ΤΕΜΕΝΟΣ - ΤΖΑΜΙ
Ορισμός, [βίντεο]
ΝΑΟΣ η ΤΖΑΜΙ καί ΟΧΙ ΤΕΜΕΝΟΣ
1.Ορισμοί
Τέμενος.
Το Τέμενος, τέμνω, τέμενος, είναι οριοθετημένος (τεχνητά ή όχι) χώρος μέσα στο οποίο λατρευόταν μια θεότητα ή συνηθέστερα ένας ήρωας στην αρχαία Ελλάδα. Ήταν συνήθως αλσύλλια που περιέκλειαν βωμούς ή και άλλες πρόχειρες, τυχαία τοποθετημένες κατασκευές για την τέλεση ιεροπραξιών. Αποτελούν ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά της αρχαίας θρησκείας, ιδίως στις απαρχές της, καθώς και μέσα από την οριοθέτηση και καθιέρωση του χώρου προήλθαν τα ιερά. Ο όρος δεν έχει αντίστοιχό του στις λατινογενείς γλώσσες, γεγονός που καταδεικνύει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της έννοιας. Δυο από τα πιο γνωστά τεμένη ήταν αυτά του Πέλοπα στην Ολυμπία (Πελόπιον) και του Οφέλτη στη Νεμέα.
Τζαμί.
Το τζαμί (η λέξη προέρχεται από τα Τουρκικά: Cami) , είναι ο τόπος λατρείας των Μουσουλμάνων. Όλα τα τζαμιά είναι προσανατολισμένα προς την Κάαμπα της Μέκκας.
Κοινό πάντως σε όλα τα Τζαμιά είναι η κεντρική τετράγωνη αίθουσα όπου οι πιστοί παρατάσσονται σε σειρές με το μέτωπο προς της Μέκκα, γι αυτό και η είσοδος σ΄ αυτά είναι σε αντίθετη διεύθυνση. Μέσα στο Τζαμί δεν υπάρχουν αγιογραφίες ούτε αγάλματα (απαγορεύονται στο Ισλάμ) και αντ΄ αυτών φέρονται σε περικαλλή πλαίσια ρήσεις από το Κοράνι. Επίσης μέσα σε κάθε τζαμί ξεχωρίζουν το “μιχράμπ”, είδος ιερού που βρίσκεται επί έδρας λεγόμενης “μινμπάρ”, τύπου άμβωνα ή δεσποτικού που στέκεται ο Ιμάμης. Το δε δάπεδο είναι καλυμμένο με τάπητες. Δεν υφίστανται καθίσματα και ούτε γίνεται χρήση κεριών. Οι πιστοί πριν την είσοδό τους στο τζαμί οφείλουν να βγάλουν τα υποδήματά τους και να πλύνουν τα πόδια τους, τα χέρια και το πρόσωπό τους, σε ειδικό χώρο έξω από το Τζαμί.
Τύποι τζαμιών
Χαρακτηριστικό του κάθε τζαμιού αποτελεί ο μιναρές. Παλιότερα, η πρόσκληση προς προσευχή γινόταν από τον μουεζίνη, που έβγαινε στον μιναρέ και φώναζε το αντάν, για να ακούν όλοι οι πιστοί. Σήμερα, που η τεχνολογία έχει προχωρήσει, η αναγγελία της ώρας της προσευχής γίνεται ακόμα από το μιναρέ, με τη χρήση όμως μεγαφώνων. Αν και η χρήση των μιναρέδων έχει ουσιαστικά καταργηθεί, εξακολουθούν ωστόσο να συνοδεύουν αρχιτεκτονικά τα περισσότερα τζαμιά.
Τζαμιά χωρίς μιναρέ:
Τα μετζήτια: είναι μικρά τζαμιά που δεν διαθέτουν μιναρέ.
Τζαμί με εξέδρα: ο τύπος τζαμιού όπου τη θέση του μιναρέ κατέχει μία εξέδρα προορισμένη για τον ιμάμη.
Τζαμί με πύργο: ο τύπος τζαμιού όπου τη θέση του μιναρέ κατέχει ένας πύργος.
2. Ιστορία του αιτήματος για την ανέγερση τζαμιού-τεμένους στην Αθήνα.
Το αίτημα για την ανέγερση τζαμιού στην Αθήνα εκφράστηκε για πρώτη φορά από τον Σαουδάραβα Βασιλιά Χαλίντ το 1978, στον οποίο ο τότε πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής ανταποκρίθηκε θετικά. Στη συνέχεια ανέλαβε τις διαπραγματεύσεις το Συμβούλιο της Ένωσης Αραβικών Κρατών στην Αθήνα το οποίο υποκαταστάθηκε από το Συμβούλιο των Πρέσβεων των Αραβικών Κρατών που αντιπροσωπεύονται διπλωματικά στην Ελλάδα. Παράλληλα, το αίτημα περί ίδρυσης τεμένους στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη εκφράστηκε και από την πολιτική ηγεσία της Μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης.
Το ελληνικό ΥΠΕΞ απαντώντας θετικά πρόσφερε ένα οικόπεδο για το τζαμί στο Μαρούσι. Μετά από τις έντονες αντιρρήσεις του οικείου δήμου, το ΥΠΕΞ πρότεινε το 1992 την ανέγερση τεμένους στο Κορωπί, το οποίο κρίθηκε ακατάλληλο από τους Άραβες πρέσβεις. Το αίτημα συνδέθηκε με την ανάληψη των Ολυμπιακών Αγώνων, στο πλαίσιο των οποίων θα έπρεπε να διατεθεί χώρος λατρείας και στους μουσουλμάνους, όπως και σε όλες τις υπόλοιπες θρησκείες.
Η ελληνική κυβέρνηση με πρόταση της Σαουδικής Αραβίας συμφώνησε για την ανέγερση ενός τζαμιού και την ίδρυση Ισλαμικού Πολιτιστικού Κέντρου. Έτσι, σύμφωνα με τον Ν.2833/2000, προβλέπεται η ανέγερση τζαμιού και Ισλαμικού Κέντρου με σκοπό την προώθηση των διμερών ελληνο-αραβικών σχέσεων, καθώς και της μελέτης του Ισλαμικού πολιτισμού και θρησκείας. Τα έξοδα της ανέγερσης του Ισλαμικού Πολιτιστικού Κέντρου και του Τεμένους στην Παιανία θα επωμίζονταν η Σαουδική Αραβία. Τελικά και ύστερα από αντιδράσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν προχώρησε η κατασκευή του Τεμένους και του Πολιτιστικού Κέντρου στην Παιανία.
Ύστερα από έντονες συζητήσεις στο Ελληνικό Κοινοβούλιο με νέο νόμο η ελληνική κυβέρνηση θέσπισε την ίδρυση μουσουλμανικού Τεμένους στην περιοχή του Ελαιώνα (Ν.3512/2006) με έξοδα του ελληνικού κράτους. Ένα νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου ιδρύεται που θα διοικείται από επταμελές διοικητικό συμβούλιο στο οποίο συμμετάσχει ένας εκπρόσωπος μουσουλμανικών κοινοτήτων. Ο νόμος με πολλά προβλήματα στην σύλληψή του τελικά δεν έχει εφαρμοστεί μέχρι σήμερα. Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι αποτελεί κατά τη γνώμη μου θετική εξέλιξη το γεγονός ότι ο νέος νόμος προβλέπει τα έξοδα ανέγερσης να επιβαρύνουν το Ελληνικό Δημόσιο με προφανή στόχο να αποφύγει τη χρηματοδότηση του από τρίτες χώρες που μπορεί να προάγουν ριζοσπαστικές εκδοχές του Ισλάμ. Επίσης ο Ιμάμης που θα ιερουργεί θα πληρώνεται από τον τακτικό προϋπολογισμό του Υπουργείου Παιδείας.
3.Περιγραφή του έργου συνοπτικά
Το κόστος κατασκευής του τζαμιού – χωρητικότητας 350 ατόμων – ανέρχεται σε 1.000.000 ευρώ. Τον σχεδιασμό έχει αναλάβει το αρχιτεκτονικό γραφείο του Αλέξανδρου Τομπάζη, το οποίο έχει κατασκευάσει μερικά από τα ωραιότερα τζαμιά στον κόσμο. Η κατασκευή μιναρέ κρίθηκε ότι δεν έδενε αρμονικά με το περιβάλλον, γι’ αυτό και απουσιάζει. Το κτίριο δεν θα φαίνεται από την Ιερά Οδό, ενώ έχει οπτική επαφή με την εκκλησία του Αγίου Χριστοφόρου. Γύρω θα υπάρχει χώρος πρασίνου καθώς και υποστηρικτικοί χώροι γραφείων και υγιεινής. Η χρήση γης στην περιοχή δεν προβλέπει κατασκευή κατοικιών, οπότε – σύμφωνα με διπλωματικές πηγές – αποφεύγεται ο κίνδυνος να δημιουργηθεί γκέτο.Ο σχετικός νόμος 4014/2011 και το άρθρο που προβλέπει τις απαλλοτριώσεις, τις αδειοδοτήσεις και τη χρηματοδότηση του έργου, ψηφίστηκε με ευρεία πλειοψηφία (198 ψήφοι υπέρ και 16 κατά) από τη Βουλή, στις 7 Σεπτεμβρίου του 2011.
4.Θέση του Μητροπολίτου Πειραιώς
Σημειώνεται ότι κατά της ανέγερσης του τεμένους έχει προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, που ζητεί να κηρυχθεί ο νόμος για την ανέγερση του τεμένους «όλως αντισυνταγματικός και ανθελληνικός». Αρμόδιες πηγές σημείωναν, πάντως, ότι η όποια απόφαση του ΣτΕ δεν έχει καμία σχέση με τις εργασίες για το τέμενος, οι οποίες μπορούν να ξεκινήσουν ανά πάσα στιγμή.
5.Τι λέγει ο Ομ. Καθηγητής Ε.Μ.Π. Ιωάννης Θ. Χαϊνης, Ορθόδοξος Τύπος 24/5/2013
Σχετικὰ μὲ τὴν ἵδρυση Μουσουλμανικοῦ Τεμένους στὸ Βοτανικό, στὶς ἐγκαταστάσεις τοῦ ΠολεμικοῦΝαυτικοῦ, κατ᾽ἐφαρμογὴ τοῦ Ἄρ. 3 τοῦ Ν. 3512/2006 ἐπιθυμῶ νὰ θέσω τὰ ἑξῆς:
1) Τὸ ἄρθρο 16 § 6 τοῦ Συντάγματος λέγει ὅτι: Νόμος μπορεῖ νὰ ὁρίσει τὰ σχετικὰ μὲ τὴ συμμετοχὴ στὴ δαπάνη τοῦ Δημοσίου αὐτῶν ποὺ ὠφελοῦνται ἀπὸ τὴν ἐκτέλεση ἔργων κοινῆς ὠφέλειας ἢ γενικότερης σημασίας, γιὰ τὴν γενικότερη ἀνάπτυξη τῆς Χώρας.
Τὸ ἄρθρο 3 τοῦ Ν. 3512/2006 εὑρίσκεται σὲ πλήρη δυσαρμονία μὲ τὸ ἀρθρ. 16 § 6 τοῦ Συντάγματος.
Τὸ Μουσουλμανικὸ Τέμενος ὑπάγεται στὰ ἔργα κοινῆς ὠφέλειας ἢ γενικότερης σημασίας γιὰ τὴν ἀνάπτυξη τῆς Χώρας, ὥστε τὸ Δημόσιο νὰ συμμετάσχει στὴ δαπάνη γιὰ τὴν ἀνέγερσή του καθὼς καὶ τὴν συντήρηση αὐτοῦ; Ποιὰ εἶναι τὰ ὀφέλη τοῦ Δημοσίου; Ὀφέλη ἤ ζημία οἰκονομικὴ θὰ ἔχει τὸ Δημόσιο; Σὲ αὐτὴ τὴ δεινὴ οἰκονομικὴ κρίση, ποὺ εὑρίσκεται ἡ Ἑλλάδα οὔτε ἕνα εὐρώ, ΔΕΝ δικαιοῦται νὰ διαθέσει ἡ Κυβέρνηση, σύμφωνα μὲ τὸ ἄρ. 16 § 6 τοῦ Συντάγματος. Συγκεκριμένα ποῖα ὀφέλη προκύπτουν γιὰ τοὺς Ἕλληνες πολίτες; Κανένα!
Θλίβομαι γιὰ ὅσους βουλευτὲς ψήφισαν στὴ Βουλὴ αὐτὸν τὸν διάτρητο συνταγματικῶς Νόμο ἢ ἀγνοοῦσαν τὸ Σύνταγμα ἢ ἐσκεμμένα τὸ παραβίασαν. Πιστεύω ὅτι τὸ ΣτΕ θὰ ἐκδόσει ἀπόφαση, ἡ ὁποία θὰ συμπορεύεται μὲ τὸ ἀρθρ. 16 § 6 τοῦ Συντάγματος. Στὴν περίπτωση ποὺ δὲν σεβόμαστε τὸ Σύνταγμα καὶ τό παραβιάζουμε κατάφορα μὲ αὐτὸν τόν τρόπο, χάριν σκοπιμότητος, ὑποσκάπτουμε τὰ θεμέλια τῆς Δημοκρατίας!
2) Τὸ ἄρθρ. 17 § 6 τοῦ Συντάγματος, λέγει: «Ὅταν πρόκειται νὰ ἐκτελεσθοῦν ἔργα κοινῆς ὠφέλειας ἢ γενικότερης σημασίας γιὰ τὴν οἰκονομία τῆς Χώρας νόμος μπορεῖ νὰ ἐπιτρέψει τὴν ἀπαλλοτρίωση ὑπὲρ τοῦ Δημοσίου εὐρύτερων ζωνῶν, πέραν ἀπὸ τὶς ἐκτάσεις ποὺ εἶναι ἀναγκαῖες γιὰ τὴν κατασκευὴ τῶν ἔργων. Ὁ ἴδιος νόμος καθορίζει τὶς προϋποθέσεις καὶ τοὺς ὅρους τῆς μίας τέτοιας ἀπαλλοτρίωσης, καθὼς καὶ τὰ σχετικὰ μὲ τὴ διάθεση ἢ χρησιμοποίηση γιὰ δημόσιους ἢ κοινωφελεῖς γενικὰ σκοποὺς κ.λπ.».
Ὅσοι κύριοι Βουλευτὲς ψήφισαν αὐτὸν τὸ Νόμο ὑπαγάγουν τὸ Μουσουλμανικὸ Τέμενος στοὺς δημόσιους ἢ κοινωφελεῖς σκοποὺς;
Ἐπλανήθησαν, οἱ κ. Βουλευτὲς διότι τὸ Τέμενος καὶ ὑπὸ τὴν στενὴ καὶ ὑπὸ τὴν εὐρεῖα ἔννοια τῆς λέξεως ΔΕΝ εἶναι κοινωφελὲς ἵδρυμα.
3) Τὸ ἀρθρ. 117 § 4 λέγει: «Ἡ ἀναγκαστικὴ ἀπαλλοτρίωση δασῶν ἢ δασικῶν ἐκτάσεων, ποὺ ἀνήκουν σὲ φυσικὰ ἢ νομικὰ πρόσωπα ἰδιωτικοῦ ἢ δημοσίου δικαίου ἐπιτρέπεται μόνο ὑπὲρ τοῦ Δημοσίου, σύμφωνα μὲ τοὺς ὁρισμοὺς τοῦ ἀρθρ.17, γιὰ λόγους δημόσιας ὠφέλειας». Αὐτὸ θὰ τὸ ἐξηγήσουμε κατωτέρω.
Ἐπειδὴ τὸ θέμα συνταγματικῶς ἔχει πλοκή, παραθέτουμε τὰ κάτωθι ἀπὸ τὸ Διοικητικὸ Δίκαιο:
α) Τὸ δημόσιο συμφέρον σχετίζεται μὲ τὴν ἵδρυση Μουσουλμανικοῦ Τεμένους; Ἂν ἀνατρέξουμε στὸ περισπούδαστο βιβλίο τοῦ Καθηγητοῦ Π.Δ. ΛΑΠΟΓΛΟΥ «ΓΕΝΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ», Ἐκδόσεις Ἀντ. Ν. Σάκκουλα (3η ἔκδοση), 1992 στὴ σελ. 147, γράφει: «Τὸ δημόσιο συμφέρον (ἢ ἐθνικό, γενικὸ ἢ κοινωνικὸ ἢ κοινὸ συμφέρον) δὲν μπορεῖ νὰ ὁρισθεῖ ἐκ τῶν προτέρων κατὰ τρόπον ἀπαλλαγμένο ἀπὸ ἀοριστολογίες, σφάλματα καὶ μονομέρειες. Τὸ δημόσιο συμφέρον εἶναι μία ἔννοια ποὺ ἀποκτᾶ πρακτική, χειροπιαστὴ σημασία μόνον μὲ τὴν συγκεκριμενοποίησή της». Ἐδῶ ἀπὸ πρακτικῆς πλευρᾶς σὲ τι ὠφελεῖται τὸ Κράτος; Σὲ τίποτα!
β) Δημόσια ὠφέλεια δὲν σημαίνει ὠφέλεια τοῦ δημοσίου, πρέπει ἀντιθέτως νὰ νοηθεῖ ὡς ταυτόσημη πρὸς τὸ «ἔντονο» δημόσιο συμφέρον βλ. Π.Δ. ΔΑΙΤΟΓΛΟΥ σελ. 725, ἐπίσης βλ. ΣτΕ 1311/1950.
Ἀπὸ τὰ ἄρθρα 17§ 6 καὶ 117 § 4 δὲν μένει καμιὰ ἀμφιβολία ὅτι ἡ παραχώρηση τοῦ Δημοσίου πρὸς τὸ Ὑπ. Παιδείας τῆς ἐκτάσεως τοῦ Βοτανικοῦ γιὰ τὸ Μουσουλμανικὸ Τέμενος προσκρούει εὐθέως καὶ στὰ δύο αὐτὰ ἄρθρα τοῦ Συντάγματος.
Ποῖο εἶναι τὸ “ἔντονο” δημόσιο συμφέρον τῆς Πολιτείας ἀπὸ τὸ Τέμενος; Κανένα! Ἀπεναντίας ἐπιφέρει δημόσια οἰκονομικὴ ζημία!
Τέλος, συνταγματικὰ περιθώρια γιὰ τὴν ἀνέγερσή του δὲν ὑπάρχουν! Διαστολὴ τῶν ἐννοιῶν τοῦ Συντάγματος δὲν νοεῖται.
6.Τι λέγει η Δράση Ανεξαρτήτων Πολιτών.
(Η Δράση ανεξαρτήτων Πολιτών είναι μία κίνηση στην οποία συμμετέχουν Επιτροπές Κατοίκων από όλη την Ελλάδα, Ενώσεις, Σύλλογοι, διάφοροι Φορείς και Οργανώσεις. Τα κόμματα, ακόμη και εξωκοινοβουλευτικά, δεν γίνονται δεκτά, για να μην καταλήξουν αρωγοί του συστήματος ή ακόμη και μέσον ψηφοθηρίας…Ξεκίνησαν ως συμπαραστάτες στον αγώνα των κατοίκων του Βοτανικού, αλλά δεν μένουν εκεί. Κινητοποιούνται και οργανώνουν Πολίτες σε κάθε άκρη της Ελλάδος, γιατί ΜΟΝΟ αν συσπειρωθούν στον κοινό αγώνα και κερδίσουν την μάχη αυτή θα μπορέσουν να επιφέρουν πλήγμα στο καθεστώς και στον ΕΠΟΙΚΙΣΜΟ της Ελλάδος από εντεταλμένους ισλαμιστές!Καθημερινά γίνονται επαφές, συζητήσεις, ενημερώσεις και συσπειρώσεις και πολλοί Πολίτες σε όλη την Ελλάδα αποφασίζουν να εναντιωθούν στα σχέδια της κατοχικής κυβέρνησης που θέλει να νομιμοποιήσει τους παράνομους εισβολείς και να γεμίσει την Επικράτεια με τζαμιά που θα χρησιμεύουν ως άσυλο για τους ισλαμιστές! Αυτά που γίνονται στην Δύση (Γαλλία, Γερμανία, Αγγλία, Σουηδία, ΗΠΑ κ.ά.) ΔΕΝ είναι μακριά μας… ΣΥΝΤΟΜΑ θα τα δουν στην πόρτα τους, ακόμη και αυτοί που δεν έχουν αντιληφθεί ότι ήδη έχουν ξεκινήσει να συμβαίνουν!)
Στην ανακοίνωση τους στο διαδίκτυο γράφουν:
Οφείλουμε να επισημάνουμε τα εξής:
1. Στην περίπτωση που κατασκευαστεί τέμενος εντός Επικρατείας και πέραν των ορίων της Θράκης (μόνο στην Θράκη έχει ορισθεί μουσουλμανική μειονότητα), σημαίνει την αυθωρί αναγνώριση μουσουλμανικής μειονότητας στην περιφέρεια αυτή. Θα μιλάμε δηλαδή για ΝΟΜΙΜΗ και ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ μουσουλμανική μειονότητα στην Αττική ή όπου αλλού.
2. Αυτομάτως και υποχρεωτικά η Πολιτεία αναγνωρίζει ως ΝΟΜΙΜΟΥΣ όλους τους παράνομους μετανάστες, οι οποίοι εισήλθαν ΠΑΡΑΝΟΜΑ στην Ελλάδα, παρά την θέληση του κυρίαρχου Ελληνικού Λαού, διαμένουν ΠΑΡΑΝΟΜΑ και είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ καθώς στερούνται ΟΛΟΙ ταξιδιωτικών ή άλλων εγγράφων.
3. Η περιοχή του χώρου λατρείας για τους μουσουλμάνους αποτελεί και ιδιοκτησία τους, βάσει κορανίου. Δηλαδή θα έχουμε ιδιοκτησία Ελληνικού εδάφους από παράνομους αλλοδαπούς!
4. Εκ των πραγμάτων η περιοχή του τεμένους (ως λατρευτικού χώρου και βάσει διεθνούς δικαίου) αποτελεί χώρο ασύλου για όλες τις παράνομες πράξεις. Πρόκειται δηλαδή για καταφύγιο τρομοκρατών ισλαμιστών! Με ό,τι μπορεί αυτό να σημαίνει για την Εθνική ασφάλεια και την καθημερινότητα των Ελλήνων!
5. Σε περίπτωση που κατασκευαστεί τέμενος στην Αττική θα ανοίξει ο δρόμος (ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ) για δημιουργία τζαμιών και τεμενών και σε άλλες περιοχές. Θα μιλάμε για μουσουλμανικές μειονότητες σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ!
6. Το σημαντικότερο είναι πως το ζήτημα δεν αγγίζει μόνο την περιοχή του Βοτανικού. Έχει Εθνικές διαστάσεις και απασχολεί ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες Πολίτες. Αν επιτρέψουμε την κατασκευή τεμένους στον Βοτανικό υπογράφουμε και νομιμοποιούμε τον ΕΠΟΙΚΙΣΜΟ της Ελλάδος από τους ισλαμιστές και εγκαθιδρύουμε το μουσουλμανικό τόξο στην Ελλάδα.
7. Όσοι ζητούν να μην γίνει το τέμενος ΜΟΝΟ στον Βοτανικό επειδή έχουν έννομο συμφέρον ή επειδή θίγονται άμεσα ή έμμεσα, ανοίγουν τον δρόμο στους εγκάθετους να εγείρουν θέμα κατασκευής του σε άλλη (αραιοκατοικημένη ή μη κατοικούμενη) περιοχή, όπως στο Σχιστό ή στην Παιανία. Θέμα πολύ επικίνδυνο και ιδιαίτερης σημασίας παγίδα. Ήδη αρκετοί πολιτικοί και κόμματα συμπαρίστανται στους κατοίκους του Βοτανικού και μιλούν για τέμενος σε «άλλη» περιοχή, λες και η «άλλη» περιοχή ΔΕΝ είναι Ελλάδα…
8. Όσοι αναφέρονται στο ζήτημα του κόστους και το χρησιμοποιούν ως επιχείρημα, υποπίπτουν σε μεγάλο σφάλμα. Σαφώς και ορίζεται στην Συνθήκη της Λωζάννης πως πρέπει η μειονότητα να μεριμνήσει με ίδια έξοδα για την κατασκευή λατρευτικού χώρου και επ’ ουδενί δεν πρέπει ο Ελληνικός λαός να χρεωθεί τα έξοδα αυτά, αλλά αν επικεντρωθούμε σε αυτό θα ανοίξουμε τον δρόμο στην εύκολη λύση. Ήτοι, να έρθει ένα κονδύλι από μία οποιαδήποτε μουσουλμανική χώρα (βλέπε Σαουδική Αραβία) και να λήξει εκεί το όλο ζήτημα. Σαφώς και το κόστος θα είναι πολύ μεγάλο για έναν Ελληνικό λαό που δεν μπορεί να επιβιώσει και σίγουρα ΔΕΝ θα είναι όσο μας το παρουσιάζουν… Μιλούν για λιγότερο από 1 εκατομμύριο ευρώ… Αλήθεια, ποιους κοροϊδεύουν;;; Είναι δυνατόν να κοστίσει κάτω από 10 εκατομμύρια; Μας μιλούν για 946.000 ευρώ για να μας παραπλανήσουν και να θεωρήσουμε πως δεν είναι μεγάλο το ποσό… Μας ρίχνουν στάχτη στα μάτια! Ούτε η περίφραξη δεν θα κοστίσει 1.000.000 ευρώ!
9. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή στην παγίδα του «ας αποφασίσει ο Ελληνικός λαός για το αν θέλει τέμενος ή όχι», όπερ έστι ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ. Πέραν του ότι είναι παράτυπο ζήτημα για να τεθεί σε δημοψήφισμα υπάρχουν σημαντικά θέματα που άπτονται επ’ αυτού:
α. Αφ’ ης στιγμής τίθεται το ερώτημα «ΝΑΙ ή ΟΧΙ στο τέμενος», οι συμμετέχοντες νομιμοποιούν και την επιλογή του «ΝΑΙ», ακόμη και αν την καταψηφίσουν. Δηλαδή, με την συμμετοχή τους στο δημοψήφισμα δέχονται ότι θα συναινέσουν στην κατασκευή του, αν αυτό βγει ως αποτέλεσμα της ψηφοφορίας… Η συμμετοχή σε δημοψήφισμα σημαίνει συνενοχή!!!
β. Το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας ΔΕΝ το βγάζουν όσοι συμμετέχουν σε αυτήν, αλλά αυτοί που καταμετρούν τις ψήφους! Ήτοι, η ιδιωτική εταιρεία που θα ορίσει το καθεστώς με ό,τι συνεπάγεται αυτό…
γ. Ποιοι θα συμμετέχουν στην ψηφοφορία; Προφανώς όσοι έχουν πολιτικά δικαιώματα. Δηλαδή, όλες οι «ανθρωπιστικές» και διεθνιστικές δυνάμεις που ΠΑΝΤΑ συσπειρώνονται και οργανώνονται, οπότε και θα προσέλθουν σύσσωμες στις κάλπες. Μαζί με αυτούς θα προσέλθουν και ΟΛΟΙ οι ελληνοποιημένοι μετανάστες (με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο και πάντα ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ), είτε γιατί είναι μουσουλμάνοι, είτε γιατί έχουν πελατειακή σχέση με το καθεστώς! Διόλου απίθανο, σε περίπτωση δημοψηφίσματος, να γίνουν και «εκτάκτως» μερικές δεκάδες χιλιάδες ελληνοποιήσεις, εν μία νυκτί…
Το δημοψήφισμα είναι απαγορευτικό για κάτι το οποίο δεν έχει υπόσταση, δεν το δέχεται ο Ελληνικός λαός και που καταπατά θεμελιώδη άρθρα του Συντάγματος!
ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ!
Μην ακούτε αυτούς που εν αγνοία τους ή εσκεμμένα το ζητούν… ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΔΑ!
Καλούνται ΟΛΟΙ οι Έλληνες Πολίτες να αφυπνιστούν και να κινητοποιηθούν ενάντια στην μεθοδευμένη και οργανωμένη αντικατάσταση του Ελληνικού πληθυσμού από εντεταλμένους ισλαμιστές εποίκους που θέλουν να καταλάβουν την Ελλάδα.
Καλούμαστε να ενημερωθούμε και να συστρατευθούμε σε κοινό σχέδιο δράσης, με όλα τα νόμιμα μέσα, ώστε να ενημερώσουμε τους συνανθρώπους μας για τους κινδύνους που διατρέχουμε άμεσα και να καταστήσουμε σαφές παντού πως η κατασκευή τεμένους δεν είναι ένα τοπικό ζήτημα που αφορά μόνο τους κατοίκους του Βοτανικού, αλλά ένα ΕΘΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ που αφορά όλους τους Έλληνες Πολίτες!
Το ζήτημα του τεμένους είναι ένα πολύ σημαντικό μέσον για να επιφέρουμε ένα καίριο και ζωτικής σημασίας πλήγμα στα σχέδια του καθεστώτος που επιβουλεύεται την Εθνική μας Ανεξαρτησία!
Ενημερωθείτε και δραστηριοποιηθείτε!
Το οφείλουμε στα παιδιά μας και στην μνήμη των παππούδων μας!
Αυτήν την μάχη θα την κερδίσουμε ΜΟΝΟ ΜΑΖΙ!
ΔΡΑΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
Επικοινωνία- ενημέρωση:
Τηλ.: 6936 040 531
e-mail: HYPERLINK “mailto:tzamistop@gmail.com”tzamistop@gmail.com
7.Τι λέγει ο Σύλλογος Αθηνά. (Δραστηριοποιείται στην περιοχή του Βοτανικού).
Ο Σύλλογος Αθηνά με ανακοινώσεις του προσκαλεί τους κρατικούς, δημοτικούς και τοπικούς φορείς σε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας για να αντισταθούν στο έγκλημα που θέλουν να κάνουν στο κέντρο της Αθήνας. Λένε Όχι στο μουσουλμανικό τέμενος στον Βοτανικό. Όχι στη νέα ισλαμική κατοχή. Θεωρούν ότι γίνεται προδοσία, υποδουλώνεται ο τόπος, η κατασκευή του τεμένους είναι και αντισυνταγματική και παράνομη. Το έθνος, η γή,
Η ιστορία ανήκει σε έλληνες και όχι στους μουσουλμάνους.
8. Απόσπασμα άρθρου του Μάνου Ηλιάδη για το τέμενος για το μυστικό σχέδιο των Μουσουλμάνων “Project”. (1/05/2013, Επίκαιρα)
Μεταξύ άλλων γράφει τα εξής: «Η αλήθεια είναι ότι στην Αθήνα υπάρχει ήδη από το 2007 λατρευτικός χώρος χωρητικότητας περίπου 3.000 ατόμων (!), πολλαπλής δηλαδή χωρητικότητας από το σχεδιαζόμενο τέμενος στον Βοτανικό, σύμφωνα με δήλωση της κυρίας Χάλα Ακάρι, εκπρόσωπος του Ελληνο-Αραβικού Μορφωτικού και Πολιτιστικού Κέντρου, μέσα στον χώρο που στεγάζει το ίδιο το Κέντρο. Το συγκεκριμένο Κέντρο, που λειτουργεί νόμιμα από το 2001, μετεγκαταστάθηκε -το 2007- από τους Αμπελοκήπους σε κτήριο στο Μοσχάτο, το οποίο αγοράσθηκε, ανακαινίσθηκε και τροποποιήθηκε αναλόγως από Σαουδάραβα -τι άλλο;- επιχειρηματία έναντι 2,5 εκατ. ευρώ! Αυτό που προκάλεσε εντύπωση ήταν η απουσία από την παραπάνω εκπομπή του Αιγυπτίου ΝαϊμΕλγαντούρ, προέδρου της Μουσουλμανικής Ενώσεως Ελλάδος, ο οποίος έχασε μια μοναδική ευκαιρία προβολής του θέματος από τηλεοράσεως (Σ.Σ: μήπως βρισκόταν πάλι στην Κωνσταντινούπολη για να προσκυνήσει τους τάφους των εννέα Τούρκων ακτιβιστών της γνωστής για τη διασύνδεσή της με τη Μουσουλμανική Αδελφότητα τουρκικής οργανώσεως ΙΗΗ, του «Μαβί Μαρμαρά»;). Σύμφωνα με άρθρο του Ανδρέα Μπανούτσου που κάνει διατριβή στο Πανεπιστήμιο Μπάκινγχαμ με θέμα «Το Ισλάμ στην Ελλάδα και η Ισλαμική απειλή», ο Ελγαντούρ είναι άμεσα συνδεδεμένος με το τέμενος, την πραγματοποίηση του οποίου θέλει να παρουσιάσει ως προσωπική του επιτυχία για τους δικούς του ενδο-μουσουλμανικούς λόγους. Κατά τον ίδιο, ο Ελγαντούρ ακολουθεί την πολιτική που εδώ και δεκαετίες ακολουθεί η Μουσουλμανική Αδελφότητα στην Ευρώπη, προσεκτικές δηλαδή κινήσεις με γνώμονα τη βαθμιαία προώθηση της ισλαμικής πολιτικής ατζέντας η οποία έχει ως τελικό της στόχο την ισλαμοποίηση της Ευρώπης. Το μυστικό σχέδιο της Μουσουλμανικής Αδελφότητας έχει διαρρεύσει από το 2001 και είναι γνωστό στους κύκλους των δυτικών υπηρεσιών πληροφοριών ως «The Project».
Σύμφωνα με το εν λόγω δημοσίευμα στο RIMSE, ο Ελγαντούρ έχει σχέσεις τόσο με την ισλαμική οργάνωση των Αδελφών Μουσουλμάνων όσο και με την τουρκική ισλαμιστική μη κυβερνητική οργάνωση ΙΗH η οποία οργάνωσε την αποστολή «Στόλος της Ελευθερίας» στη Γάζα τον Μάιο του 2010, η οποία είχε σκοπό την ενίσχυση της Χαμάς που αποτελεί παρακλάδι της μη τρομοκρατικής αλλά εξτρεμιστικής Μουσουλμανικής Αδελφότητας. Εξ αυτού, καθώς και λόγω των επαφών του με τους ψευδομουφτήδες της Θράκης ίσως να δικαιολογείται το γεγονός ότι ο ίδιος αποτελεί, κατά πληροφορίες αντικείμενο ενδιαφέροντος της ΕΥΠ εδώ και αρκετό χρόνο.
Περιέργως δε, η ελληνική κυβέρνηση διεξάγει συνομιλίες με το συγκεκριμένο άτομο, το οποίο αντιμετωπίζεται ως οιονεί επίσημος συνομιλητής της στο θέμα της ανεγέρσεως του ισλαμικού τεμένους στην Αθήνα. Εξ ου και η παρατήρηση στην αρχή του παρόντος ότι η απόφαση για το τέμενος αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα λήψεως κυβερνητικής αποφάσεως χωρίς να λαμβάνονται υπ’ όψιν οι πληροφορίες των αρμόδιων ελληνικών υπηρεσιών.
Η επάνοδος στην επικαιρότητα της επικείμενης ανεγέρσεως ισλαμικού τεμένους στην Αθήνα, καθώς το θέμα αυτό εισέρχεται πλέον στην τελική, όπως φαίνεται, φάση του, αποτελεί μια ακόμη περίπτωση κυβερνητικής αποφάσεως που λαμβάνεται χωρίς… να ληφθούν υπ’ όψιν ζωτικής σημασίας πληροφορίες που υπάρχουν από τις αρμόδιες ελληνικές υπηρεσίες ως προς τις επιπτώσεις του γεγονότος αυτού από απόψεως εθνικής ασφαλείας.
Το φαινόμενο διαχρονικό, βέβαια, όπως και η λήψη σοβαρών αποφάσεων από άσχετα -όπως υποψιαζόμαστε για τη συγκεκριμένη περίπτωση- άτομα, γιατί είμαστε σίγουροι ότι αν κάποιος έθετε υπ΄ όψιν του πρωθυπουργού τις πληροφορίες που υπάρχουν για το θέμα, η απόφαση αυτή δεν θα λαμβανόταν ποτέ.»
9. Σταστικά στοιχεία Ισλαμιστών φυλακισμένων σε σχέση με το ποσοστό πληθυσμού σε χώρες της Ευρώπης.
Ισπανία: Muslims make up 70% of the prison population, but are only 2.3% of the country
Γαλλία: 66% of the prisons, but only 7.5% of the country
Ελβετία: 58% of the prisons, but only 5.7% country
Νορβηγία: 30% of the prisons, but only 3% country
Ολλανδία: 26% of the prisons, but only 5.5% country
Βέλγιο: 20% of the prison, but only 6% country
Ιταλία: 18% of the prisons, but only 2.6% country
ΗνωμένοΒασίλειο: 12.6% of the prisons, but only 4.6% country.
(ΕΠΙΚΑΙΡΑ 25/04 – 01/05/2013 – ΜΑΝΟΣ ΗΛΙΑΔΗΣ)
10. ενδεικτικός πίνακας με ισλαμιστικές Οργανώσεις-Συλλόγους που διαθέτουν τζαμιά στην Ελλάδα.
Όπως στον συνημμένο πίνακα
11. Επισημάνσεις από τον γράφοντα.
Μετά τα παραπάνω, θεωρώ ότι επιβάλλεται η ακύρωση κατασκευής του τεμένους στην Αττική για τους λόγους που αναφέρθηκαν και επιπλέον οφείλω να επισημάνω και τα εξής:
-Το ήδη υπάρχον στο Μοσχάτο δεν είναι αρκετό?, καλύπτει 2.000 τ.μ. και εξυπηρετεί θαυμάσια τις ανάγκες των Μουσουλμάνων στην Αττική, όπως οι ίδιοι υποστηρίζουν.
-Το τέμενος που θα κατασκευασθεί θα εξυπηρετεί τις ανάγκες ποιού κλάδου του Ισλάμ? Των Σαλαφιστών, των Ουαχαμπιστών, των αδελφών Μουσουλμάνων κλπ (Σουνιτικές θρησκευτικές ομάδες που όλες έχουν διαφορές θρησκευτικές και πολιτικές μεταξύ τους) ή τις ομάδες Σιϊτών (Ιρακινοί, Κούρδοι, Πέρσες, Σύριοι κλπ) και πώς θα συνυπάρχουν σε ένα τέμενος οι Σουνίτες με τους Σιίτες?
-Τι γίνεται με τους Γκιουλενιστές της Τουρκίας και τους Μουσουλμάνους τούρκους του ΣεϊχηΣαίντΝουρσί? Θα έχουν και αυτοί το δικό τους τέμενος? Να σημειώσουμε ότι στην Θράκη η αναλογία τζαμιού ανά κάτοικο είναι 1/400 όταν στην Τουρκία είναι 1/876!! Αυτό δεν είναι αρκετό και θα πρέπει να έχουμε και άλλα? Μετά το τέμενος θα ακολουθήσουν αναγκαστικά και τα ισλαμικά νεκροταφεία! οι μικτοί γάμοι και η ορθόδοξη Ελλάς θα μεταβάλλεται σταδιακά σε χώρα Μουσουλμάνων !! Μήπως το σχέδιο «Project» προβλέπει και άλλα τεμένη στην Ελληνική επικράτεια με σκοπό τον εξισλαμισμό των Ελλήνων ?
-Το επιχείρημα ότι με το τέμενος στην Αθήνα θα ελέγχουμε τους λαθρομετανάστες μουσουλμάνους δεν ευσταθεί. Χώρες όπως η Μ. Βρετανία (αποκεφαλισμός στρατιωτικού από ισλαμιστή Νιγηριανό) δεν κατόρθωσε να τους ελέγξει, στην Αμερική το ίδιο (γεγονότα της Βοστώνης) ,κλπ , να σημειώσουμε επίσης ότι η είσοδος της Αστυνομίας σε επίσημο τέμενος απαγορεύεται! Πώς λοιπόν θα τους ελέγξει η πολιτεία?
-Είναι δε γνωστό ότι πολλά από τα ισλαμικά κέντρα σε όλον τον κόσμο συνδέονται με την τρομοκρατία και τον ιερό πόλεμο των ισλαμιστών εναντίον των απίστων (τζιχάντ) και εναντίον των προδοτών του Ισλάμ (Τακφίρ).
-Τελευταία παρακολουθούμε στο διαδίκτυο με φρίκη τις σκηνές αποκεφαλισμού Ορθοδόξων ιερέων στην Συρία, μετά από το δικαστήριο «Σαρία» που προβλέπεται από το Κοράνι και εφαρμόζεται από τους τζιχαντιστές! Επίσης την ανθρωποφαγία από ισλαμιστές που προβλέπεται από την ισλαμική παράδοση και εκτελείται από τους ισλαμιστές. Όλα τα παραπάνω εκτελούνται με σκοπό πάντοτε την επιβολή του Ισλάμ και του Κορανίου παγκοσμίως. Μήπως με το τέμενος ή τα τεμένη στην ελληνική επικράτεια υπάρχει, άραγε, σοβαρή πιθανότητα να αντιμετωπίσουμε την φρίκη από αλλόφρονες ισλαμιστές που θα κραδαίνουν σπαθιά και θα αποκεφαλίζουν Έλληνες πολίτες στους δρόμους των πόλεων της πατρίδας μας χάριν της τζιχάντ ή του Τακφίρ;
-’Εχουν σχεδιασθεί κάποια μέτρα για την αντιμετώπιση της πιθανότατης “έκρηξης” των ισλαμιστών λαθρομεταναστών, οι οποίοι διαμένουν στην Ελλάδα και έχουν ξεπεράσει ήδη τα 2 εκατομμύρια σύμφωνα με δήλωση του φερόμενους ως Έλληνα πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά;
- Οι Έλληνες πολιτικοί που εψήφισαν για την κατασκευή του τεμένους αναλαμβάνουν την πλήρη ποινική ευθύνη- πως δεν πρόκειται να υπάρξει στην Ελλάδα κάποια «ισλαμική επανάσταση»;
- Μήπως θα εξαναγκαστούμε να δώσουμε μάχη υπέρ εστιών και βωμών, υπέρ των οικογενειών μας και υπέρ της επιβίωσής μας, επειδή οι υποτιθέμενοι κυβερνώντες την Ελλάδα παρέδωσαν γη και ύδωρ στο όνομα της προσωπικής τους διάσωσης και της παραμονής τους στους (ήδη αιματοβαμμένους) θώκους της εξουσίας;
Κλείνοντας ευελπιστώ ότι οι Έλληνες γρηγορούν και έχουν γνώση οι φύλακες διότι φρονώ ότι το Τέτοβο, Κόσοβο και η Συρία είναι πολύ κοντά μας. Αντί για την κατασκευή του τεμένους να επιβάλλουμε την κατασκευή του Τάματος του έθνους μας που εκκρεμεί από το 1821 μέχρι σήμερα!
«Έως θανάτου αγωνισαι υπέρ της Αληθείας και Κύριος ο Θεός πολεμήσει υπέρ σου» σοφία σειράχ.κεφ. 4,28 παλαιά διαθήκη.
Άδωνις – To Τέμενος & ο 902 ***** 6Sep’11
Δείτε το. Αξίζει
justiceforgreece.wordpress.com
ΣΧΕΔΙΟ ΜΙΝΑΡΕΣ - O ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟ. ΕΞΩ ΚΑΦΡΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ.
ΕΞΩ ΚΑΦΡΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ. --- O ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟ. ΔIKO ΤΟΥ ΕΦΕΥΡΗΜΑ H NSA - CIA - DIA... / DRAFT MINARES = The SIONISMOS promotes anti-Semitism. OWN invention The NSA - CIA - DIA
http://stavretta.blogspot.gr/search?q=%CE%A4%CE%96%CE%91%CE%9C%CE%99
ΝΑΟΣ η ΤΖΑΜΙ καί ΟΧΙ ΤΕΜΕΝΟΣ
1 σχόλιο:
ΠΡΟΣΟΧΗ
Τέμενος
ΟΧΙ Τέμενος, είναι καί λέγεται ΤΖΑΜΙ
Το Τέμενος, <τέμνω,τέμενος είναι οριοθετημένος (τεχνητά ή όχι) χώρος μέσα στο οποίο λατρευόταν μια θεότητα ή συνηθέστερα ένας ήρωας στην αρχαία Ελλάδα.
Ήταν συνήθως αλσύλλια που περιέκλειαν βωμούς ή και άλλες πρόχειρες, τυχαία τοποθετημένες κατασκευές για την τέλεση ιεροπραξιών.
Αποτελούν ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά της αρχαίας θρησκείας, ιδίως στις απαρχές της, καθώς και μέσα από την οριοθέτηση και καθιέρωση του χώρου προήλθαν τα ιερά.
Ο όρος δεν έχει αντίστοιχό του στις λατινογενείς γλώσσες, γεγονός που καταδεικνύει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της έννοιας.
Δυο από τα πιο γνωστά τεμένη ήταν αυτά του Πέλοπα στην Ολυμπία (Πελόπιον) και του Οφέλτη στη Νεμέα.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CE%AD%CE%BC%CE%B5%
CE%BD%CE%BF%CF%82
Ο όρος δεν έχει αντίστοιχό του στις λατινογενείς γλώσσες,...
άρα είναι αδόκιμος όρος αυτός πού χρησιμοποιείτε.
ΕΠΟΜΈΝΩΣ δέν λέγεται ΤΕΜΕΝΟΣ.
Άς τό πούν τζαμί, ΝΑΟ η οτιδήποτε άλλο.
Διότι είναι ΤΖΑΜΙ.
κτήριο όπου συναθροίζονται οι πιστοί του Ισλάμ για να προσευχηθούν.
π.χ.
Ένα τζαμί ( / m ɒ s k / ? Αραβικά : مسجد masjid , πληθυντικός مساجد Masajid ), capi
μερικές φορές γράφονται Mosk , είναι ένας τόπος λατρείας για τους οπαδούς του Ισλάμ .
http://en.wikipedia.org/wiki/Mosque
Mas-, məsjid
Masjid
Όρισμοί masjid
ουσιαστικό
Αραβική λέξη για ένα τζαμί.
«Η λέξη στα αραβικά είναι masjid, ξέρετε, που σημαίνει
τόπος προσκυνήματος, στην πραγματικότητα."
Al-Masjid Al Haram- ( αραβικά : المسجد الحرام , το ιερό τέμενος ή The Grand Mosque )
το ιερό τέμενος πού λένε αυτοί δέν είναι ΤΕΜΕΝΟΣ είναι τhe Grand Mosque = τό μεγλαλο τζαμί.
http://en.wikipedia.org/wiki/Masjid_al-Haram
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ
stavretta
Δημοσίευση σχολίου