H… άλωση των Δωδεκανήσων από την Τουρκία με τις ευλογίες της Ελλάδας!
Μετά τη Θράκη, όπου το «νερό έχει μπει στο αυλάκι» για τα τουρκικά συμφέροντα, σειρά έχουν τα Δωδεκάνησα και πιο συγκεκριμένα η Ρόδος και η Κως...Η συνταγή είναι απλή και έχει να κάνει με τη «ντε φάκτο» δημιουργία «Τουρκικής μειονότητας» - και μάλιστα… καταπιεσμένης - στα δυο νησιά με απώτερο στόχο την «αθώωση» της Τουρκίας (με τη λογική του συμψηφισμού) για την εξαφάνιση της ελληνικής μειονότητας στην Κωνσταντινούπολη, την Ιμβρο και την Τένεδο!
Ο «εκτελεστής» αυτής της προσπάθειας είναι ο Ελβετός βουλευτής Αντρέας Γκρος.
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή για να διαπιστώσουμε και τις τεράστιες ευθύνες της κυβέρνησης Παπανδρέου.
Η… ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΤΗ ΚΩΣτον επίσημο ιστότοπο της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης αναρτήθηκε η πρόταση ψηφίσματος που κατέθεσε στις αρχές Μαρτίου ο Ελβετός βουλευτής Αντρέας Γκρος και άλλοι δεκαέξι βουλευτές με τίτλο:
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή για να διαπιστώσουμε και τις τεράστιες ευθύνες της κυβέρνησης Παπανδρέου.
Η… ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΤΗ ΚΩΣτον επίσημο ιστότοπο της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης αναρτήθηκε η πρόταση ψηφίσματος που κατέθεσε στις αρχές Μαρτίου ο Ελβετός βουλευτής Αντρέας Γκρος και άλλοι δεκαέξι βουλευτές με τίτλο:
«Η κατάσταση της τουρκικής μειονότητας στη Ρόδο και στην Κω».
Η πρόταση ψηφίσματος διατυπώνει την καινοφανή θεωρία ότι η «τουρκική μειονότητα σε Κω και Ρόδο διέπεται από τη Συνθήκη της Λοζάνης του 1923» αν και η ίδια η «τουρκική μειονότητα» προέκυψε δύο δεκαετίες αργότερα με την απελευθέρωση της Δωδεκανήσου.
Η μεθόδευση του Ελβετού βουλευτή και όσων συνυπογράφουν την πρόταση του ουσιαστικά αποσκοπεί στην «αθώωση» της Τουρκίας (με τη λογική του συμψηφισμού) για την εξαφάνιση της ελληνικής μειονότητας στην Κωνσταντινούπολη, την Ιμβρο και την Τένεδο, μέσα από μια διαδικασία πραγματικής εθνοκάθαρσης διαρκείας και νομιμοποίησης της επιδίωξης της Τουρκίας να θέσει υπό καθεστώς αμοιβαιότητας τα μειονοτικά θέματα, κάτι που είναι απαράδεκτο από άποψη δικαίου και απολύτως ανισοβαρές πολιτικά για τη χώρα μας.
ΤΙ ΓΥΡΕΥΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ;Ο σοσιαλιστής Ελβετός βουλευτής, λοιπόν, βρέθηκε προ ολίγων ημερών στη Ρόδο και τη Κω και είχε συναντήσεις με μουσουλμάνους ή με την «τουρκική μειονότητα» όπως την αποκαλεί ο ίδιος.
Η μεθόδευση του Ελβετού βουλευτή και όσων συνυπογράφουν την πρόταση του ουσιαστικά αποσκοπεί στην «αθώωση» της Τουρκίας (με τη λογική του συμψηφισμού) για την εξαφάνιση της ελληνικής μειονότητας στην Κωνσταντινούπολη, την Ιμβρο και την Τένεδο, μέσα από μια διαδικασία πραγματικής εθνοκάθαρσης διαρκείας και νομιμοποίησης της επιδίωξης της Τουρκίας να θέσει υπό καθεστώς αμοιβαιότητας τα μειονοτικά θέματα, κάτι που είναι απαράδεκτο από άποψη δικαίου και απολύτως ανισοβαρές πολιτικά για τη χώρα μας.
ΤΙ ΓΥΡΕΥΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ;Ο σοσιαλιστής Ελβετός βουλευτής, λοιπόν, βρέθηκε προ ολίγων ημερών στη Ρόδο και τη Κω και είχε συναντήσεις με μουσουλμάνους ή με την «τουρκική μειονότητα» όπως την αποκαλεί ο ίδιος.
Το θέμα θα είχε περάσει στα «ψιλά» αν δεν βρισκόταν ο Κυριάκος Βελόπουλος να καταθέσει ερώτηση προς τον Γιώργο Παπανδρέου με τις εξής… απορίες:
Ησαν σε γνώση του Υπουργείου Εξωτερικών και είχε δοθεί η ανάλογη έγκριση για αυτό;
Σε τι ακριβώς συνίστανται οι «αναζητήσεις» του κ. Γκρος εκεί;
Τι «στοιχεία» επεδίωξε να βρει;
Και προσέξτε τώρα την απάντηση του Πρωθυπουργού για να αντιληφθείτε πως η συγκυριαρχία στο Αιγαίο είναι θέμα χρόνου:
«Ο Ελβετός Βουλευτής, μέσα από τις επαφές του, έχει την ευκαιρία να διαπιστώσει σειρά ήδη αναληφθέντων μέτρων της Ελληνικής Πολιτείας, τα οποία αντανακλούν την ως άνω πολιτική βούληση διατήρησης κλίματος ειρηνικής συμβίωσης και σχέσεων αμοιβαίου σεβασμού.
Και προσέξτε τώρα την απάντηση του Πρωθυπουργού για να αντιληφθείτε πως η συγκυριαρχία στο Αιγαίο είναι θέμα χρόνου:
«Ο Ελβετός Βουλευτής, μέσα από τις επαφές του, έχει την ευκαιρία να διαπιστώσει σειρά ήδη αναληφθέντων μέτρων της Ελληνικής Πολιτείας, τα οποία αντανακλούν την ως άνω πολιτική βούληση διατήρησης κλίματος ειρηνικής συμβίωσης και σχέσεων αμοιβαίου σεβασμού.
Αυτή αποτυπώνεται σε διάφορα επίπεδα και μορφές, όπως ενδεικτικά αναφέρονται η ανακαίνιση και ανάδειξη μνημείων και τεμενών της οθωμανικής περιόδου στην Ρόδο και την Κω, αλλά και η συμπερίληψη των μουσουλμάνων συμπατριωτών μας στους σχεδιασμούς για την εκεί δημόσια εκπαίδευση, ως επίσης και η συμμετοχή τους στην τοπική αυτοδιοίκηση, συμπεριλαμβανομένων των πολιτιστικών δρώμενων σε αυτή».
Πολυπολιτισμός, συμμετοχή μουσουλμάνων στη Δημόσια εκπαίδευση και την τοπική αυτοδιοίκηση, ανάδειξη του Οθωμανικού πολιτισμού και άλλα τέτοια… εύηχα δεν αποτελούν παρά μόνο τον Δούρειο Ίππο για τη «συγκυριαρχία» στα Δωδεκάνησα εις βάρος, βεβαίως – βεβαίως, των ελληνικών συμφερόντων.
Πολυπολιτισμός, συμμετοχή μουσουλμάνων στη Δημόσια εκπαίδευση και την τοπική αυτοδιοίκηση, ανάδειξη του Οθωμανικού πολιτισμού και άλλα τέτοια… εύηχα δεν αποτελούν παρά μόνο τον Δούρειο Ίππο για τη «συγκυριαρχία» στα Δωδεκάνησα εις βάρος, βεβαίως – βεβαίως, των ελληνικών συμφερόντων.
Με τις υγείες μας…elora.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου