιδιαίτερα στο Άγιο Όρος (και φυσικά όχι μόνο εκεί…)

Για την κατάργηση που ήδη έγινε στα Δώρα Χριστουγέννων. Σταδιακά θα προσπαθήσουν να καταργήσουν τις Χριστιανικές Εορτές. Έτσι για πρώτη φορά στην Ελλάδα, δεν θα εορταστεί στα σχολεία, η εορτή των Τριών Ιεραρχών.

Για την επιβολή νέων κανόνων στην καθημερινή μας ζωή, που θα μας απαγορεύουν την χρήση χριστιανικών συμβόλων και εικόνων.


Όπως διαβάζουμε στο drachmoula, ο σύνολο σχεδόν της Πολιτικής μας Ηγεσίας είναι ενταγμένο στην Μασονία. 
Και όσοι δεν είναι ελέγχονται από τους μηχανισμούς της Μασονίας.
Όσα βιώνουμε ήταν σχεδιασμένα για να οδηγηθούμε στην εξαθλίωση και να μας αποκόψουν από την πίστη μας. 
Σταθείτε σθεναρά. 
Δεν θα προλάβουν να μας επιβάλλουν τα νέα δεδομένα. 
Δεν είναι η ώρα τους.

Από "Μακελειό"



ΣΧΟΛΙΟ stavretta:

Τέμενος

Το Τέμενος, <τέμνω,τέμενος είναι οριοθετημένος (τεχνητά ή όχι) χώρος μέσα στο οποίο λατρευόταν μια θεότητα ή συνηθέστερα ένας ήρωας στην αρχαία Ελλάδα.
Ήταν συνήθως αλσύλλια που περιέκλειαν βωμούς ή και άλλες πρόχειρες, τυχαία τοποθετημένες κατασκευές για την τέλεση ιεροπραξιών. Αποτελούν ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά της αρχαίας θρησκείας, ιδίως στις απαρχές της, καθώς και μέσα από την οριοθέτηση και καθιέρωση του χώρου προήλθαν τα ιερά.

Ο όρος δεν έχει αντίστοιχό του στις λατινογενείς γλώσσες, γεγονός που καταδεικνύει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της έννοιας. Δυο από τα πιο γνωστά τεμένη ήταν αυτά του Πέλοπα στην Ολυμπία (Πελόπιον) και του Οφέλτη στη Νεμέα.

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CE%AD%CE%BC%CE%B5%


Τζαμί.

Το τζαμί (η λέξη προέρχεται από τα Τουρκικά: Cami) , είναι ο τόπος λατρείας των Μουσουλμάνων. Όλα τα τζαμιά είναι προσανατολισμένα προς την Κάαμπα της Μέκκας. 

 Κοινό πάντως σε όλα τα Τζαμιά είναι η κεντρική τετράγωνη αίθουσα όπου οι πιστοί παρατάσσονται σε σειρές με το μέτωπο προς της Μέκκα, γι αυτό και η είσοδος σ΄ αυτά είναι σε αντίθετη διεύθυνση. Μέσα στο Τζαμί δεν υπάρχουν αγιογραφίες ούτε αγάλματα (απαγορεύονται στο Ισλάμ) και αντ΄ αυτών φέρονται σε περικαλλή πλαίσια ρήσεις από το Κοράνι. Επίσης μέσα σε κάθε τζαμί ξεχωρίζουν το “μιχράμπ”, είδος ιερού που βρίσκεται επί έδρας λεγόμενης “μινμπάρ”, τύπου άμβωνα ή δεσποτικού που στέκεται ο Ιμάμης. Το δε δάπεδο είναι καλυμμένο με τάπητες. Δεν υφίστανται καθίσματα και ούτε γίνεται χρήση κεριών. Οι πιστοί πριν την είσοδό τους στο τζαμί οφείλουν να βγάλουν τα υποδήματά τους και να πλύνουν τα πόδια τους, τα χέρια και το πρόσωπό τους, σε ειδικό χώρο έξω από το Τζαμί.

Τύποι  τζαμιών

Χαρακτηριστικό  του κάθε τζαμιού αποτελεί ο μιναρές. Παλιότερα, η πρόσκληση προς προσευχή γινόταν από τον μουεζίνη, που έβγαινε στον μιναρέ και φώναζε το αντάν, για να ακούν όλοι οι πιστοί. Σήμερα, που η τεχνολογία έχει προχωρήσει, η αναγγελία της ώρας της προσευχής  γίνεται ακόμα από το μιναρέ, με τη χρήση όμως μεγαφώνων. Αν και η χρήση των μιναρέδων έχει ουσιαστικά καταργηθεί, εξακολουθούν ωστόσο να συνοδεύουν αρχιτεκτονικά τα περισσότερα τζαμιά.




 ΛΟΙΠΟΝ ΟΧΙ ΤΕΜΕΝΗ, ΑΛΛΑ ΤΖΑΜΙΑ.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου