ENAΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ,ΚΑΙ
ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΑΠΟ GOOGLE ,
Έχουμε μιλήσει για τις δύο εκατομμυρίων δολαρίων φωλιά γεράκι, και τα $ 10.000 βοηθητικά κτίσματα.
Υπήρχαν πολλά άλλα παρόμοια περιστατικά, μπορούν να πολλαπλασιαστούν, και στο σύνολό τους, αφορούσαν ένα τεράστιο χρηματικό ποσό.
Μια άλλη μέθοδος για να προσθέσει στην τιμή του αγωγού, και πάλι με την τιμή που το άτομο θα πληρώσει στην αντλία αερίου , ήταν η σχεδόν απίστευτη χρήση των προστίμων.
Μια άλλη μέθοδος για να προσθέσει στην τιμή του αγωγού, και πάλι με την τιμή που το άτομο θα πληρώσει στην αντλία αερίου , ήταν η σχεδόν απίστευτη χρήση των προστίμων.
Σε μια περίπτωση ενός οχήματος με περιηγητές επί έτρεξε στο δρόμο να αφήσει ένα φορτηγό που περνάει.
Καμία ζημία δεν έγινε-δεν υπήρχε τίποτα από το δρόμο, μόνο η τούνδρα.
Να θυμάστε ότι θα χρειαστούν ένα τσεκούρι για να σπάσει μέσω αυτού του τούνδρα.
Παρ 'όλα αυτά, υπήρχε ένα πρόστιμο των 10.000 δολαρίων που επιβάλλεται επειδή το εν λόγω όχημα έτρεξε από το δρόμο.
Φυσικά, δεν ήταν η περιηγητές που πήρε πρόστιμο, αλλά η εταιρεία ARCO.
Οι άνθρωποι που ζουν στο κατώτερο 48 θα είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι οι πρακτικές αυτές συνεχίστηκαν, αλλά σίγουρα το έκανε.
Μια άλλη υπόθεση, όπου ένα φορτηγό οδήγησε στο ποτάμι να γυρίσει γύρω.
Ένας φρουρός ασφαλείας είχε κλειδώσει την πόρτα, και έτσι αυτό ήταν ο τρόπος ώστε ο οδηγός να λυθεί το δικό του πρόβλημα.
Και πάλι η εταιρεία ARCO πήρε πρόστιμο $ 10.000 για να μην κάνει ένα επαρκές γυρίσουν.
Θα βλάψει τίποτα την οδήγηση του οχήματός τους στον ποταμό, και είναι πραγματικά αδύνατον να καταλάβω γιατί θα έπρεπε να είχαν επιβληθεί πρόστιμο, αλλά πρόστιμο ήταν.
Τα ποσά των προστίμων αυτών ανακοινώθηκαν στο έγγραφο πολύ συχνά, και θα υπάρξει μια μικρή γράψετε -up.
Δεν έκανε μεγάλη είδηση, για την πολιτική που φάνηκε να είναι να κρατήσει αυτά τα θέματα στην χαμηλών τόνων.
Είναι τελικά ο δύστυχος ο οποίος αγοράζει φυσικό αέριο για το αυτοκίνητό του να πληρώνει τα πρόστιμα των $ 10.000 και περισσότερο-για τα πιο ασήμαντα αδικήματα εις βάρος του τεράστιου αριθμού των κανονισμών για τις οποίες οι εταιρείες πετρελαίου είχαν υποβληθεί.
Όχι μόνο υπήρχαν πολύ βαριά πρόστιμα, αλλά και έσυραν το έργο έξω.
Ένα τμήμα του δρόμου έπρεπε να είναι πέντε έργο την εβδομάδα, αλλά λόγω της παρέμβασης της κυβέρνησης, ήταν περίπου 3 μήνες πριν την ολοκλήρωσή του.
Η κυβέρνηση επιδιορθώνεται με τη διοίκηση, επέβαλε πρόστιμο στην εταιρεία, και σταμάτησε τους σε όλα τα είδη των τρόπων.
Τους είπε ό, τι μπορούσαν και δεν μπορούσαν να κάνουν, όταν θα μπορούσαν να εργαστούν και όταν δεν μπορούσαν.
Κάποια στιγμή υπήρχαν 22 οθόνες κυβέρνηση εργάζεται για αυτό το τμήμα ένα από δρόμο. Ήρθαν από τέτοια τμήματα, όπως το Υπουργείο Εσωτερικών, το Τμήμα Αλιείας και το παιχνίδι, και οι ΗΠΑ Geographic Παράκτια Έρευνα.
Οι περισσότεροι από αυτούς ήταν Ομοσπονδιακής εργαζομένων, αλλά μερικά ήταν εργαζόμενοι και κράτος.
Οι 22 εργαζομένων έτρεχαν τοπογραφικά το ίδιο τμήμα του δρόμου την ίδια στιγμή, μέρα με τη μέρα.
Ενώ αυτό τμήμα της οδού χτιζόταν, περίπου 18 πρόστιμα που επιβάλλονται, σε μια περίοδο τριών μηνών.
Κάθε ένα από αυτά τα πρόστιμα ήταν για τουλάχιστον $ 10.000.
Απόσπασμα από την ενέργεια για μη Κρίση
Απόσπασμα από την ενέργεια για μη Κρίση
We've talked about the two-million dollar falcon's nest, and the $10,000 outhouses.
There were many other similar incidents—they can be multiplied, and taken together, they involved a huge sum of money.
Another method to add to the price of the pipeline, and again to the price that you the individual will pay at the gas pump, was the almost incredible use of fines.
Another method to add to the price of the pipeline, and again to the price that you the individual will pay at the gas pump, was the almost incredible use of fines.
On one occasion a vehicle with sightseers on board ran off the road to let a truck go by.
No damage was done —there was nothing off the road, just the tundra.
Remember that it would take an ax to break through that tundra.
Nevertheless, there was a fine of $10,000 levied because that vehicle ran off the road.
Of course, it was not the sightseers that got fined, but the ARCO company.
People living in the lower 48 will find it hard to believe that such practices continued, but they surely did.
People living in the lower 48 will find it hard to believe that such practices continued, but they surely did.
Another case was where a pickup truck drove into the river to turn around.
A security guard had locked the gate, and so this was the way that the driver solved his own problem.
Again the ARCO company got fined $10,000 for not making an adequate turn around.
They hurt nothing driving their vehicle into the river, and it is really impossible to figure out why they should have been fined—but fined they were.
The amounts of these fines were announced in the paper very often, and there would be a small write-up.
The amounts of these fines were announced in the paper very often, and there would be a small write-up.
It didn't make big news, for the policy seemed to be to keep these matters in low key.
It is ultimately the poor guy who buys gas for his automobile that pays those fines of $10,000 and more—for the most trivial offenses against the huge number of regulations to which the oil companies were subjected.
Not only were there very heavy fines, but also they dragged the work out.
Not only were there very heavy fines, but also they dragged the work out.
One section of road was supposed to be a five week project, but because of government meddling, it was about 3 months before it was finished.
The government tinkered with the administration, fined the company, and stopped them in all sorts of ways.
They told them what they could and could not do, when they could work and when they could not.
At one time there were 22 government monitors working on that one section of road.
They came from such departments as the Department of the Interior, the Department of Fisheries and Game, and the U.S. Geographic Coastal Survey.
Most of them were Federal workers, but some were State workers also.
Those 22 workers were running around surveying the same stretch of road at the same time, day after day.
While that stretch of road was being built, some 18 fines were levied—in a three month period. Every one of those fines was for at least $10,000.
Excerpt from The Energy Non Crisis
Excerpt from The Energy Non Crisis
http://lindseywilliams101.blogspot.com/2011/09/one-law-for-rich-another-for-poor.html#.TnBlqrUgjdQ.diigo