I, Pet Goat II
Το video που θα σας παρουσιάσω είναι υπερθετικά φορτισμένο με συμβολικό περιεχόμενο και είναι αντικείμενο πολλών αντικρουόμενων ερμηνειών στο διαδίκτυο.
Για να δούμε γιατί έχει προκαλέσει τόση φασαρία και να κάνουμε μία ακόμη προσπάθεια αποσυμβολισμού του.
Έχω σημειώσει και έχω δώσει κάποιες πολύ βασικές δικές μου ερμηνείες, χωρίς να θέλω να εξαντλήσω την ανάλυση.
Ούτως ή άλλως το τελικό στάδιο της ερμηνείας σε τέτοιου είδους επιχειρήσεις μορφοποιείται αποκλειστικά μέσα στο μυαλό του κάθε αποδέκτη, ανάλογα με τα random φίλτρα του και το ποιόν του.
Το κλιπάκι λοιπόν του Ηλιοφάντη, το οποίο λέει πως το έφτιαχνε για τέσσερα χρόνια θα το βρείτε εδώ (τα περισσότερα links στο youtube αφαιρέθηκαν λόγω πνευματικών δικαιωμάτων για αυτό και δίνω το μανίσιο):
Ας δούμε και το πρώτο video της σειράς:
Αναφορά στο άστρο του κυνός.
Το Heliophant είναι παραφθορά του "Ιεροφάντη" που συνδέεται με την 5η κάρτα των ταρώ.
Ο ιεροφάντης είναι αυτός που εξηγεί τα ιερά πράγματα.
Οι συντονισμένες ενέργειες με αυτή την κάρτα είναι όλα τα Αβατάρας του Ινδουισμού ή οι Άγιοι Πάντες αν θέλετε.
Μεταξύ των Αβατάρας είναι ο Βίσνου, ο Σίβα, και η Κάλι που εμφανίζονται είτε μέσω συμβόλων είτε άμεσα στο κλιπ.
Αναφορά στον Άτουμ =811= ΙΑΩ και στον Ερμή (όχι τον χθόνιο).Ο Ατούμ κατέστρεψε τον κόσμο, με τον ίδιο τρόπο που κατέστρεψε ο ΙΑΩ Σαβαώθ την Βαβυλώνα.Με τον ίδιο τρόπο που περιγράφει η αποκάλυψη οτι θα καταστρέψει την νεα Βαβυλώνα ο θεός.
Στρατόπεδο συγκέντρωσης, Fema, αποδιοπομπαίος τράγος 666 είναι ο θεατής σε κατάσταση trance.
Puppeteer και τα ζάρια του παιχνιδιού στο 3d matrix.
Κούκλα. Χρήσιμος ηλίθιος.
Η περιγραφή που δίνει στο site o ηλιοφάντης για τον ΒΟ/Β: The left-right puppet and additional layer of disenfranchisement, keeping you distracted while Drako weaves his web.
Μασονική σκακιέρα= ψευδομυσταγωγικό τυπολατρικό στοιχείο. Το ίδιο και ο πεντάκτινος προβολέας.
Ο Bush χορεύει ελαφρά και λέει τυχαία πράγματα για να κρατά τις μάζες μακριά από την αλήθεια.
Τρομοκρατικά χτυπήματα και fake φυσικά φαινόμενα.
Η εξέλιξη ως τον Πεφωτισμένο (γράφημα), Ώρα,ολοκλήρωση.Το καπελάκι του Bush είναι κοροϊδευτικό για τα χαζά παιδάκια.
Force = -Force => God Force = -God Force
evoL = Love
Δίκερως
Δίκερως
Δήθεν
μονόκερως απόφοιτος
Καπηλεία, οικειοποίηση συμβόλων
Ύβρις, εμπαιγμός
Σκηνοθεσία
Η Αλίκη.
Η περιγραφή που δίνει ο Ηλιοφάντης στο site για την Lilly: And suddenly a startling realization arose in Lily: "This apple is not mine", she thought. "It belongs to someone else."
Τετραπλότητα, γνώση, η Αφροδίτη και το μήλο-καρδιοειδές, το κόκκινο «χάπι» του Αδάμ.
Rabbit hole, το λαγούμι του λαγού, σκουληκότρυπα.
Πτώση, ρήξη.
Πιθανότατα βρετανικό νόμισμα.
Γονιμοποίηση, Vishnou
Φόβος
Ψαλμός 23
Ψαλμός τού Δαβίδ. Ο ΚΥΡΙΟΣ είναι ο ποιμένας μου• τίποτε δεν θα στερηθώ.
2 Σε βοσκές χλοερές με ανέπαυσε• σε νερά ανάπαυσης με οδήγησε.
3 Ανόρθωσε την ψυχή μου• με οδήγησε μέσα από μονοπάτια δικαιοσύνης, χάρη τού ονόματός του.
4 Και μέσα σε κοιλάδα σκιάς θανάτου αν περπατήσω, δεν θα φοβηθώ κακό• επειδή, εσύ είσαι μαζί μου• η ράβδος σου και η βακτηρία σου, αυτές με παρηγορούν.
5 Ετοίμασες μπροστά μου τραπέζι, απέναντι από τους εχθρούς μου• άλειψες το κεφάλι μου με λάδι• το
ποτήρι μου ξεχειλίζει.
6 Σίγουρα, χάρη και έλεος θα με ακολουθούν όλες τις ημέρες τής ζωής μου• και θα κατοικώ στον οίκο τού Κυρίου σε μακρότητα ημερών.
Διαμελισμός τυραννίας
Δίδυμοι πύργοι, Πύργος της Βαβέλ, Σόδομα και Γόμορα, καταστροφή του ναού του Σολομώντα, κάρτα 16, αποτυχία νοητικής διαχείρισης των ερωτικών δυνάμεων του Λόγου που συνεπάγεται φυσική καταστροφή.
Θλίψη
Η βάρκα-κιβωτός του Άνουβι-Χάροντα οδηγού των ψυχών στον Άδη,
Άνουβις=ο πιστός σκύλος που φυλάει-οδηγάει τον τάφο-κιβωτό του Όσιρι(Ωρίωνα) = ο σκύλος του Σετ = Μικρή Άρκτος = σκήπτρο
Αργώ = Κοσμικός Άξονας = κλίμακα της Ίσιδας, Δέντρο της Ζωής
Μύθος διδύμων Διόσκουρων (Άνουβις = αθάνατος, Όσιρις = θνητός)
CIA,Μαύρη αδελφότητα, αιματοβαμμένη ημισέληνος (δες και αποκάλυψη), τελετουργία στη κερασφόρος Αθώρ-Ίσιδα για:
α)το παιδί της σελήνης-moonchild β) για επικοινωνία-πρόκληση με τους θεούς-εξωγήινους
Οι επικυρίαρχοι του πετροδολλαρίου ή του "χρυσού" (μαύρου)
Εξάκτινο άστρο Δαυίδ και έμμεση αναφορά στο Ισραήλ ή στον "εκλεκτό λαό". Στο site το άγαλμα της Ελευθερίας το λέει: “Lady Helotry” δλδ «η κυριά της σκλαβιάς».
Άνοιγμα ουρανών
Έμβρυο μέσα στο αυγό.
Στην εσωτερική παράδοση ο συμβολισμός του φιδιού που περιτυλίγει το αυγό είναι γνωστός σαν το ορφικό Ωό. Σύντομα μπορώ να πω πως αναπαριστά το σχεδόν αφανές σπόρο της Ζωής και την άπειρη ενδεχομενικότητα της δημιουργίας. Με άλλα λόγια ενώ αυτό το παιδί εμφανίζεται άμοιρο, πάλι έχει την δύναμη να φτάσει το πλήρες του δυναμικό.
Agent, software, παρασιτική αρπαγή του ελέγχου του νου.
Άνουβις.
Ήλιον, καρδιοειδές.
Το μάτι της συνείδησης του Ώρου, ηλιακός οφθαλμός, τρίτος οφθαλμός του παρόντος, κύστη ιχθύος (τομή κύκλων) που γεννά το καρδιοειδές μήλο. Το avatar του Χριστού
Η περιγραφή που δίνει ο Ηλιοφάντης στο site για τον “Fire of truth”:That's YOU!!! when you stand in the awareness of your sonship with the Divine and the brotherhood of mankind!!!
Η περιγραφή που δίνει ο Ηλιοφάντης στο site για τον Draco: The Sorcerer, the unseen hand and spirit of madness seeking ever more control through trickery, lies, poisons, false-flag events, wars, and mountains of beauracratic and legal framework to siphon off the energy of the inhabitants of the earth. He fears the light of day as he fears life itself, and operates in the shadows. His greatest power is his hold on the issuance of the currency.
Ένα από τα Πρόσωπα. H περιγραφή που δίνει ο Ηλιοφάντης στο site για τον Ludovic (πρέπει να είναι το μικρό όνομα του ίδιου του Ηλιοφάντη):In Latin, ludo means to play and ovis (ovum/ovis) can mean egg. The egg is a symbol of the potential, genetics, and of the soul. Ovis can also mean sheep in Latin. But in reality, Ludovic comes from a Germanic name meaning illustrious in combat.
O Draco έχει την πυραμίδα και τον πανεπόπτη οφθαλμό του Δολαρίου στο πηγούνι. Ελέγχει τη ροή χρήματος και αντιπροσωπεύει τους υβριστές ("Illuminati") με το ένα μάτι μόνο ανοιχτό.
Η προσοχή είναι στα εκτός. (markets plunge . war coverage)
Πολεμικό χτύπημα από stealth, "ufo".
Καταστροφή μουσουλμανικού ναού ή θρησκευτική καταστροφή.
Ένα από τα Πρόσωπα (αυτός που συμβόλιζε την θλίψη-πτώση νωρίτερα).
Θρηνούσα Αφροδίτη, Πενθούσα Δήμητρα, Παναγία, Δέσποινα των Στεναγμών, Χορηγός του άρματος της ψυχής (στο site την λέει Pieta, δες ομώνυμο έργο Michelangelo όπου παριστάνει την Παναγία η οποία μες την αγκαλιά της έχει το Χριστό ακριβώς μετά τη σταύρωση).
Το avatar αυτό του Χριστού εμφανίζεται σχετιζόμενος με κάποιο σούφικο τάγμα, αφού αργότερα εκτελεί συγκεκριμένο μυητικό χορό.
Η περιγραφή που δίνει ο Ηλιοφάντης στο site για τον Aali: The whirling heart of Islam awakened to the one true God! He is free and needs no control.
Όπλα σε ανώριμα χέρια
Το τέλος του επικούρειου και του μαρξισμού. Η περιγραφή που δίνει ο Ηλιοφάντης στο site για τον Juan "Pepito": After years of economic exploitation and the environmental degradation, Juan "Pepito" has a decidedly sinking feeling.
Τίγρης. Η καρδιά της Κίνας ενάντια στο καθεστώς. Η περιγραφή που δίνει ο Ηλιοφάντης στο site για την Sun Sue: Opposing courageously those who would enslave her.
Κοσμικός κατεργάρης.
Ενορχηστρωτής.
Το avatar του Χριστού είναι σε κατάσταση trance ύπνου ή διαλογισμού. Ο «εσωτερικός Χριστός» του καθενός.Έχει ζωγραφισμένο το 3ο μάτι ακριβώς στην επίφυση γεγονός που αναφέρεται σε πνευματικό φωτισμό. Το τρίγωνό πάνω από το μάτι αντιπροσωπεύει την θεικότητα και πως ο φωτισμός οδηγεί στην επαφή με την εσωτερική-θεϊκή φύση του ατόμου. Τα σύμβολα στο πρόσωπο του avatar του Χριστού εμφανίζονται ανεστραμμένα και στο πρόσωπο του Draco επειδή εκείνος τα έχει διαφθείρει.
Επέρχεται το ημι-ξύπνημα του Ludovic
Πύλες
Πέρασμα
Πύρινος λόγος, σπορά, θα έπρεπε λογικά να βγαίνει από το 3ο οφθαλμό = κύστη ιχθύος . Όταν η φιγούρα του Χριστού εκπνέει το Πυρ της Αλήθειας κάποιες καταπιεσμένες, δυστυχισμένες προσωπικότητες ξαναζωντανεύουν. Ο Ludovic, το παιδί μέσα στο αυγό και ο Aali ο μικρός ανατολίτης ο οποίος φαινόταν νεκρός.
Γονιμοποίηση.
Επίφυση.
«Είσοδος
στο πηγάδι της ψυχής»
Σπήλαιο ασυνειδήτου ή μύησης
Δύο από τα Πρόσωπα: Σίβα και Κάλι ταυτίζονται (Κάλι :Μαύρη μητέρα,σύζυγος και Σίβα: Ο μετασχηματιστής).
Ακόλουθοι.
Υγρό στοιχείο σε αναταραχή.
Ο πύργος του ταρώ ως νοητικά οχυρωμένος πύργος , η εποπτεία της 3ης μορφής της γυναικός, ο χθόνιος Όλυμπος , Εκκλησία, Ευρώπη.
Το φάντασμα της ωραίας Ελένης, ο κλεμμένος θησαυρός, το χρυσόμαλλο δέρας, η κατώτερη θηλυκή πλευρά, η εξουσία των «πνευματικών δικαιωμάτων».
H περιγραφή που δίνει ο Ηλιοφάντης στο site για την Madam Q:Madame Q's point of suffering is sex. Is it repression or indulgence? We don't know. Yet there is definitely shame there.
Γονιμότητα, η εξουσία που γονιμοποιείται από το Πρόσωπο (νυμφίος).
Υγρό στοιχείο σε αναταραχή.
Και ο χορός συνεχιζεται.
Ξύπνημα.
ōrdō āb chaos = τάξη από το Χάος, συχνό μασονικό σλόγκαν.
Unplugged (δες Matrix), σπάσιμο της τυραννικής εποπτείας.
Συγκατάβαση.
Ο κοσμικός κατεργάρης διευθύνει το χορό των patterns / rings.
Ένα από τα Πρόσωπα: Περιστρεφόμενος Δερβίσης. Το παιδάκι εκτελεί την αρχαία τέχνη των περιστρεφόμενων μυστών του εσωτερικού τάγματος των Σούφι. Η αναγέννηση του αγοριού σημειώνει τη σχέση μεταξύ του και του εσωτερικού Χριστού, πράγμα που βεβαιώνει το κοινό στόχο των εσωτερικών σχολών που είναι η επαφή με τον θείο εαυτό. Και άλλων θρησκειών αφανή εσωτερικά ρεύματα όπως του Ινδουισμού ,με τον χορευτή Σίβα, εμφανίζονται στο κλιπάκι.
Ανατολή της νοητικής μονάδος ως Πανσέληνος, Νέμεσις, ειμαρμένη, Ωραία Ελένη-Ίσιδα-Ιστάρ.
Ένα από τα Πρόσωπα. H περιγραφή που δίνει ο Ηλιοφάντης στο site για τον L'enfant bleu: The keeper of the flame.
Αστερισμοί
Αστερισμοί
Αστερισμοί
Αστερισμοί
Ένα από τα Πρόσωπα, αετός-φοίνικας.
Ένα από τα Πρόσωπα
Ο φύλακας του κατωφλίου τερατόμορφος όπως συνήθως. Εδώ με μορφή gargoyle.
Έξοδος από το Matrix της μυθολογίας-χρόνου του αιθερικού ιστού.
Οι λωτοί εδώ συμβολίζουν την πνευματική αφύπνιση.
Το Πρόσωπο, Όσιρις (Ρα και Ώρος με διαφορές φάσης), Ερμής , η επιστροφή του Οδυσσέα στη Ιθάκη, ο δρόμος προς την πνευματική ελευθερία.
Γκρέμισμα των παλαιών δομών.
Σφαίρα του κάλλους των ιδεών, καρδιακό κέντρο, Χρυσή Αφροδίτη-Ελένη, Ίλιον, Κάμελοτ, Πατρίδα – «η καρδιά της γαίας», «Μία χώρα ένας Βασιλιάς», Έρωτας.
Γκρέμισμα των τριών Πυραμίδων (Βαβυλώνες) του Τρισήλιου (Ωρίωνας) και της μνήμης του θανάτου – κάτω κόσμου.
Η ουρά του Σκορπιού που οδήγησε τον Φαέθοντα σε πτώση θανάτου στις όχθες του Ηριδανού.
Υπάρχουν δύο τρόποι που μπορεί κανείς να επιχειρήσει να ερμηνεύσει το κλιπάκι.
Ο εσωτερικός και ο εξωτερικός.
Στην εσωτερική ανάλυση όλα τα πρόσωπα που εμφανίζονται στο φιλμάκι μεταφράζονται σε μέρη των μικρών εγώ του ίδιου του ατόμου (Ο gurdjieff μιλούσε μέχρι και για 987 τέτοια).
Ακόμη και φιγούρες όπως ο δρακονιανός puppeteer και ο draco μπορούν να ερμηνευτούν ως η τυραννία του ερπετικού εγκεφάλου. Παρόλο που η κυρίαρχη προσωπικότητα στο video είναι το avatar του Χριστού, υπάρχει μία εμφανής υπόγεια σύνδεση, που υποβάλλεται μέσω ρυθμών και συμβόλων, τόσο με τον Ludovic, το παιδάκι που βγήκε από το αυγό, όσο και τον Aali, τον μικρό ανατολίτη που εκτελεί τον περιστροφικό χορό των δερβίσηδων. Τα πρόσωπα αυτά συμμετέχουν στα δρώμενα ως κεντρικοί χαρακτήρες ενός θεατρικού έργου ή μίας τραγωδίας αν θέλετε, και άρα μπορούμε να πούμε πως ως θέαμα είναι η ριζική παρότρυνση του έργου ώστε να συντελεστεί η θεατρική κάθαρση στο θεατή.
Οι χορευτές που σχεδόν παράλληλα με την ιστορία συμμετέχουν με ακόμη πιο υπόγειο και αφανή τρόπο στην εμφάνιση των ρυθμών, είναι εκεί για να δείξουν πως υπάρχει άμεση συσχέτιση με ακόμη υψηλότερα patterns που συμβολικά συνδέονται με ουράνια πύρινη εστία.
Στην εξωτερική ανάλυση, η οποία και γίνεται στον περισσότερο κόσμο ασυνείδητα, πραγματοποιείται μία αντιστοίχηση της εσωτερικής ερμηνείας στα εκτός φαινόμενα.
Η αντιστοίχηση αυτή της εσωτερικής ερμηνείας εναπόκειται στο πως είναι στημένα τα random φίλτρα του καθενός οπότε και οι αντιστοιχήσεις αποκλίνουν ανάλογα με το ποιόν του δέκτη (ένας φοβισμένος παραδείγματος χάριν άνθρωπος θα βλέπει παντού εωσφορίσκους και σατανικά λαγουδάκια).
Έτσι από την στιγμή που εμφανίζονται και ιστορικά πρόσωπα όπως ο Bush και ο Bin Laden ο θεατής μπαίνει πολύ εύκολα στη διάθεση να βρει τα ισοδύναμα όλων των συμβόλων και των προσώπων που βλέπουμε στο κλιπ.
Ένας ακόμη παράγοντας πέρα από τα ιστορικά πρόσωπα που το ενισχύει όλο αυτό είναι και το πρώτο video της σειράς.
Αυτά όλα είναι μέρος του μαγικού του.
Από τη μεριά του καλλιτέχνη συντελείται η προσπάθεια της «οράσεως» των patterns, και άρα ουσιαστικά της προγνώσεως.
Όσο το λοιπόν μία τέτοια δημιουργία αποτελεί αγαθή προβολή της προσωπικής οράσεως του καλλιτέχνη, καθίσταται αυτή και κάποιου είδους προφητικό.
Αν από την άλλη, υπάρχει και δόλια παρεμβολή κατώτερων και ιδιοτελών σκοπιμοτήτων τότε αυτή καθίσταται μία κάποιου είδους παρέμβαση.
Στην περίπτωση μας κατά την εκτίμηση μου το κλιπ παίζει διττό ρόλο , όπως λίγο ή πολύ όλα τα τέτοιου είδους αποκαλυπτικά ενεργήματα.
Ένας αντιστοιχείται στην αγνή έκφραση του καλλιτέχνη.
Αυτή όμως όντας συμβολικά δοσμένη, αποτελεί και παρέμβαση που ωθεί τον θεατή , ο οποίος δεν έχει πάει σε αυτά τα μήκη την όραση του, να ακυρώσει ή να εξαντλήσει φόβους και εφιάλτες ή όνειρα που συνδέονται με όσα βλέπει.
Και να σκοπεύσει από την άλλη τελικά σε μία ακόμη βαθύτερη αναζήτηση ή κατανόηση.
Κλείνοντας θα πω πως δε βρίσκω το περιεχόμενο του video συνωμοσιολογικό όπως ο περισσότερος κόσμος, αλλά ακριβώς το αντίθετο.
kinisiideon.blogspot.gr
stavretta
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου