Αλλαγή στα τουρκο-αραβικά τοπωνυμία ζητούν Βούλγαροι εθνικιστές
στήν εικόνα φαίνεται
Η αρχαία πατρίδα των Βουλγάρων, στο Ινδοκούς και Παμίρ, σύμφωνα με χάρτη της Κεντρικής Ασίας,
από τον αρμενικό γεωγραφικό Άτλαντα ‘Ashharatsuyts’ (5ος-7ος αιώνας),
σε ανασχεδιασμό του ακαδημαϊκού S.T. Eremian.
Τα μέλη του ακροδεξιού κόμματος «Ατάκα» στη Βουλγαρία ζητούν την αλλαγή των τοπωνυμίων με τουρκο-αραβική προέλευση.
Ο βουλευτής του κόμματος, κόμματος Ντένισλαβ Τσουκόλοφ, ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ότι οι σχετικές εισηγήσεις θα γίνουν σε όλα τα δημοτικά συμβούλια, που υπάρχουν εκπρόσωπου του Ατάκα.
Ο Τσουκόλοφ ανέφερε ακόμη πως το κόμμα του προτίθεται να ανοίξει μία τηλεφωνική γραμμή, όπου οι πολίτες θα μπορούν να αναφέρουν ονόματα τοποθεσιών προς αλλαγή.
Οι πληροφορίες αυτές θα αναλυθούν και οι σύμβουλοι του Ατάκα θα καταλήξουν σε συγκεκριμένες προτάσεις.
newsbomb.gr
οι εθνικιστές στήν Βουλγαρία ξέχασαν τήν ΝΟΜΑΔΙΚΗ καί ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ καταγωγή τους ;;;
...............
ΟΙ ΒΑΚΤΡΙΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΩΝ ΜΑΝΑΔΩΝ ΤΟΥΣ
Μποζιντάρ Ντιμιτρόφ: Η καρδιά μου γεμίζει με χαρά και υπερηφάνεια, αφού ένα μνημείο του Βούλγαρου Τσάρου Σαμουήλ έχει στηθεί στο κέντρο των Σκοπίων
ΧΑ - ΧΑ - ΧΑΑΑΑ...
Ο Διευθυντής του Εθνικού Μουσείου της Βουλγαρίας Μποζιντάρ Ντιμιτρόφ και πρώην Υπουργός Διασποράς της Βουλγαρίας, σε συνέντευξή του στο πρακτορείο ειδήσεων FOCUS :Focus: κ. Dimitrov, τι πιστεύετε για την ανέγερση ενός μνημείου του Βούλγαρου Τσάρου Σαμουήλ στο κέντρο των Σκοπίων;
Μποζιντάρ Ντιμιτρόφ: Η καρδιά μου γεμίζει με χαρά και τιμή που ένα μνημείο Βούλγαρου Τσάρου, εξέχοντος ηγέτη της Βουλγαρίας, έχει στηθεί στο κεντρικό τμήμα των Σκοπίων.
Αυτό είναι κάτι περισσότερο από ένα ευτυχές γεγονός, δεδομένου ότι ακόμη και η Σόφια εξακολουθεί να μη διαθέτει ένα μνημείο των ιδρυτών του βουλγαρικού κράτους - του Βασιλιά Asparuh και του Βασιλιά Krum, ο οποίος έχει προσαρτήσει τη Σόφια στο βουλγαρικό κράτος, 1202 χρόνια πριν.
Έπρεπε να περάσουν τόσα χρόνια για να δούμε ένα άλλο έθνος να στήνει μνημεία των Βουλγάρων ηγεμόνων.
Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι το μνημείο θα πρέπει να το εκλάβουμε ως τέτοιο (Βουλγαρικό), διότι πριν από δέκα χρόνια, πρόσφερα 1.000 Γερμανικά μάρκα (εκείνη την εποχή τα μάρκα ήταν ακόμη σε κυκλοφορία), ενώ τώρα 1 εκατομμύριο ευρώ, σε όποιον μου φέρει ένα μόνο έγγραφο που να αποδεικνύει ότι ο Τσάρος Σαμουήλ είναι από μια χώρα που δεν είναι η Βουλγαρία. (εδώ η σχετική είδηση)
Η προσπάθεια των «Μακεδονικών» αρχών είναι αξιέπαινη και είμαι ευγνώμων προς την κυβέρνηση του Gruevski για την ανέγερση των μνημείων των Βουλγάρων ηρώων.
Θα ήθελα να υπενθυμίσω το γεγονός ότι πριν από ένα χρόνο, ανηγέρθησαν άλλα δύο μνημεία Βούλγαρων αξιωματικών, του Γκότσε Ντέλτσεφ και του Ντάμε Γκρούεφ.
Τώρα, έχτισαν ένα μνημείο του Βούλγαρου βασιλιά.
Αν συνεχίσουν να ακολουθούν αυτή την τακτική, τα Σκόπια θα κάνουν πραγματικά καλά, δεδομένου ότι ο αριθμός των μνημείων των Βούλγαρων ηρώων του Μεσαίωνα στη Βουλγαρία δεν επαρκεί. .
Τους εύχομαι να συνεχίσουν στην ίδια κατεύθυνση, αρκεί να καταφέρουν να μείνει στο σκοτάδι και να μην αποκαλυφθεί ότι οι Σκοπιανοί είναι στην πραγματικότητα Βούλγαροι, οι οποίοι με το πρόσχημα της ανέγερσης μνημείων «Μακεδόνων» ηρώων, ανεγείρουν μνημεία για τους Βουλγάρους.
Focus: Κλέβουν τα Σκόπια τη Βουλγαρική ιστορία;
Μποζιντάρ Ντιμιτρόφ: Η ιστορία δεν μπορεί να κλαπεί, δεδομένου ότι είναι αυτή που είναι και ό,τι έχει πραγματικά συμβεί.
Η ιστορία δεν μπορεί να αλλάξει από τους σύγχρονους.
Τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει το γεγονός ότι ο Τσάρος Σαμουήλ ήταν βασιλιάς της Βουλγαρίας και ότι ήταν Βούλγαρος.
Focus: Είναι τυχαίο το γεγονός ότι το βιβλίο σας «οι Βούλγαροι και ο Μέγας Αλέξανδρος» δημοσιεύεται σήμερα, που τα συναισθήματα γύρω από τα μνημεία του Αλεξάνδρου του Μέγα και του Φίλιππου Β 'της Μακεδονίας στα Σκόπια είναι έντονα;
Μποζιντάρ Ντιμιτρόφ: Είναι απολύτως συμπτωματικό. Έγραφα αυτό το βιβλίο για μεγάλο χρονικό διάστημα και έπρεπε να αναλύσω τη σχέση μεταξύ του Μεγάλου Αλεξάνδρου και των Βουλγάρων.
Εκ πρώτης όψεως, αυτή η σύνδεση δεν υπάρχει και θα ήταν κάτι νέο στην ιστοριογραφία, ακόμη κι αν υπάρχουν αρκετά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι υπάρχουν συνδέσεις.
Είναι γνωστό ότι ο Μέγας Αλέξανδρος κατά τη διάρκεια της πορείας του στην Ανατολή φτάνει στη Βακτριανή.
Αυτή είναι η μόνη χώρα που δείχνει πραγματική αντίσταση εναντίον του και καταφέρνει να αποκρούσει την πρώτη επίθεση του.
Υπάρχουν σοβαρές μάχες στις οποίες οι Βακτριανοί, όχι μόνο δείχνουν αντίσταση κατά του στρατού του, αλλά ακόμα και τον νικούν.
Η σύγχρονη επιστήμη αναγνωρίζει τη Βακτριανή ως ένα από τα αρχαία βουλγαρικά κράτη (states) του Ινδικού Καυκάσου (Hindu Kush)
Είναι γνωστό ότι υπήρχαν πολλά Βουλγαρικά κράτη εκεί, μεταξύ των οποίων είναι η Βακτριανή.
Το μεγαλύτερο από αυτά, το οποίο ένωσε όλα τα βουλγαρικά κράτη, ιδρύθηκε μετά τον 7ο αιώνα στα βουνά του Χίντου Κους.
Ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν «σε ένα δίλημμα» και βρήκε έναν καλό τρόπο για να έρθει σε συμφωνία με τους Βακτριανούς.
Πρότεινε, και ο Βακτριανός βασιλιάς συμφώνησε, για 10.000 από τους στρατιώτες του να παντρευτούν Βακτριανά κορίτσια, δηλαδή Βουλγάρες.
Καθώς ο χρόνος κυλούσε, ένα νέο έθνος γεννιόταν.
Τι συνέβη με αυτούς τους ανθρώπους;
Όταν η Βουλγαρική πορεία ξεκινούσε κατά τη διάρκεια του Βασιλιά Asparuh και του Βασιλιά Kuber, πολλοί Βυζαντινοί συγγραφείς, λένε ότι οι Βούλγαροι χρησιμοποίησαν το επιχείρημα ότι«έρχονταν για να πάρουν την γη των προγόνων τους». Δηλαδή τη γη του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Focus: Γιατί το μνημείο του Φιλίππου Β' της Μακεδονίας στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Βουλγαρίας της Φιλιππούπολης δεν υποκινεί τέτοια αντίδραση εκ μέρους της Ελλάδας, όπως τα δύο μνημεία στη FYROM;
Μποζιντάρ Ντιμιτρόφ: Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πηγές, ο Φίλιππος Β ' της Μακεδονίας είναι ο ιδρυτής της πόλης του Plovdiv (Φιλιππούπολη) και αυτό είναι αλήθεια.
Πιστεύω ότι οι ιστορικές πηγές είναι ανηλεώς ακριβείς, λέγοντας ότι η πόλη έχει θεμελιωθεί από τον Φίλιππο Β 'της Μακεδονίας.
Δεν υπήρξε (από τους Έλληνες) εκεί καμία διαμαρτυρία επειδή, στην πραγματικότητα, δείχνουμε μεγάλο σεβασμό στον Φίλιππο Β 'της Μακεδονίας για την ίδρυση της πόλης.
Δεν ισχυριζόμαστε ότι είμαστε πρόγονοί του, αλλά μόνο ότι έκτισε τη Φιλιππούπολη και ότι με αυτό το μνημείο, δείχνουμε σεβασμό σε αυτόν ως ιδρυτή και όχι ως κατακτητή.
Πρωτότυπο: http://www.focus-fen.net/?id=f2564
Μετάφραση: http://taxalia.blogspot.com/
Απάντηση στην ανάρτηση «Μπόζινταρ Ντιμιτρόφ: Οι Βούλγαροι είναι απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων»,
με δύο παλαιά δημοσιεύματα της εφημερίδας ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,
δίνει ο συνεργάτης μας Π.Β. από την Αυστραλία και τα οποία παραθέτουμε.
diolkos.blogspot.gr
22 Ιουλίου 1943: Ο “φιλέλληνας” Χίτλερ δίνει την Μακεδονία στους Βουλγάρους.
Η σκλαβωμένη Ελλάδα εγείρεται απέναντι στα τανκς και τους δοσίλογους:
Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους!
Για τους προγόνους των Βουλγάρων, τους «πρωτοβουλγάρους», δεν έχουμε ίδιες καταγραφές.
Ό,τι γνωρίζουμε προκύπτει από τη συγκριτική μελέτη βυζαντινών, αραβικών, περσικών, ινδικών και ρωσικών πηγών της εποχής ή από ανασκαφές.
• Κατά την κυρίαρχη θεωρία πρόκειται για τουρκικό νομαδικό φύλο καταγόμενο από την κεντρική Ασία, το οποίο μιλούσε μία αρχαία τουρκική γλώσσα, πρόγονο της σημερινής τσουβασικής, και σταδιακά μεταξύ 2ου - 4ου αιώνα μ.Χ. εγκαταστάθηκε στη στέπα βορείως της Αζοφικής Θάλασσας.
Η τουρανική καταγωγή των πρωτοβουλγάρων επιβεβαιώνεται από το όνομά τους («bulģa» που σημαίνει «ανακατεύω»), τους τίτλους της ιεραρχίας τους (όπως διασώζονται σε ελάχιστες επιγραφές), τη θρησκεία τους (σαμανιστική με ανώτατο ον τον Τένγκρι), το ημερολόγιό τους (δωδεκαετές), που είναι ίδια με αυτά των άλλων τουρκικών και μογγολικών φύλων της εποχής.
• Σύμφωνα με μία νεότερη άποψη η γλώσσα τους δεν ήταν τουρκική αλλά ιρανική, συνεπώς και οι ίδιοι ήταν ινδοευρωπαϊκής καταγωγής, ενώ η ύπαρξη τόσων τουρκικών στοιχείων στον πολιτισμό τους αιτιολογείται από την επιρροή των Ούνων και των άλλων τουρανικών φύλων της περιοχής.
• Πάντως αυτή η θεωρία είναι δημοφιλής σχεδόν αποκλειστικά στη σύγχρονη Βουλγαρία.
ΝΑ ποιά είναι η πραγματική καταγωγή τών Βουλγάρων...
Τουρκική ή τουρανική ονομάζεται μια οικογένεια δεκάδων νομαδικών φύλων με καταγωγή από τη Μογγολία και τη ΝΑ Σιβηρία, τα οποία μετανάστευαν κατά κύματα καθ' όλη τη διάρκεια του μεσαίωνα, κυρίως μεταξύ 6ου και 11ου αιώνα. Μιλούσαν διάφορες διαλέκτους της αρχαίας τουρκικής γλώσσας, οι οποίες στη συνέχεια διαφοροποιήθηκαν δημιουργώντας τις σύγχρονες τουρκικές γλώσσες.
Η θρησκεία τους ήταν σαμανιστική με ανώτατο θεό τον Τένγκρι, άρχοντα του γαλάζιου ουρανού.
Στην πορεία όμως η πλειοψηφία, ιδιαίτερα όσοι μετακινήθηκαν προς δυσμάς, ασπάσθηκε τον ισλαμισμό από τους Άραβες και τους Πέρσες.
Κατά την περίοδο της μετανάστευσής τους τα τουρκικά φύλα - πολλές φορές σε σύγκρουση μεταξύ τους - απλώθηκαν σε μία τεράστια έκταση από τη Μικρά Ασία και τη Μαύρη Θάλασσα έως τα παράλια του Αρκτικού Ωκεανού, ιδρύοντας τα δικά τους κρατικά μορφώματα (χαγανάτα ή χανάτα) και ελέγχοντας τους εμπορικούς δρόμους ανάμεσα στην Ευρώπη, την Περσία και την Κίνα.
Τα περισσότερα υπήρξαν βραχύβια και με το πέρασμα των αιώνων προσαρτήθηκαν από δυνατότερα βασίλεια (Ρωσία, Γεωργία, Κίνα), κάποια όμως επεβίωσαν και έγιναν η μήτρα που γέννησε έξι σημερινά κράτη: Αζερμπαϊτζάν, Καζακστάν, Κιργιζία, Ουζμπεκιστάν,Τουρκία, Τουρκμενιστάν.
Επίσης οι Βούλγαροι υπήρξαν τουρκικό φύλο στο παρελθόν, αλλά μετά την εγκατάστασή τους στα Βαλκάνια (τέλη 7ου αι.) εκσλαβίσθηκαν σε τέτοιο βαθμό που το μόνο τουρκικό χαρακτηριστικό που κράτησαν είναι το όνομά τους.
Τα τουρκικά φύλα δεν πρέπει να συγχέονται με το σύγχρονο τουρκικό έθνος - το δεύτερο είναι απλά ένας κλάδος των πρώτων.
__________________