Ο
Νίκος Λυγερός για την Γενοκτονία των
Ποντίων και τον ανιστόρητο υπουργό.
Η
αντίσταση των Ποντίων
Όταν
ακούς το απαράδεκτο, δεν αρκεί να αντιδράς
πρέπει ν’ αντιστέκεσαι.
Διότι η αντίδραση
είναι απλώς η απάντηση στη δράση και
δεν αποτελεί κάποια πρωτοβουλία. Ενώ η
αντίσταση είναι και για τη συγκεκριμένη
αδικία είναι βέβαια το πρέπον. Αυτή η
αμφισβήτηση της ύπαρξης της γενοκτονίας
όσο διπλωματικά και να παρουσιάζεται,
παραμένει μία άρνηση. Και αυτή η άρνηση
όχι μόνο είναι αντισυνταγματική, αλλά
ποινικοποιείται λόγω της νέας νομοθεσίας
της Ελλάδας, η οποία δεν αποδέχεται πια
την αμφισβήτηση μιας αναγνωρισμένης
γενοκτονίας, πράγμα που αφορά την
γενοκτονία των Εβραίων, των Αρμενίων
και των Ελλήνων του Πόντου.
Βέβαια
αν αφήσουμε να περάσουν τέτοιες απάνθρωπες
δηλώσεις, θεωρώντας ότι πρόκειται απλώς
για προσωπικές απόψεις, στο τέλος της
ημέρας η έννοια της γενοκτονίας θα
υποβαθμιστεί όσον αφορά στους Πόντιους,
πράγμα που σημαίνει πρακτικά ότι δεν
θα ανήκει πια στις αρνήσεις που
ποινικοποιούνται. Αυτός είναι ο αληθινός
κίνδυνος που λίγοι έχουν εντοπίσει.
Δεν
είναι θέμα ιστορικής υπόστασης, διότι
κανείς δεν μπορεί ν’ αμφισβητήσει τα
ιστορικά γεγονότα αλλά καθαρά νομικής.
Διότι ένα γεγονός που δεν χαρακτηρίζεται
πια ως γενοκτονία, δεν μπορεί να προκαλέσει
κυρώσεις για τον θύτη πια. Και δεν είναι
τυχαίο που αυτές οι απαράδεκτες δηλώσεις
βρήκαν την υποστήριξη του τουρκικού
καθεστώτος, το οποίο ξέρουμε ότι ποτέ
δεν αναγνώρισε καμία γενοκτονία από
τις τρεις που διέπραξε.
Επίσης δεν είναι
τυχαία η ύπαρξη ενός ατόμου που προσπάθησε
μάταια λόγω της τότε αντίστασης του
ελληνικού λαού να αλλάξει ακόμα και το
βιβλίο της ιστορίας, ενσωματώνοντας 88
ιστορικά λάθη.
Το όλο πλαίσιο είναι
ξεκάθαρο για όλα τα ποντιακά σωματεία,
πρόκειται για μία συστηματική καταπάτηση
των δικαιωμάτων τους κι αν δεν είναι
ικανοί ν’ αντισταθούν στο απαράδεκτο
δεν είναι ανάγκη να φορούν παραδοσιακές
φορεσιές μαχητών.
Η γενοκτονία των
Ελλήνων του Πόντου δεν είναι παράσταση,
αλλά μία πληγή της Ανθρωπότητας.
Και η
αντίστασή μας είναι παράδειγμα και για
άλλους λαούς.
Ένας
υπουργός χωρίς Παιδεία
Όταν
δηλώνεις ότι είναι εκφυλισμός της
έννοιας της γενοκτονίας επειδή
χρησιμοποιείται από λαούς που έχουν
υποστεί μόνο εθνοκάθαρση τι είναι τότε
όταν εσύ ο ίδιος μιλάς για γενοκτονία
άποψης;
Μήπως επιστημονική προσέγγιση;
Συμπέρασμα συνεδρίου;
Και αυτή η
γενοκτονία άποψης έχει αναγνωριστεί;
Έχει τεκμηριωθεί;
Έχει γίνει αποδεκτή
από τη Διεθνή Κοινότητα;
Είναι όρος
επιστημονικός;
Όταν δεν ξέρεις να
υποστηρίζεις την ίδια σου την θέση, πώς
μπορείς να αμφισβητείς το έργο της
αναγνώρισης της γενοκτονίας των Ελλήνων
του Πόντου;
Όταν λες ότι δεν είσαι
καραγκιόζης, γιατί πουλάς ότι έχεις
μακρύ χέρι;
Όταν λες ότι δεν είσαι
πολιτικάντης, τότε γιατί παραμένεις
στη θέση σου, ενώ δεν ακολουθείς τα
πιστεύω σου;
Μήπως δεν ξέρεις ότι
ένας πολιτικός, με την έννοια της αξίας,
είναι ακριβώς αυτός που δεν κάθεται σε
καρέκλα κυβέρνησης που αντικρούει τις
θέσεις του;
Όταν είσαι έτοιμος να
κάνεις τα πάντα για μία θέση, πώς τολμάς
να λες ότι αξίζει κάτι ο λόγος σου;
Κι όταν άλλοι διαφωνούν μαζί σου επειδή
κάνεις δηλώσεις που είναι εναντίον της
απόφασης του Ελληνικού κοινοβουλίου,
θεωρείς ότι έχεις υποστεί γενοκτονία
άποψης;
Μα ποιας άποψης, ενός
πτυχιούχου, ενός δόκτορα, ενός τι; Και
ποια επιστημονική άποψη έχεις που να
είναι ανώτερη ενός δημοσιογράφου, όταν
είσαι δημοσιογράφος;
Κι όταν οι μόνοι
υποστηρικτές που έχεις είναι αυτοί που
συνωστίζονται γύρω σου, ποια είναι η
πίστη σου στην πλειοψηφία που σε
καταγγέλλει λόγω Δημοκρατίας;
πηγή
Ο
Νίκος Λυγερός είναι καθηγητής
Γεωστρατηγικής
Δείτε
επίσης: Διάλεξη του Νίκου Λυγερού με
θέμα: "Το βλέμμα του αόρατου φωτός".
Δράμα, 02/11/2015 ΕΔΩ
https://www.youtube.com/watch?v=uioYbSwJWxY
Ν. Λυγερός - Αποφθέγματα IIΙ ΕΔΩ
Διάλεξη του Ν. Λυγερού: "Οι πρώτοι
αριθμοί LR". 5ο Γυμνάσιο Καβάλας.
04/11/2015 ΕΔΩ
Απάντηση
του Ν. Λυγερού για την αμφισβήτηση της
γενοκτονίας. 05/11/2015
ΕΔΩ
https://www.youtube.com/watch?v=Sgj5XAn3I98
https://www.youtube.com/watch?v=Sgj5XAn3I98