e-τσατσος e-ρουφιανος e-χαφιες e-δοσιλογος κοινως προδοτης.
e-ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ Google
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ
Η Google είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαδικτυακών υπηρεσιών, η οποία μάλιστα ανέλαβε την πρωτοκαθεδρία ως η διασημότερη εταιρία παγκοσμίως, εκτοπίζοντας έτσι τη Microsoft. Η λειτουργία της ξεκίνησε στης 27 Σεπτέμβριου του 1998 και στόχος της είναι να οργανώσει όλες τις πληροφορίες του κόσμου και να τις κάνει παγκόσμια διαθέσιμες.
Το Google ξεκίνησε σαν μια κολεγιακή εργασία από τον Λάρρυ Πέιτζ και τον Σεργκέι Μπριν το 1996 για μια μηχανή αναζήτησης. Σήμερα η μηχανή αναζήτησης google είναι μια από τις δημοφιλέστερες, και οι φράσεις «κάνω google», «γκουγκλάρω» και «γκουγκλίζω» είναι συνώνυμες με το «ψάχνω για πληροφορίες στο Διαδίκτυο».
Αντίστοιχα, στην αγγλική γλώσσα το ρήμα “to google” έχει αποκτήσει πλέον ταυτόσημη έννοια με το ρήμα «αναζητώ».
Η λέξη “Google” προήλθε από αναγραμματισμό της λέξης Googol, η οποία εκφράζει μαθηματικό όρο (τον οποίο εισήγαγε ο Milton Sirotta) και σημαίνει το «1 ακολουθούμενο από 100 μηδενικά». Με τον όρο αυτόν η Google επιθυμεί να υποδηλώσει την αποστολή της εταιρίας να οργανώσει το τεράστιο πλήθος πληροφοριών του Ίντερνετ.
Για το τελευταίο τρίμηνο του 2010 η Google ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 2,54 δισ. δολάρια .
Τα καθαρά έσοδα ανήλθαν σε 6,37 δισ. δολ. ενισχυμένα σε ποσοστό 29%.
Το 95% των εσόδων τού Google στηρίζεται στις διαφημίσεις.
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
Υπάρχουν πολλά μοντέλα αναζήτησης.
Αυτά που χρησιμοποιεί το Google και σήμερα κυριαρχούν, είναι τα ρομπότ, που κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο και ψάχνουν παντού για πληροφορίες, που είναι ευπρόσιτες και προσβάσιμες. Πηγαίνουν σε κάθε σελίδα και κοιτούν κάθε λέξη τής σελίδας. Επαναφέρουν τη σελίδα στούς δίσκους τους και γράφουν σε κατάλογο κάθε λέξη τής σελίδας.
Το κάνουν συνεχώς για όλες τις σελίδες τού κόσμου.
Mιά ηλικιωμένη γυναίκα άρχισε να λέει πώς ανακάλυψε το Google.
Πληκτρολόγησε τα ονόματα των τροφίμων, που είχε στο ψυγείο, μαζί με τη λέξη σούπα και βρήκε μιά συνταγή με όλα αυτά τα συστατικά.
Αυτό είναι το πιο πρακτικό κι απλό παράδειγμα.
Γράφεις σε κατάλογο ό,τι θέλεις και η μηχανή ψάχνει για σένα.
Έστω ότι πάω στην κεντρική σελίδα, www.google.com και πληκτρολογώ τη λέξη “ψεύτες”.
Μια παραδοσιακή μηχανή αναζήτησης θα σας έδειχνε σελίδες που περιείχαν τη λέξη “ψεύτες” αλλά η “εξυπνάδα” του Google είναι ότι σας δείχνει τη σελίδα που έχει τα περισσότερα links προς αυτή
(τη σελίδα που πολλές άλλες σελίδες εμφανίζουν μέσα στο περιεχόμενο τους)
και που αυτές αναφέρονται στη σελίδα σας με τη λέξη “ψεύτες”.
Αυτό δεν είναι ο κανόνας.
Τα κριτήρια του Google για να ανεβάσει μια σελίδα στην κορυφή της λίστας, είναι πολλά…
Το πώς ακριβώς λειτουργεί, μπορείτε να δείτε και σε αυτό το βίντεο.
ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΙ ΕΞΑΠΛΩΘΗΚΕ
O Larry Page και ο Sergey Brin ξεκίνησαν τη συνεργασία τους το 1996 δημιουργώντας μια μηχανή αναζήτησης, την BackRub. Έχοντας έλλειψη πόρων, δοκίμασαν να στήσουν ένα δίκτυο υπολογιστών με φθηνά μηχανήματα μιας και ο Larry είχε ευχέρεια με τις επισκευές μηχανημάτων .
Πολύ συχνή ήταν η αναζήτηση τους για πιθανούς δανεικούς υπολογιστές από οπουδήποτε στο πανεπιστήμιο, για την επέκταση του δικτύου τους.
Το 1998, άφησαν το Στάνφορντ και πήραν άδεια από το διδακτορικό τους, για να στήσουν την εταιρεία τους σ΄ ένα γκαράζ στο Πάλο Άλτο.
Κλασικό ξεκίνημα στη Σίλκον Βάλεϊ. Δυο νέοι σ΄ ένα γκαράζ με μια ιδέα και μια χρηματοδότηση ( 100000 δολάρια από το νAndy Bechtolsheim έναν από τους ιδρυτές της Sun microsystems) ξεκινούν το ταξίδι τους.
Εκείνη την εποχή, την περίοδο τής «φούσκας» τού Διαδικτύου υπήρχαν διάφορες εταιρείες σαν κι αυτήν.
Τότε, ήταν κοινώς αποδεκτό, ότι πρώτα ξεκινάς μια εταιρεία και μετά βρίσκεις το αντικείμενό της.
Το Google ήταν το καλύτερο παράδειγμα και ένα από τα ελάχιστα, που είχε επιτυχία.
Από το πανεπιστήμιο το Google πέρασε στο Σαν Φρανσίσκο. Έπειτα μεταφερθηκε σε όλη την Καλιφόρνια.
Μετά εξαπλώθηκε στις Η.Π.Α και από στόμα σε στόμα μεταφέρθηκε στην Ευρώπη και την Ασία.
Αυτή τη στιγμή το Google είναι παρόν σε πάνω από 100 χώρες και σε 100 γλώσσες.
Ένα από τα μεγάλα μυστικά του είναι η τεράστια κλίμακα στις υποδομές πληροφορικής.
Όσες πληροφορίες κι αν φτάνουν στο Google, αυτό συνεχίζει να ανταποκρίνεται.
Έχει τέτοια υποδομή, που δεν υπάρχει όμοιά της στον κόσμο. Διαθέτει τον μεγαλύτερο υπολογιστή.
Αν και είναι κατασκευασμένοι από πολλούς μικροεπεξεργαστές, σήμερα διαθέτει πάνω από 450.000 υπολογιστές σε δέκα με είκοσι κέντρα δεδομένων στον κόσμο.
ΣΕ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η GOOGLE?
Το Google αποθηκεύει κάθε αναζήτηση.
Υποτίθεται, για να βελτιώσει την ποιότητα τής αναζήτησης.
Όσο πιο πολλά γνωρίζει για τις συνήθειές σου στην αναζήτηση, τόσο πιο συγκεκριμένα αποτελέσματα θα σού παρέχει στις μελλοντικές αναζητήσεις σου.
Yπάρχει όμως και η σκοτεινή πλευρά:
Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος, όταν αποθηκεύονται δεδομένα.
Ένα παράδειγμα:
Ας υποθέσουμε, ότι ο γιατρός σάς γράφει ένα φάρμακο.
Μπαίνετε στη μηχανή αναζήτησης, για να βρείτε πληροφορίες. Έτσι, καταγράφεται το ιατρικό σας ιστορικό.
Πολλοί θέλουν να το κρατήσουν μυστικό αλλά, δυστυχώς, όχι μόνον αποθηκεύεται στις μηχανές, αλλά και στις ιατρικές σελίδες, που μπαίνετε.
To Νοέμβριο του 2010 η Google κατηγορήθηκε για παραβίαση προσωπικώνδεδομένων στην Βρετανία, καταγράφωντας δεδομένα από ιδιωτικά ασύρματα δίκτυα κατα την διάρκεια χαρτογράφησης περιοχών για την υπηρεσία Street View.
Διεθνή Μέσα Ενημέρωσης την κατηγόρησαν ότι τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται για την καταγραφή των δρόμων, εκτός από την καταγραφή φωτογραφιών των δρόμων καταγράφουν και ηλεκτρονικές διευθύνσεις από ασύρματα δίκτυα, χωρίς κρυπτογράφηση…
Μάλιστα, με κείμενο που ανήρτησε στο site της, η Google παραδέχθηκε ότι τα αυτοκίνητα του Street View που κυκλοφορούσαν για λογαριασμό της σε περισσότερες από τριάντα χώρες, τα τελευταία τρία χρόνια, συνέλεγαν και δεδομένα από τα ανοιχτά ασύρματα δίκτυα τα οποία ήταν στην ακτίνα λήψης τους, παρά το γεγονός ότι είχε διαβεβαιώσει τις αρμόδιες ευρωπαϊκές αρχές και την κοινή γνώμη πως δεν καταγράφει κανένα απολύτως δεδομένο που μεταφέρεται από τα ασύρματα δίκτυα που καταγράφονται στο Street View.
Η Google έχει αναπτύξει τεχνολογία με την οποία μπορεί να ενεργοποιεί το μικρόφωνο που έχουμε τυχόν συνδεδεμένο στο PC μας και να ακούει τί παίζει η τηλεόρασή μας προκειμένου να διαμορφώσει ένα πιο ακριβές καταναλωτικό μας προφίλ και να μας διοχετεύει πιο στοχευμένες διαφημίσεις.
Η τεχνολογία αυτή είναι σε θέση να συλλαμβάνει τους ήχους των τηλεοπτικών προγραμμάτων που παρακολουθούμε,
να καθαρίζει το θόρυβο και να αξιοποιεί τη σημαντική ηχητική πληροφορία με στόχο την ταύτισή της με μοτίβα που εμφανίζονται στις τηλεοπτικές διαφημίσεις.
Έτσι, εκτιμώντας αυτά που ακούει ο χρήστης μέσω της τηλεόρασης, η Google θα είναι σε θέση να φτιάχνει ένα ακριβέστερο καταναλωτικό προφίλ του εκάστοτε χρήστη, διοχετεύοντάς του διαφημίσεις που θα τον ενδιαφέρουν περισσότερο.
Η ηχητική πληροφορία μετατρέπεται σε ένα είδος ψηφιακού αποτυπώματος, το οποίο έχει μέγεθος λίγων bytes, ενώ η μετατροπή του ήχου σε αυτό το «αποτύπωμα» γίνεται από το PC του χρήστη.
Η Google αναφέρει ότι δε λαμβάνονται στοιχεία όπως συνομιλίες, όμως αυτό μόνο καθυσηχαστικό δεν μπορεί να είναι, από τη στιγμή που κάποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί τον κώδικα της Google για να καταγράφει προσωπικά δεδομένα.
Τα ψηφιακά αποτυπώματα θα έχουν μέγεθος 32 bits και θα δημιουργούνται από σύντομα αποσπάσματα ηχητικής πληροφορίας μεγέθους 12ms, από ένα σύνολο μεγαλύτερων ηχητικών clips. Αυτά τα αποτυπώματα θα συγκρίνονται με πολλά άλλα σε μια απομακρυσμένη βάση δεδομένων της Google και θα κατατάσσονται θεματικά.
Όλα αυτά αναφέρονται στο σχετικό έγγραφο
που παρουσιάστηκε στο Euro Interactive Television και θα βρείτε εδώ.
Υπάρχουν αναφορές χρηστών του Gmail πως η google έχει τη δυνατότητα εγγραφής της συνομιλίας, με το πάτημα ενός κουμπιού που ξαφνικά εμφανίστηκε στη δική της υπηρεσία πραγματοποίησης τηλεφωνικών κλήσεων (VoIP) μέσω του Gmail (εικόνα αριστερά).
O πρόεδρος της Google Eric Schmidt έκανε μια ζοφερή πρόβλεψη, λέγοντας ότι στο μέλλον πολλοί νέοι άνθρωποι
θα χρειαστεί να αλλάξουν το όνομά τους προκειμένου να αποστασιοποιηθούν από εν δυνάμει ενοχοποιητικές πληροφορίες για το άτομό τους που θα υπάρχουν διαθέσιμες στο διαδίκτυο.
Επίσης, όπως θα δείτε και στο παρακάτω βίντεο, δηλώνει πως…
«Αν κάνετε κάτι που δεν θα θέλατε οι άλλοι να γνωρίζουν,ίσως δεν θα έπρεπε να το κάνετε».
Παρακάτω αναφέρονται όλα όσα καταγράφονται, μέχρι στιγμής, από το διαδίκτυο:
-Google Search: Γνωρίζει τι έψαξες και ποια links αποτελεσμάτων ακολούθησες.
Για παράδειγμα, για ποια προϊόντα ή για ποιες ταινίες, μουσικά βίντεο, βιβλία κτλ. έψαξες να βρεις πληροφορίες
-Gmail: Γνωρίζει με ποιους ανταλλάσσεις email αλλά και το περιεχόμενο τους
-Google Docs: Γνωρίζει τη δουλειά που κάνεις και σε περίπτωση που δημιουργήσει ένα spreadsheet μπορεί να γνωρίζει και την οικονομική σου κατάσταση.
-Youtube: Γνωρίζει ποια βίντεο ανέβασες και ποια είδες ή σου άρεσαν
-Google Talk: Γνωρίζει με ποιους μίλησες και τι είπες στην υπηρεσία instant messaging
- Google Calendar: Γνωρίζει τα ραντεβού σου, τι κάνεις κάθε μέρα και πότε έχει γενέθλια ή επέτειο.
-Picasa Web Albums: Γνωρίζει το πρόσωπο το δικό σου και των φίλων σου.
Σε περίπτωση που εσύ ή κάποιος γνωστός σου έχει κάνει ταυτοποίηση σε μια φωτογραφία σου, με την αυτόματη αναγνώριση προσώπου που διαθέτει μπορεί να σε ταυτοποιήσει επίσης και σε όσες φωτογραφίες έχουν ανέβει στο διαδίκτυο και στις οποίες εμφανίζεσαι
-Google Maps και Earth: Ξέρει που μένεις, εφόσον έχεις σημειώσει το σπίτι σου, και που πήγες χθες το απόγευμα όταν χάθηκες ψάχνοντας την ταβέρνα που σε είχαν καλέσει
-Android τηλέφωνο: Γνωρίζει τον αριθμό σου, τον σειριακό αριθμό της συσκευής σου και που ακριβώς βρίσκεσαι.
-Google Health: Γνωρίζει το ιατρικό ιστορικό σου.
Μπορείτε να δείτε το ντοκιμαντέρ Google : Behind the Scene εδώ
.
Σύντομο URL : http://wp.me/pyR3u-4Kl
e-ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ Google
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ
Η Google είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαδικτυακών υπηρεσιών, η οποία μάλιστα ανέλαβε την πρωτοκαθεδρία ως η διασημότερη εταιρία παγκοσμίως, εκτοπίζοντας έτσι τη Microsoft. Η λειτουργία της ξεκίνησε στης 27 Σεπτέμβριου του 1998 και στόχος της είναι να οργανώσει όλες τις πληροφορίες του κόσμου και να τις κάνει παγκόσμια διαθέσιμες.
Το Google ξεκίνησε σαν μια κολεγιακή εργασία από τον Λάρρυ Πέιτζ και τον Σεργκέι Μπριν το 1996 για μια μηχανή αναζήτησης. Σήμερα η μηχανή αναζήτησης google είναι μια από τις δημοφιλέστερες, και οι φράσεις «κάνω google», «γκουγκλάρω» και «γκουγκλίζω» είναι συνώνυμες με το «ψάχνω για πληροφορίες στο Διαδίκτυο».
Αντίστοιχα, στην αγγλική γλώσσα το ρήμα “to google” έχει αποκτήσει πλέον ταυτόσημη έννοια με το ρήμα «αναζητώ».
Η λέξη “Google” προήλθε από αναγραμματισμό της λέξης Googol, η οποία εκφράζει μαθηματικό όρο (τον οποίο εισήγαγε ο Milton Sirotta) και σημαίνει το «1 ακολουθούμενο από 100 μηδενικά». Με τον όρο αυτόν η Google επιθυμεί να υποδηλώσει την αποστολή της εταιρίας να οργανώσει το τεράστιο πλήθος πληροφοριών του Ίντερνετ.
Για το τελευταίο τρίμηνο του 2010 η Google ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 2,54 δισ. δολάρια .
Τα καθαρά έσοδα ανήλθαν σε 6,37 δισ. δολ. ενισχυμένα σε ποσοστό 29%.
Το 95% των εσόδων τού Google στηρίζεται στις διαφημίσεις.
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
Υπάρχουν πολλά μοντέλα αναζήτησης.
Αυτά που χρησιμοποιεί το Google και σήμερα κυριαρχούν, είναι τα ρομπότ, που κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο και ψάχνουν παντού για πληροφορίες, που είναι ευπρόσιτες και προσβάσιμες. Πηγαίνουν σε κάθε σελίδα και κοιτούν κάθε λέξη τής σελίδας. Επαναφέρουν τη σελίδα στούς δίσκους τους και γράφουν σε κατάλογο κάθε λέξη τής σελίδας.
Το κάνουν συνεχώς για όλες τις σελίδες τού κόσμου.
Mιά ηλικιωμένη γυναίκα άρχισε να λέει πώς ανακάλυψε το Google.
Πληκτρολόγησε τα ονόματα των τροφίμων, που είχε στο ψυγείο, μαζί με τη λέξη σούπα και βρήκε μιά συνταγή με όλα αυτά τα συστατικά.
Αυτό είναι το πιο πρακτικό κι απλό παράδειγμα.
Γράφεις σε κατάλογο ό,τι θέλεις και η μηχανή ψάχνει για σένα.
Έστω ότι πάω στην κεντρική σελίδα, www.google.com και πληκτρολογώ τη λέξη “ψεύτες”.
Μια παραδοσιακή μηχανή αναζήτησης θα σας έδειχνε σελίδες που περιείχαν τη λέξη “ψεύτες” αλλά η “εξυπνάδα” του Google είναι ότι σας δείχνει τη σελίδα που έχει τα περισσότερα links προς αυτή
(τη σελίδα που πολλές άλλες σελίδες εμφανίζουν μέσα στο περιεχόμενο τους)
και που αυτές αναφέρονται στη σελίδα σας με τη λέξη “ψεύτες”.
Αυτό δεν είναι ο κανόνας.
Τα κριτήρια του Google για να ανεβάσει μια σελίδα στην κορυφή της λίστας, είναι πολλά…
Το πώς ακριβώς λειτουργεί, μπορείτε να δείτε και σε αυτό το βίντεο.
ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΙ ΕΞΑΠΛΩΘΗΚΕ
O Larry Page και ο Sergey Brin ξεκίνησαν τη συνεργασία τους το 1996 δημιουργώντας μια μηχανή αναζήτησης, την BackRub. Έχοντας έλλειψη πόρων, δοκίμασαν να στήσουν ένα δίκτυο υπολογιστών με φθηνά μηχανήματα μιας και ο Larry είχε ευχέρεια με τις επισκευές μηχανημάτων .
Πολύ συχνή ήταν η αναζήτηση τους για πιθανούς δανεικούς υπολογιστές από οπουδήποτε στο πανεπιστήμιο, για την επέκταση του δικτύου τους.
Το 1998, άφησαν το Στάνφορντ και πήραν άδεια από το διδακτορικό τους, για να στήσουν την εταιρεία τους σ΄ ένα γκαράζ στο Πάλο Άλτο.
Κλασικό ξεκίνημα στη Σίλκον Βάλεϊ. Δυο νέοι σ΄ ένα γκαράζ με μια ιδέα και μια χρηματοδότηση ( 100000 δολάρια από το νAndy Bechtolsheim έναν από τους ιδρυτές της Sun microsystems) ξεκινούν το ταξίδι τους.
Εκείνη την εποχή, την περίοδο τής «φούσκας» τού Διαδικτύου υπήρχαν διάφορες εταιρείες σαν κι αυτήν.
Τότε, ήταν κοινώς αποδεκτό, ότι πρώτα ξεκινάς μια εταιρεία και μετά βρίσκεις το αντικείμενό της.
Το Google ήταν το καλύτερο παράδειγμα και ένα από τα ελάχιστα, που είχε επιτυχία.
Από το πανεπιστήμιο το Google πέρασε στο Σαν Φρανσίσκο. Έπειτα μεταφερθηκε σε όλη την Καλιφόρνια.
Μετά εξαπλώθηκε στις Η.Π.Α και από στόμα σε στόμα μεταφέρθηκε στην Ευρώπη και την Ασία.
Αυτή τη στιγμή το Google είναι παρόν σε πάνω από 100 χώρες και σε 100 γλώσσες.
Ένα από τα μεγάλα μυστικά του είναι η τεράστια κλίμακα στις υποδομές πληροφορικής.
Όσες πληροφορίες κι αν φτάνουν στο Google, αυτό συνεχίζει να ανταποκρίνεται.
Έχει τέτοια υποδομή, που δεν υπάρχει όμοιά της στον κόσμο. Διαθέτει τον μεγαλύτερο υπολογιστή.
Αν και είναι κατασκευασμένοι από πολλούς μικροεπεξεργαστές, σήμερα διαθέτει πάνω από 450.000 υπολογιστές σε δέκα με είκοσι κέντρα δεδομένων στον κόσμο.
ΣΕ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η GOOGLE?
Το Google αποθηκεύει κάθε αναζήτηση.
Υποτίθεται, για να βελτιώσει την ποιότητα τής αναζήτησης.
Όσο πιο πολλά γνωρίζει για τις συνήθειές σου στην αναζήτηση, τόσο πιο συγκεκριμένα αποτελέσματα θα σού παρέχει στις μελλοντικές αναζητήσεις σου.
Yπάρχει όμως και η σκοτεινή πλευρά:
Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος, όταν αποθηκεύονται δεδομένα.
Ένα παράδειγμα:
Ας υποθέσουμε, ότι ο γιατρός σάς γράφει ένα φάρμακο.
Μπαίνετε στη μηχανή αναζήτησης, για να βρείτε πληροφορίες. Έτσι, καταγράφεται το ιατρικό σας ιστορικό.
Πολλοί θέλουν να το κρατήσουν μυστικό αλλά, δυστυχώς, όχι μόνον αποθηκεύεται στις μηχανές, αλλά και στις ιατρικές σελίδες, που μπαίνετε.
To Νοέμβριο του 2010 η Google κατηγορήθηκε για παραβίαση προσωπικώνδεδομένων στην Βρετανία, καταγράφωντας δεδομένα από ιδιωτικά ασύρματα δίκτυα κατα την διάρκεια χαρτογράφησης περιοχών για την υπηρεσία Street View.
Διεθνή Μέσα Ενημέρωσης την κατηγόρησαν ότι τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται για την καταγραφή των δρόμων, εκτός από την καταγραφή φωτογραφιών των δρόμων καταγράφουν και ηλεκτρονικές διευθύνσεις από ασύρματα δίκτυα, χωρίς κρυπτογράφηση…
Μάλιστα, με κείμενο που ανήρτησε στο site της, η Google παραδέχθηκε ότι τα αυτοκίνητα του Street View που κυκλοφορούσαν για λογαριασμό της σε περισσότερες από τριάντα χώρες, τα τελευταία τρία χρόνια, συνέλεγαν και δεδομένα από τα ανοιχτά ασύρματα δίκτυα τα οποία ήταν στην ακτίνα λήψης τους, παρά το γεγονός ότι είχε διαβεβαιώσει τις αρμόδιες ευρωπαϊκές αρχές και την κοινή γνώμη πως δεν καταγράφει κανένα απολύτως δεδομένο που μεταφέρεται από τα ασύρματα δίκτυα που καταγράφονται στο Street View.
Η Google έχει αναπτύξει τεχνολογία με την οποία μπορεί να ενεργοποιεί το μικρόφωνο που έχουμε τυχόν συνδεδεμένο στο PC μας και να ακούει τί παίζει η τηλεόρασή μας προκειμένου να διαμορφώσει ένα πιο ακριβές καταναλωτικό μας προφίλ και να μας διοχετεύει πιο στοχευμένες διαφημίσεις.
Η τεχνολογία αυτή είναι σε θέση να συλλαμβάνει τους ήχους των τηλεοπτικών προγραμμάτων που παρακολουθούμε,
να καθαρίζει το θόρυβο και να αξιοποιεί τη σημαντική ηχητική πληροφορία με στόχο την ταύτισή της με μοτίβα που εμφανίζονται στις τηλεοπτικές διαφημίσεις.
Έτσι, εκτιμώντας αυτά που ακούει ο χρήστης μέσω της τηλεόρασης, η Google θα είναι σε θέση να φτιάχνει ένα ακριβέστερο καταναλωτικό προφίλ του εκάστοτε χρήστη, διοχετεύοντάς του διαφημίσεις που θα τον ενδιαφέρουν περισσότερο.
Η ηχητική πληροφορία μετατρέπεται σε ένα είδος ψηφιακού αποτυπώματος, το οποίο έχει μέγεθος λίγων bytes, ενώ η μετατροπή του ήχου σε αυτό το «αποτύπωμα» γίνεται από το PC του χρήστη.
Η Google αναφέρει ότι δε λαμβάνονται στοιχεία όπως συνομιλίες, όμως αυτό μόνο καθυσηχαστικό δεν μπορεί να είναι, από τη στιγμή που κάποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί τον κώδικα της Google για να καταγράφει προσωπικά δεδομένα.
Τα ψηφιακά αποτυπώματα θα έχουν μέγεθος 32 bits και θα δημιουργούνται από σύντομα αποσπάσματα ηχητικής πληροφορίας μεγέθους 12ms, από ένα σύνολο μεγαλύτερων ηχητικών clips. Αυτά τα αποτυπώματα θα συγκρίνονται με πολλά άλλα σε μια απομακρυσμένη βάση δεδομένων της Google και θα κατατάσσονται θεματικά.
Όλα αυτά αναφέρονται στο σχετικό έγγραφο
που παρουσιάστηκε στο Euro Interactive Television και θα βρείτε εδώ.
Υπάρχουν αναφορές χρηστών του Gmail πως η google έχει τη δυνατότητα εγγραφής της συνομιλίας, με το πάτημα ενός κουμπιού που ξαφνικά εμφανίστηκε στη δική της υπηρεσία πραγματοποίησης τηλεφωνικών κλήσεων (VoIP) μέσω του Gmail (εικόνα αριστερά).
O πρόεδρος της Google Eric Schmidt έκανε μια ζοφερή πρόβλεψη, λέγοντας ότι στο μέλλον πολλοί νέοι άνθρωποι
θα χρειαστεί να αλλάξουν το όνομά τους προκειμένου να αποστασιοποιηθούν από εν δυνάμει ενοχοποιητικές πληροφορίες για το άτομό τους που θα υπάρχουν διαθέσιμες στο διαδίκτυο.
Επίσης, όπως θα δείτε και στο παρακάτω βίντεο, δηλώνει πως…
«Αν κάνετε κάτι που δεν θα θέλατε οι άλλοι να γνωρίζουν,ίσως δεν θα έπρεπε να το κάνετε».
Παρακάτω αναφέρονται όλα όσα καταγράφονται, μέχρι στιγμής, από το διαδίκτυο:
-Google Search: Γνωρίζει τι έψαξες και ποια links αποτελεσμάτων ακολούθησες.
Για παράδειγμα, για ποια προϊόντα ή για ποιες ταινίες, μουσικά βίντεο, βιβλία κτλ. έψαξες να βρεις πληροφορίες
-Gmail: Γνωρίζει με ποιους ανταλλάσσεις email αλλά και το περιεχόμενο τους
-Google Docs: Γνωρίζει τη δουλειά που κάνεις και σε περίπτωση που δημιουργήσει ένα spreadsheet μπορεί να γνωρίζει και την οικονομική σου κατάσταση.
-Youtube: Γνωρίζει ποια βίντεο ανέβασες και ποια είδες ή σου άρεσαν
-Google Talk: Γνωρίζει με ποιους μίλησες και τι είπες στην υπηρεσία instant messaging
- Google Calendar: Γνωρίζει τα ραντεβού σου, τι κάνεις κάθε μέρα και πότε έχει γενέθλια ή επέτειο.
-Picasa Web Albums: Γνωρίζει το πρόσωπο το δικό σου και των φίλων σου.
Σε περίπτωση που εσύ ή κάποιος γνωστός σου έχει κάνει ταυτοποίηση σε μια φωτογραφία σου, με την αυτόματη αναγνώριση προσώπου που διαθέτει μπορεί να σε ταυτοποιήσει επίσης και σε όσες φωτογραφίες έχουν ανέβει στο διαδίκτυο και στις οποίες εμφανίζεσαι
-Google Maps και Earth: Ξέρει που μένεις, εφόσον έχεις σημειώσει το σπίτι σου, και που πήγες χθες το απόγευμα όταν χάθηκες ψάχνοντας την ταβέρνα που σε είχαν καλέσει
-Android τηλέφωνο: Γνωρίζει τον αριθμό σου, τον σειριακό αριθμό της συσκευής σου και που ακριβώς βρίσκεσαι.
-Google Health: Γνωρίζει το ιατρικό ιστορικό σου.
Μπορείτε να δείτε το ντοκιμαντέρ Google : Behind the Scene εδώ
.
Σύντομο URL : http://wp.me/pyR3u-4Kl
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου